Οι 100 καλύτερες ταινίες του Ελληνικού Κινηματογράφου μέχρι σήμερα με τα κριτήρια του istos-ch.com

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

Οι 100 καλύτερες ταινίες του Ελληνικού Κινηματογράφου μέχρι σήμερα με τα κριτήρια του istos-ch.com

Αυτή η λίστα περιέχει τις 100 ταινίες του Ελληνικού Κινηματογράφου και άλλες έντεκα που λογίζονται εντός της εν λόγω και παρακάτω λίστας, ανεξαρτήτως αν φαίνονται αναπληρωματικές τους, ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι. Στην συντριπτική τους πλειοψηφία ανήκουν στις παραγωγές του λεγόμενου “Νέου Ελληνικού Κινηματογράφου” από το 1965 μέχρι το 1995, έχοντας στον πυρήνα των σπουδαιότερων φιλμ αυτά των δεκαετιών του 1980. Το κινηματογραφικό ρεύμα του “Νέου Ελληνικού Κινηματογράφου”, δημιουργήθηκε και αναπτύχθηκε κάτω από αντίξοες συνθήκες, εν μέσω της δικτατορίας των συνταγματαρχών την περίοδο 1967-1974, ενώ οι πρώτες του προσπάθειες προϋπήρξαν ως γεγονός ήδη από το 1964, όπου το εμπορικό σινεμά έπαψε να έχει την ρευστότητα που είχε τα προηγούμενα χρόνια εξαιτίας της χρηματοδότησης που είχε από τα λεγόμενα “μυστικά κονδύλια” των μεταπολεμικών και μετεμφυλιακών Κυβερνήσεων, απόρροια του “Σχεδίου Μάρσαλ”, που όμως στέρευε διαρκώς και που είχε κατεύθυνση να αποθεώνει το μεσοαστικό τρόπο ζωής, την σαγήνη και την γκλαμουριά της εποχής της αντιπαροχής και του ονείρου του πλουτισμού. Μια εποχή που τελείωνε νομοτελειακά παντού σε ολόκληρη την υφήλιο, λόγω των αντικειμενικών συνθηκών που την είχαν πλέον ξεπεράσει και κάτω από βάρος της αντιπαράθεση της με το εργατικό λαϊκό κίνημα, αλλά και της αναγκαιότητας του τότε Καπιταλισμού να βρει νέους δρόμους κερδοφορίας. Το αποτέλεσμα ήταν σε πρώτη φάση να παρηκμάσει κι αυτός και σε δεύτερη φάση, να δώσει με βίαιες προθέσεις, αλλά χωρίς όμως τις αναμενόμενες αντιδράσεις, να παραδώσει σαν ώριμο φρούτο, την σκυτάλη στο σπουδαιότερο δημιούργημα της εγχώριας Κινηματογραφικής παραγωγής από καταβολής  της σε αυτό του Νέου Ελληνικού Κινηματογράφου.

Ο τελευταίος, όχι μόνο αναζωογόνησε την εγχώρια Κινηματογραφική Παραγωγή, αλλά την απογείωσε και την αποθέωσε στην κυριολεξία κι αν κάποια θα έπρεπε να ονομάζεται χρυσή εποχή, θα ήταν αυτή και όχι η εποχή του Φίνου(Φιλοποίμην Φίνου) και Κλέαρχου Κονιτσώτη. Ήταν αυτή που έκανε περισσότερο δημιουργική, πειραματική, πρωτοποριακή και μια ζωντανή καλλιτεχνικά σκηνή. Που για πρώτη φορά στην ιστορία του εγχώριου σινεμά, εξέφραζε την εποχή του και κήρυττε τις ανθρωπιστικές αξίες και τα ερωτήματα τους, με όρους μινιμαλιστικής απόχρωσης και που σε όλο τον κόσμο τίθονταν αμείλικτα και εμμέσως πλην σαφώς επηρέασαν και τους νέους δημιουργούς της εποχής, που τελικά ήταν μετά τους τότε μουσικοσυνθέτες, τους συγγραφείς και τους ποιητές, σε μια μεγάλη καλλιτεχνική ομάδα που άρχιζε να προβληματίζει το σύστημα και το καθεστώς, αλλά και τα πρώτα μεταπολιτευτικά χρόνια. Έγινε αμέσως αναγνωρίσιμη στο εξωτερικό με διθυραμβικές κριτικές και έναν πρωτόγνωρο εναγκαλισμό που αναγνώρισε για πρώτη φορά έναν άγνωστο Χ, στο καταρχήν πανευρωπαϊκό κοινό και σε δεύτερη φάση σε ολόκληρο τον κόσμο που ήταν η Ελληνική Κινηματογραφική Παραγωγή.

Αυτό φυσικά θορύβησε τους παροικούντες στην Ιερουσαλήμ, που με κάθε τρόπο προσπαθούσαν να τον εξαφανίσουν από τις αίθουσες δυσφημώντας και συκοφαντούσαν τον μόνιμα, σταθερά κατά συρροή κατ΄ εξακολούθηση, για πολλές δεκαετίες μέχρι την βράβευση του Θ. Αγγελόπουλου στις Κάννες το 1998. Έπρεπε να υπάρξει ομόφωνη και πολύ άμεσα η Βράβευση του Πατριάρχη του Ελληνικού Σινεμά και η συκοφαντία κατέρρευσε κι οπισθοχώρησε μιας και άπαντες στον παγκόσμιο κινηματογράφο αποθέωσαν για πρώτη φορά τον Ελληνικό Κινηματογράφο στο πρόσωπο του, που μπορεί κι άλλες φορές κατά το παρελθόν να είχε βραβευθεί, αλλά οι Κάννες είναι Κάννες, καθορίζοντας ότι τελικά υπάρχει σχολή Κινηματογράφου σε αυτή τη μικρή γεωγραφικά χώρα, η οποία μαζί με τη σχολή Σταυράκου καθόριζαν το Εθνικό Σινεμά.

«Ήταν καλοκαίρι του 1964. Είχα τελειώσει τις σπουδές μου στη Γαλλία και επέστρεψα στην Ελλάδα για να δω τους δικούς μου. Το λεωφορείο από το αεροδρόμιο με άφησε στο Σύνταγμα. Κατευθύνθηκε με τον σάκο στον ώμο προς το σπίτι μου. Έπεσα πάνω σε μια φοιτητική διαδήλωση. Η αστυνομία είχε πέσει πάνω στα παιδιά και τα έδερνε. Εγώ δεν είχα καμία σχέση με αυτά που συνέβαιναν, έτσι συνέχισα τον δρόμο μου. Ε, έφαγα ξύλο. Μου σπάσανε τα γυαλιά. Γύρισα στο σπίτι μου πολύ αναστατωμένος. Ένιωσα σαν να βρισκόμουν μπροστά σ’ ένα δίλημμα “σ’ ενδιαφέρει αυτός ο τόπος ή όχι;” Είχα πει στη φίλη μου την Τώνια Μαρκετάκη που μου είχε προτείνει να κάνω κριτική κινηματογράφου στην εφημερίδα “Αλλαγή” ότι είχα έρθει στην Ελλάδα για να φύγω. Την άλλη μέρα την τηλεφώνησα και της είπα ότι θα μείνω. Κι έμεινα. Για να καταλάβω. Έκανα τις πρώτες μου ταινίες (“Αναπαράσταση”, “Μέρες του ’36” και “Θίασος”) για να καταλάβω την Ελλάδα…» Θόδωρος Αγγελόπουλος

Μέχρι τότε(το 1998 δηλαδή) και με κάθε τρόπο και με δεκάδες κονδυλοφόρους στην αντίκινηματογραφική εμπροσθοφυλακή πλάι στα τότε νέα επιχειρηματικά συμφέροντα που ορέγονταν τον τότε οπτικοακουστικό χώρο από τον Ε.Κ.Κ, τον οποίον πολεμούσαν λυσσαλέα σε συγχορδία με τους εγχώριους πραιτωριανούς, αυλικούς και αυλοκόλακες της εκάστοτε κυβερνητικής πολιτικής εξουσίας, που θεωρούσε τον πολιτισμό εν υπνώσει αντίπαλο, αν όχι εχθρό του. Κεντρικές μορφές αυτής της μεγαλειώδους περιόδου για το Ελληνικό Σινεμά, σε αυτή τη νέα του φάση ήταν ο Θόδωρος Αγγελόπουλος, ο ίσως ο πλέον καταξιωμένος Έλληνας σκηνοθέτης που στην παρακάτω λίστα των εκατό σπουδαιότερων ταινιών βρίσκεται με σχεδόν όλες του τις ταινίες, αλλά και οι Αλέξης Δαμιανός, Παντελής Βούλγαρης, Νίκος Νικολαϊδης, Νίκος Παναγιωτόπουλος, Τάκης Κανελλόπουλος και άλλοι που η λίστα εμπεριέχει τα αριστουργήματα τους.

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Αυτά για την ιστορία, γιατί όπως και σε κάθε λίστα μας, έτσι και αυτή η Κινηματογραφική λίστα, διαμοιράζονται τις ίδιες θέσεις ταινίες μετά την εκατοστή θέση που άνετα όπως προείπαμε παραπάνω θα μπορούσαν να είναι στις εκατό πρώτες ταινίες σε μια θέση διόλου ευκαταφρόνητη, μαζί με άλλες που θα ήταν αδύνατον ως σπουδαίες δημιουργίας να εκπέσουν, γιατί: α) θα ήταν άδικο και β) δεν υπάρχει καμία θέση παρακάτω βάση του αλγόριθμου μας, για τη δημιουργία της κλίμακας αξιολόγησης, που υποβιβάζει, η υποτιμά κάποιο φιλμ, με αποτέλεσμα να υπάρχουν συμψηφισμοί, εμείς εδώ πέρα, δεν προάγουμε τον ανταγωνισμό, με βάση το σχηματισμό της λίστας, αλλά την ευγενή άμιλλα.
Τα κριτήρια του istoschPORTAL, είναι συγκεκριμένα και τα έχει αναδείξει αναρίθμητες φορές τόσο στη μουσική, όσο και στο σινεμά και αφορά τόσο τη μορφή, όσο και στο περιεχόμενο τους:
1)Να μην επιστρέφουν με το έργο τους, τις κατακτήσεις τις ανθρωπότητας στην εποχή των σπηλαίων και στη λογική της κοινωνικής παρελθοντολογίας, στον κοινωνικό αυτοματισμό και στον κοινωνικό φασισμό.
2)Να αποτελούν ιστορικό ντοκουμέντο της εποχής τους, εκφράζοντας την.
3)Σε κάθε επανάληψη των έργων των δημιουργών τους, όχι μόνο να μην γίνονται κουραστικά, αλλά να αναδείχνουν όλο και νεότερα χαρακτηριστικά.

Όταν ο Σεργκέι Γιουτκέβιτς ένας από τους πέντε πατριάρχες του παγκόσμιου Κινηματογράφου, αποθέωνε τον Θίασο του Θόδωρου Αγγελόπουλου στο έργο του “Μοντέλα Πολιτικού Κινηματογράφου” και σε πολύ μεγάλη ηλικία ταξίδευε στην Στοκχόλμη από τη Μόσχα για να δει τις προβολές της και μάλιστα εις διπλούν, επιδοκιμάζοντας τον σε ένα καταλυτικό αριστούργημα. Όταν το Θίασο τον έχουν κατατάξει στις 100 σπουδαιότερες ταινίες του 20ου Αιώνα, οι ομότεχνοι και οι μεγαλύτεροι θεωρητικοί και κριτικοί του σινεμά, θα ήταν αδύνατον να μην ήταν η επικεφαλής του δικού μας καταλόγου, όπου μαζί με τις “Μέρες του 36”, το “Ταξίδι στα Κύθηρα” και τον “Μελισσοκόμο” του ίδιου να μην ήταν στην πρώτη δεκάδα των ταινιών που την κοσμούν.

O Πίνακας με τις 100 σπουδαιότερες Ελληνικές Ταινίες

1)Ο θίασος – Θόδωρος Αγγελόπουλος 1975
2)Μέρες του ’36 – Θόδωρος Αγγελόπουλος 1972
3)Στέλλα – Μιχάλης Κακογιάννης 1955
4)Ευδοκία – Αλέξης Δαμιανός 1971
5)Το δέντρο που πληγώναμε -Δήμος Αβδελιώδης 1987
6)Ο Δράκος – Νίκος Κούνδουρος 1956
7)Ταξίδι στα Κύθηρα – Θόδωρος Αγγελόπουλος 1984
8)Ποτέ την Κυριακή – Jules Dassin 1960
9)Πέτρινα χρόνια – Παντελής Βούλγαρης 1985
10)Ο Μελισσοκόμος – Θόδωρος Αγγελόπουλος 1986
11)Έρωτας στη Χουρμαδιά – Σταύρος Τσιώλης 1990
12)Ουρανός – Τάκης Κανελλόπουλος 1962
13)Αναπαράσταση – Θόδωρος Αγγελόπουλος 1970
14)Η Κάλπικη Λίρα – Γιώργος Τζαβέλλας 1955
15)Δάφνις και Χλόη – Ορέστης Λάσκος 1931 καθώς και οι Μικρές Αφροδίτες – Νίκος Κούνδουρός 1963
16)Νίκη της Σαμοθράκης – Δήμος Αβδελιώδης 1990
17)Μαγική πόλις – του Νίκου Κούνδουρου1954
18)Ο μάγος της Αθήνας-Αχιλλέας Μαδράς 1931
19)Ακατανίκητοι εραστές – Σταύρος Τσιώλης 1988
20)Τοπίο στην ομίχλη – Θόδωρος Αγγελόπουλος 1988
21)Κοινωνική σαπίλα – Στέλιος Τατασόπουλος 1932
22)Εκδρομή – Τάκης Κανελλόπουλος 1966
23)Οι κυνηγοί – Θόδωρος Αγγελόπουλος 1977
24)Το προξενιό της Άννας – Παντελής Βούλγαρης 1972
25)Ήσυχες μέρες του Αυγούστου – Παντελής Βούλγαρης 1990
26)Συνοικία το όνειρο – Αλέκος Αλεξανδράκης 1961
27)Το ποτάμι – Νίκος Κούνδουρος 1961
28)Ηλέκτρα – Μιχάλης Κακογιάννης 1962
29)Τα κόκκινα φανάρια – Βασίλης Γεωργιάδης 1963
30)Zorba the Greek-Μιχάλης Κακογιάννης 1964
31)Ο φόβος – Κώστας Μανουσάκης 1965
32)Το χώμα βάφτηκε κόκκινο Βασίλης Γεωργιάδης 1965
33)Ο άνθρωπος με το γαρίφαλο – Νίκος Τζήμας 1980
34)Τα χρόνια της θύελλας – Νίκος Τζήμας 1984
35)Η εαρινή σύναξις των αγροφυλάκων – Δήμος Αβδελιώδης 1998
36)Μεγαλέξαντρος – Θόδωρος Αγγελόπουλος 1980
37)Ηλέκτρα – Μιχάλης Κακογιάννης 1962
38)Η κάθοδος των εννιά – Χρήστος Σιοπαχάς 1984
39)Ας περιμένουν οι γυναίκες – Σταύρος Τσιώλης 1998
40)Μία αιωνιότητα και μία μέρα – Θόδωρος Αγγελόπουλος 1998
41)Το Μετέωρο Βήμα του Πελαργού Σκηνοθέτης – Θόδωρος Αγγελόπουλος 1991
42)Εκδρομή -Τάκης Κανελλόπουλος 1966
43)Ικαρία Ούλοι εμείς εφέντη – Λεωνίδας Βαρδάρος 1998
44)Δεξιότερα της δεξιάς – Νίκος Αντωνάκος 1989
45)Η αλήθεια για τα παιδιά της Ελλάδος-Μάνος Ζαχαρίας και Γιώργος Σεβαστίκογλου 1948
46)Το βλέμμα του Οδυσσέα – Θόδωρος Αγγελόπουλος 1995
47)Η ηλικία της θάλασσας – Τάκης Παπαγιαννίδης 1978
48)ο Νέος Παρθενώνας – Θανάσης Σκρουμπέλος, Κώστας Χρονόπουλος, Γιώργος Χρυσοβιτσάνος, Σπύρος Ζάχος 1975
49)Η Τιμή της Αγάπης – Τώνια Μαρκετάκη 1984
50)Αγέλαστος Πέτρα – Φίλιππος Κουτσαφτής 2000
51)Happy day – Παντελής Βούλγαρης 1976
52)Ιφιγένεια – Μιχάλης Κακογιάννης 1977
53)Οι τεμπέληδες της εύφορης κοιλάδας – Νίκος Παναγιωτόπουλος 1978
54)Z – Κώστας Γαβράς 1969
55)Αμήν – Κώστας Γαβράς 2002
56)Βεράντες – Χρήστος Βακαλόπουλος 1984
57)Μπορντέλο – Νίκος Κούνδουρος 1985
58)Θανάση σφίξε κι άλλο το ζωνάρι – Θόδωρος Μαραγκός 1980
59)Φτάσαμεε! – Σταύρος Τσιώλης 2004
60)Κατάσταση πολιορκίας – Κώστας Γαβράς 1972
61)Τα Κουρέλια Τραγουδάνε Ακόμα – Νίκος Νικολαΐδης 1979
62)Η τελευταία άνοιξη – Τάκης Κανελλόπουλος 1972
63)Βιοτεχνία Ονείρων – Τάσος Μπουλμέτης 1990
64)Αυτή η νύχτα μένει – Νίκος Παναγιωτόπουλος 1999
65)Λούφα και παραλλαγή – Νίκος Περράκης 1984
66)Μαύρο γάλα – Νίκος Τριανταφυλλίδης 1999
67)Ράδιο Μόσχα – Νίκος Τριανταφυλλίδης 1995
68)Καρκαλού – Σταύρος Τορνές 1984
69)Eνας Eρωδιός για τη Γερμανία – Σταύρος Τορνές 1987
70) Βαλκανιζατέρ – Σωτήρης Γκορίτσας 1997
71)Δεκαπενταύγουστος – Κωνσταντίνος Γιάνναρης 2001
72)Η Φωτογραφία – Νίκος Παπατάκης 1986
73)…Μέχρι το Πλοίο – Αλέξης Δαμιανός 1966
74)Τρωάδες – Μιχάλης Κακογιάννης 1971
75)Το Κορίτσι με τα Μαύρα Μιχάλης Κακογιάννης 1956
76)Σ’ Αυτή τη Χώρα Κανείς δεν Ήξερε να Κλαίει – Γιώργος Πανουσόπουλος 2018
77)Ελεύθερη Κατάδυση – Γιώργος Πανουσόπουλος 1995
78)Ελεγεία υπανάπτυξης – Σπύρος Τέσκος 2017
79)Οι Απέναντι Γιώργος Πανουσόπουλος 1981
80)Κυριακάτικο Ξύπνημα Μιχάλης Κακογιάννης 1954
81)Ξαφνικός έρωτας – Γιώργος Τσεμπερόπουλος 1984
82)Θέατρο-Χρήστος Βακαλόπουλος 1986
83)Η λίμνη των στεναγμών-Γρηγορης Γρηγορίου 1960
84)Οικόπεδο – Θόδωρος Μαραγκός 1971
85)Τι έκανες στον πόλεμο, Θανάση; – Ντίνος Κατσουρίδης 1971
86)Μάθε παιδί μου γράμματα – Θόδωρος Μαραγκός 1981
87)Τι έχουν να δουν τα μάτια μου – Θόδωρος Μαραγκός 1984
88)Γλυκιά Συμμορία – Νίκος Νικολαΐδης 1983
89)Ο Τσαλαπετεινός του Wyoming – Δημήτρης Ινδαρές 1995
90)Singapore Sling: Ο Άνθρωπος που Αγάπησε ένα Πτώμα – Νίκος Νικολαΐδης 1990
91)Η γυναίκα που έβλεπε τα όνειρα – Νίκος Παναγιωτόπουλος 1988
92)Πεθαίνοντας στην Αθήνα – Νίκος Παναγιωτόπουλος 2006
93)Θηλυκή εταιρεία – Νίκος Περάκης-1999
94)Screamin’ Jay Hawkins, “Ι put a spell on me” – Νίκος Τριανταφυλλίδης 2001
95)Tuxedomoon, no tears – Νίκος Τριανταφυλλίδης 1998
96)Καλή πατρίδα σύντροφε:Beloiannisz – Λευτέρη Ξανθόπουλου 1986
97)Ντανίλο Τρέλες: Ο Φημισμένος Ανδαλουσιανός Μουσικός-Σταύρος Τορνές 1986
98)Ο Αστραπόγιαννος – Νίκος Τζίμας 1970
99)Το Πέταγμα του Κύκνου – Νίκος Τζίμας 2010
100)Ιωάννης, ο βίαιος – Τώνιας Μαρκετάκη 1973
α) Ουζερί Τσιτσάνης – Μανούσος Μανουσάκης 2015
β)Ταξίδι του μέλιτος – Γιώργος Πανουσόπουλος 1979
γ)Παραγγελιά! – Παύλος Τάσσιος
δ)Eνας Eρωδιός για τη Γερμανία – Σταύρος Τορνές 1987
ε)Το εργοστάσιο – Τάσος Ψαρράς 1981
στ)Τον καιρό των Ελλήνων – Λάκης Παπαστάθης1981
ζ)Οι απέναντι του Γιώργου Πανουσόπουλου 1981
η)Μπαλαμός – Σταύρος Τορνές 1982
θ)Ρεβάνς – Νίκος Βεργίτσης 1983
ι)Πρωινή Περίπολος – Νίκος Νικολαΐδης 1987
κ)Τέλος Εποχής – Αντώνης Κόκκινος 1994

Καλές γιορτές και καλή Νέα Κινηματογραφική Χρονιά

23/12/2020 Το 12ο podcasting των Ηλεκτρικών Κολλεκτίβων
24/12/2020 Οι 20 σπουδαιότερες ταινίες του Σινεμά για το 2020, σύμφωνα με τα κριτήρια του istos-ch.com
26/12/2020Οι 30 σπουδαιότερες μουσικές κυκλοφορίες του ηλεκτρικού ήχου και της Jazz για το 2020, σύμφωνα με τα κριτήρια του istos-ch.com
28/12/2020 Μεγάλο Αφιέρωμα στο No Wave
30/12/2020 Οι 100 σπουδαιότερους δίσκοι του ηλεκτρικού ήχου, σύμφωνα με τα κριτήρια του istos-ch.com
Πρωτοχρονιά 31/12/2020 23:59 & 1/1/20210 00:01, Οι 100 καλύτερες ταινίες του Ελληνικού Κινηματογράφου μέχρι σήμεραμε τα κριτήρια του istos-ch.com
Παραμονή των φώτων 5/1/2021 θα καταγράψουμε τις 100 σπουδαιότερες ταινίες του Παγκόσμιου Κινηματογράφου με τα κριτήρια του istos-ch.com
7/1/2021, Τα 50 Σπουδαιότερα αποκλειστικά λογοτεχνικά βιβλία, σύμφωνα με τα κριτήρια του istos-ch.com

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Ορισμένα αναρτώμενα πολυμέσα από το διαδίκτυο στους ιστότοπους μας, όπως εικόνες & κυρίως video που αναρτούμε (με τη σχετική σημείωση της πηγής η οποία αναγράφεται πάνω και μέσα στην ίδια την προβολή τους), αναδημοσιεύονται θεωρώντας ότι είναι δημόσιας προβολής χρήσης και αναδημοσίευσης. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, καλλιτεχνών, μουσικών, τραγουδοποιών, συγκροτημάτων, δισκογραφικών εταιρειών, κινηματογραφιστών, φωτογράφων, η ιδιοκτητών καναλιών στα διαδικτυακά πολυμέσα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολoγίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα άρθρων συνεργατών και αυτό δε μας δεσμεύει ως επιχείρηση. Για άρθρα και διαφημιστικό υλικό που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς το πρώτο απηχεί την προώθηση και προβολή των διαφημιζόμενων και το δεύτερο αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο και τις ιστοσελίδες μας.


Το portal istosch data &technologies lab χρησιμοποιεί μόνο πρωτογενή άρθρα των συντακτών και συνεργατών του. Κάνει αναδημοσιεύσεις μόνο από αυτούς και με την δική τους συναίνεση από τα δικά τους ηλεκτρονικά έντυπα και δίνει επίσης σε αυτούς το δικαίωμα της αναδημοσίευσης. Οποιοσδήποτε άλλος θέλει να αναδημοσιεύσει οτιδήποτε πρέπει να έχει την έγγραφη άδεια του portal, istosch data &technologies lab που εκπροσωπείται δια του αρχισυντάκτη του. Διαβάστε τους όρους παροχής και χρήσης του δικαιώματος η μη αναδημοσίευσης των κειμένων.

Ενισχύστε το portal “istosch data &technologies lab
Μπορεί η καραντίνα να "τελείωσε", ωστόσο ο COVID-19 συνεχίζει να είναι γύρω μας με αποτέλεσμα όλα είναι σε φάση επανεκκίνησης χωρίς όμως αυτή να δείχνει σημάδια ζωηρότητας. Ωστόσο το portal μας συνεχίζει να εργάζεται αδιάκοπα βάζοντας ζητήματα πολιτισμού, τέχνης, κοινωνικών επιστημών, αλλά και θετικών, καθώς και τεχνολογίας που αυτές τις μέρες μας βοηθούν να κρατηθούμε σπίτι με προτάσεις που βοηθούν τον ελεύθερο μας χρόνο και να παραμείνουμε ασφαλείς, εντός και εκτός των τοιχών.
Με πολύ κόπο και μεγάλη διάθεση προσφοράς, αλλά και με αίσθημα ευθύνσης και σε αυτή τη φάση, σε αυτές τις δυσμενείς συνθήκες, κάθε μικρή ενίσχυση για την παραπέρα συνέχεια του portal είναι πολύ σημαντική.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη βοήθεια σας και σας ευχόμαστε καλή υγεία αυτές τις δύσκολες στιγμές…

 

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

RCT TEAM

Η ομάδα Radio Collectiva Team είναι μια εικονική ομάδα δραστηριοτήτων που ίδρυσε ο ραδιοφωνικός παραγωγός Γιάννης Κοτσώνης στα Χανιά, με αφορμή την εκπομπή του "Κολλεκτίβα της Σελήνης" το 1995 και η οποία σύντομα μετονομάστηκε σε "Ηλεκτρικές Κολλεκτίβες". Το 2008 ξεκίνησε το Blogging και σήμερα εκτός από αυτό συμμετέχει στο portal istosh data &technologies lab και στο the-blue.gr

Font Resize
istosch webPortal