Pop Subculture: Η τέχνη του Βολονταρισμού

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών

Pop Subculture: Η τέχνη του Βολονταρισμού

Όπως έχουμε ξαναπεί η τέχνη στην πρωτογενή της φάση κατά βάση είναι συνθηματολογία, η οποία επενεργεί κατευθείαν στο κέντρο της συναισθηματικής νοημοσύνης και η επιστήμη, κατά βάση είναι επιχειρηματολογία, που επενεργεί κατευθείαν στο κέντρο της λογικής νοημοσύνης.
Ωστόσο όταν και τα δυο θα συναντηθούν, δημιουργούν την κορύφωση της ηθικής και αισθητικής αποτίμησης ενός έργου, που και την εποχή, αλλά και τον τρόπο παραγωγής της εποχής του καταδείχνει και την διαλεκτική του εξελικτική διαδικασία, στο περιεχόμενο του μηνύματος(το οποίο παύει να ανήκει σε πολύ προγενέστερες εποχές και εκμεταλλευτικά συστήματα που αποθεώνουν τα κατώτερα ένστικτα, δηλαδή στην εποχή των σπηλαίων), ενώ τέλος σε κάθε επανάληψη του έργου, καταδείχνει όλο και νεότερες πλευρές και κατηγορίες της διαλεκτικής του εν λόγω, χωρίς να οδηγεί την κούραση που οδηγεί η επαναληπτικότητα.
Στην ανθρώπινη ιστορία αυτό έχει πραγματοποιηθεί πολλές φορές, δηλαδή να αναβαθμίζεται κάποιο είδος τέχνης(δηλαδή συνθηματολογίας) που όχι μόνο να ακουμπά στην επιστήμη, αλλά την παντρεύεται, [τόσο στο πεδίο της τεχνοτροπίας(επιστήμη της αισθητικής), όσο και στο πεδίο της έρευνας, μελέτης και απόδειξης(κυρίως με τις ανθρωπιστικές επιστήμες)], με όρους ζεύξης – σύζευξης, όλων των ποσοτικών και ποιοτικών χαρακτηριστικών τους.
Η πιο σημαντική σύζευξη ανάμεσα στην τέχνη και την επιστήμη είναι, όταν αποκτά πολιτική συνείδηση, μέσα από την πολιτική οικονομία και γίνεται φορέας του μέλλοντος εκφράζοντας ως σπερματίδα τρόπων παραγωγής που καταργούν τα κατώτερα ένστικτα και φυσικά την εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο.

Η Ανθρωπολογία, η Φιλοσοφία, η Ιστορία, οι Κοινωνικές και πολιτικές επιστήμες, η πολιτική οικονομία, η Κοινωνιολογία (που στην πρώην ΕΣΣΔ ονομάζονταν ιστορικός υλισμός και έρχονταν απευθείας από τους κλασσικούς), η Ανθρωπογεωγραφία (το Εθνικό ζήτημα για παράδειγμα, του Ι.Β.Τζουκασβίλι η Στάλιν, που είναι και η μεγαλύτερη, αλλά και σπουδαιότερη επιστημονικής φύσης ανθρωπογεωγραφική μπροσούρα, που έχει δει το φως της δημοσιότητας έως σήμερα), η Ψυχολογία, οι Παιδαγωγικές επιστήμες (το άλμα τους το πραγματοποίησαν, που αλλού, και πάλι στην πρώην ΕΣΣΔ).
Οι δυο τελευταίες επιστήμες (η Ψυχολογία της κοινωνικής δραστηριότητας και οι Παιδαγωγικές επιστήμες) αποθεώθηκαν και πήγαν 1000 χρόνια μπροστά, ελέω του τεράστιου κεφαλαίου που ονομάζεται Λεβ Βιγκότσκι(ήδη από τις δεκαετίες 1922-1932) και ακολούθησαν ξωπίσω του, οι Αλεξάντερ Λούρια κλπ.
Δεν θα μιλήσουμε για την συνολική προσφορά της πρώην ΕΣΣΔ, που έτσι κι αλλιώς πήγε την ανθρωπότητα αιώνες μπροστά επίσης 1000 χρόνια στις θετικές και ανθρωπιστικές επιστήμες, στην βιολογία και στην ιατρική, ούτε για τις και τις υπόλοιπες επιστήμες που βρίσκονται κάπου ανάμεσα και αποτελούν εξειδικεύσεις. Όμως αυτό που λειτούργησε καταλυτικά, ήταν η συμβολή της τελευταίας στην αποθέωση της τέχνης.
Η εν λόγω σε όλο το πεδίο της και όχι μόνο στην τεχνοτροπία της, (που αποθεώνει τη μορφή της) και αποθεώνεται από την τεχνοτροπία(μορφή) για να αναδείξει το περιεχόμενο.
Στην τέχνη και στην επιστήμη της αισθητικής, το πιο σημαντικό, (αλλά καμία φορά και ο περισσότερο αφανής ήρωας), είναι το ίδιο το περιεχόμενο, γιατί αυτό και αμφότερο και ετεροκαθορίζει δια της μορφής, το είδος της ποιότητας που αυτή αναδείχνει και δε γίνεται κενό γράμμα όπως πράττει η σχολή που αποθεώνει η φιλοσοφική σχολή της αισθησιαρχίας, με το σύνθημα “η τέχνη για την τέχνη”, η με τη σχολή του instrumentalism (ιντστρουμενταλισμού) που αποθεώνει το ταξίδι ως το άπαν και όχι το αποτέλεσμα του.

Η ανθρωπότητα εξελίσσεται συνεχώς, εδώ και χιλιάδες χρόνια και η ανθρωπότητα ορίζεται ως κοινωνικό και όχι προσωπικό ον, ούτε πολύ περισσότερο είναι ένα ατομοκεντρικό μέγεθος.
Η ιστορία πηγαίνει μπροστά με τα μεταβαλλόμενα ζιγκ-ζαγκ και αυτό θα πραγματοποιείται όσο υπάρχει αυτή(που κατά τη γνώμη μας θα συνεχίσει να υπάρχει και μιλάμε για την ανθρωπότητα, που ήρθε ως προϊόν εξέλιξης για να μείνει και να αλλάξει ολόκληρο το ηλιακό μας σύστημα στο απώτερο μέλλον).
Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο η τέχνη εξελίσσεται και αναβαθμίζεται διαρκώς, συνεχώς και αδιαλείπτως και η τέχνη, με κάθε επιστροφή της στην εποχή των σπηλαίων και κάθε αποθέωση του “ουγκανισμού”[βλέπε Βολονταρισμός η Βουλησιαρχία, τόσο στις σχολές του υποκειμενικού ιδεαλισμού(με κύριους και βασικούς εκπρόσωπους τους Σοπενχάουερ και Χάρτμαν), όσο και του αντικειμενικού ιδεαλισμού(με κύριους και βασικούς εκπρόσωπους τους Στίρνερ & Νίτσε, άσχετα αν ο τελευταίος δεν ήταν φιλόσοφος, αλλά στοχαστής και αναλυτής], την οδηγεί στην παλινδρόμηση και στον ρομαντισμό, που μόνο ως πρωτοπορία δεν μπορεί να χαρακτηριστεί.
Σήμερα και ειδικά μετά από την δεκαετία του μεσοπολέμου αλλά και μετά το 1945, δηλαδή μετά την επίσημη λήξη του Β’ΠΠ, στην εποχή που οι δυτικοί ιστορικοί την ονομάζουν “εποχή της πληροφορίας”(για τους ίδιους είμαστε αυτή την στιγμή στην εποχή της εικονικής πραγματικότητας), και είναι μέρος του σύγχρονου και μονοπωλιακού Καπιταλισμού.
Για να εδραιωθεί αποθέωσε σε Ευρώπη, ΗΠΑ και αλλού, όχι απλά το ατομικό, αλλά το ατομικιστικό συναίσθημα(ως μέσο κυριαρχίας και επιβολής), την ατομική καθιέρωση και τον καριερισμό, την εικόνα, το θέαμα, το φετιχισμό, στη Λαγνεία και στην μη κατανόηση της εργασίας, ως μέσω ταξικής συνειδητοποίησης, αλλά ως μέσω πλουτισμού, σαγήνης και ναρκισσισμού, την επιστροφή του ανθρώπου στα πιο χαμηλά ένστικτα του, για για να συνεχίζει εσαεί ο καταμερισμός της εργασίας, να κάνει τη δουλειά του και να παράγει κέρδη σε αυτή τη φάση.
Μετέφερε την συνθηματολογία της βούλησης στο πεδίο της τεχνοτροπίας σε θετικισμό και σε σε μια δήθεν επιστήμη που αποθεώνει τα πλέον κατώτερα ένστικτα και με τη βούλα, ενώ στο πεδίο των ανθρωπιστικών επιστημών στο περιεχόμενο ολίσθησε στην εποχή του Νεάντερταλ.

Φυσικά και στις ΗΠΑ και αλλού, στην μουσική, εκδοτική, κινηματογραφική, θεατρική κλπ βιομηχανίες δεν υπήρχε μόνο η κυρίαρχη εμπορική κουλτούρα(αυτό που λέμε εμπορική η δημοφιλής, η ποπ κουλτούρα), αλλά κι αυτή που προτάθηκε ως μια ανεξέλεγκτη πρωτοπορία και ονομάστηκε υπόγεια κουλτούρα(η underground) και που ουδεμία σχέση κι ευτυχώς δεν είχε, με την ιρασιοναλιστική φιλοσοφία του underground).
Η τελευταία χωρίς να περιφέρεται ασκόπως και αδιάκοπα στα γραφήματα των πωλήσεων και στον μεθοδολογικό εξανδραποδισμό της ανθρωπότητας από το ἄνω + θρώσκω δηλαδή [το («αναπηδώ» η “κοιτάζω ψηλά”) που από εκεί προέρχεται και η λέξη άνθρωπος], στο homo Neaterdalius και από εκεί στα ασπόνδυλα και από εκεί στα μονοκύτταρα (δηλαδή πολλά εκατομμύρια χρόνια πίσω), με το πόσο γοητευτική θα είναι η μορφή ενός έργου, αλλά πόσο θα συγκλίνει με κάθε τρόπο και σε κάθε περίπτωση σε νέες καινοτομίες, πρωτοπορίες κλπ σχήματα με δίαυλο στις ανθρωπιστικές επιστήμες που θα είναι ο οδηγός, παύοντας να είναι μια κενή συνθηματολογία με ανεπτυγμένο και επιτηδευμένο περιτύλιγμα, αποθεώνοντας τα πιο χαμηλά ένστικτα του ανθρώπινου είδους, ως μέρος της αλυσίδας του γένους Homo Sapiens(άνθρωπος ο σοφός).

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

Όταν στην επιστήμη τις “αισθητικής” λέμε ότι υπάρχουν επίπεδα “ποιότητας” στην τέχνη, που σαφώς συνεχίζει και θα συνεχίζει να είναι συναίσθημα και συνθηματολογία(εφόσον εκεί απευθύνεται), εννοούμε στο πως αυτή αναβαθμίζεται δια των ανθρωπιστικών επιστημών και στο πως απαγκιστρώνεται από το θέαμα ως ρίζα του προβλήματος. Όσο αναπαράγει το λεγόμενο “κάλλος” τόσο θα ανεβαίνει επίπεδα, είτε είναι λαϊκή, είτε λόγια τέχνη.
Σήμερα η τέχνη που μπορεί στο πεδίο της παραγωγής(στα τεχνολογικά μέσα) να έχει πιάσει ταβάνι, δε σημαίνει ότι, επειδή στην προβολή της εικόνας της έχει συγκλίνει με τις θετικές επιστήμες, κάνοντας “παπάδες, πως έχει συγκλίνει πραγματικά και ουσιαστικά με τις επιστήμες. Στην πραγματικότητα, η τέχνη δεν είναι εργατοώρες, δεν είναι εργασία, είναι αναγκαιότητα των κοινωνιών, είναι συχνότητες εκπομπής και ο σκοπός τους είναι να βοηθήσουν στην εξέλιξη μιας συγκίνησης σε κοινωνικό συναίσθημα και τέλος να μας οδηγήσουν σε λογικές εκφράσεις και προτάσεις και όχι το ανάποδο.
Η τέχνη παραταύτα δεν ήταν, δεν είναι και δεν πρόκειται να γίνει κανένας επαναστατικός πολιορκητικός Κριός(η τέχνη δεν είναι Πολιτική Οικονομία), είναι όμως ένα εγχειρίδιο που μπορεί να μας κάνει να συγκινηθούμε, να χαρούμε, να λυγίσουμε και να κατανοήσουμε βαθιά το μήνυμα του πομπού και να προτάξουμε ως μήνυμα το εξής: “μην κάνεις αυτό που δεν θες να σου κάνουν”, όσο κι αν ζούμε σε ένα σκληρό και καθόλου δημοκρατικό Καπιταλισμό.
Είναι ένας αγωγός παιδείας που καλύτερος, μαζί με το παιχνίδι, δεν υπάρχει, αρκεί να μην σκυλεύεται από την πάσης φύσης βιομηχανία του θεάματος.


English for life, business and travelling
Ιδανικό / απευθύνεται σε επαγγελματίες και σπουδαστές οι οποίοι θέλουν να βελτιωθούν και να επικοινωνούν αποτελεσματικά σε επιχειρηματικό περιβάλλον αλλά και έξω από αυτό όπως στα ταξίδια αναψυχής ή κοινωνικές συζητήσεις.
Διάρκεια: 70 ώρες
Οκτώβριος – Μάιος
Πρόγραμμα: Δευτέρα 20:00 – 21:00 και Πέμπτη 20:00 – 21:00
Τμήμα: 6-8 ατόμων
Μέσο: online
Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι στο επίπεδοΒ1.

Περισσότερα εδώ….

Business English / Αγγλικά για επαγγελματίες
Ιδανικό για / Απευθύνεται σε επαγγελματίες και σπουδαστές οι οποίοι¨
• Θέλουν να βελτιώσουν τα Αγγλικά τους σε επαγγελματικό και επιχειρησιακό επίπεδο
• Θέλουν να εργαστούν στον κόσμο των επιχειρήσεων και να κάνουν διεθνή καριέρα
• Να αποκτήσουν τα προσόντα που θα τους βοηθήσουν να εκφραστούν με ευχέρεια και αυτοπεποίθηση σε επιχειρηματικό πλαίσιο
• Σκέφτονται η θέλουν να ακολουθήσουν διεθνή καριέρα
Πιστοποίηση: BEC (Business English Certificate) Higher Cambridge C1
Διάρκεια: 90 ώρες
Οκτώβριος – Μάιος
Πρόγραμμα: Δευτέρα 18:00 – 19:30 και Πέμπτη 18:00 – 19:30
Τμήμα: 4 – 6 ατόμων
Μέσο: online
Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι στο επίπεδοΒ2.

Περισσότερα εδώ….

23/12/2020 Το 12ο podcasting των Ηλεκτρικών Κολλεκτίβων
24/12/2020 Οι 20 σπουδαιότερες ταινίες του Σινεμά για το 2020, σύμφωνα με τα κριτήρια του istos-ch.com
26/12/2020Οι 30 σπουδαιότερες μουσικές κυκλοφορίες του ηλεκτρικού ήχου και της Jazz για το 2020, σύμφωνα με τα κριτήρια του istos-ch.com
28/12/2020 Μεγάλο Αφιέρωμα στο No Wave
30/12/2020 Οι 100 σπουδαιότερους δίσκοι του ηλεκτρικού ήχου, σύμφωνα με τα κριτήρια του istos-ch.com
Πρωτοχρονιά 31/12/2020 23:59 & 1/1/20210 00:01, Οι 100 καλύτερες ταινίες του Ελληνικού Κινηματογράφου μέχρι σήμερα με τα κριτήρια του istos-ch.com
Παραμονή των φώτων 5/1/2021 θα καταγράψουμε τις 100 σπουδαιότερες ταινίες του Παγκόσμιου Κινηματογράφου με τα κριτήρια του istos-ch.com
7/1/2021, Τα 50 Σπουδαιότερα αποκλειστικά λογοτεχνικά βιβλία, σύμφωνα με τα κριτήρια του istos-ch.com

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Ορισμένα αναρτώμενα πολυμέσα από το διαδίκτυο στους ιστότοπους μας, όπως εικόνες & κυρίως video που αναρτούμε (με τη σχετική σημείωση της πηγής η οποία αναγράφεται πάνω και μέσα στην ίδια την προβολή τους), αναδημοσιεύονται θεωρώντας ότι είναι δημόσιας προβολής χρήσης και αναδημοσίευσης. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, καλλιτεχνών, μουσικών, τραγουδοποιών, συγκροτημάτων, δισκογραφικών εταιρειών, κινηματογραφιστών, φωτογράφων, η ιδιοκτητών καναλιών στα διαδικτυακά πολυμέσα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολoγίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα άρθρων συνεργατών και αυτό δε μας δεσμεύει ως επιχείρηση. Για άρθρα και διαφημιστικό υλικό που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς το πρώτο απηχεί την προώθηση και προβολή των διαφημιζόμενων και το δεύτερο αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο και τις ιστοσελίδες μας.


Το portal istosch data &technologies lab χρησιμοποιεί μόνο πρωτογενή άρθρα των συντακτών και συνεργατών του. Κάνει αναδημοσιεύσεις μόνο από αυτούς και με την δική τους συναίνεση από τα δικά τους ηλεκτρονικά έντυπα και δίνει επίσης σε αυτούς το δικαίωμα της αναδημοσίευσης. Οποιοσδήποτε άλλος θέλει να αναδημοσιεύσει οτιδήποτε πρέπει να έχει την έγγραφη άδεια του portal, istosch data &technologies lab που εκπροσωπείται δια του αρχισυντάκτη του. Διαβάστε τους όρους παροχής και χρήσης του δικαιώματος η μη αναδημοσίευσης των κειμένων.

Ενισχύστε το portal “istosch data &technologies lab

Στις δύσκολες εποχές του COVID-19, που συνεχίζει να είναι γύρω μας αμείωτα, με αποτέλεσμα όλα είναι σε φάση ύφεσης και χωρίς εμφανή σημάδια ζωηρότητας.
Το ανεξάρτητο κέντρο Τεχνολογίας και διαδικτύου, καθώς και το
portal μας συνεχίζουν να εργάζεται αδιάκοπα βάζοντας ζητήματα πολιτισμού, τέχνης, κοινωνικών επιστημών, αλλά και θετικών, καθώς και τεχνολογίας στο τελευταίο, που αυτές τις μέρες μας βοηθούν να κρατηθούμε ζωντανοί με προτάσεις που βοηθούν τον ελεύθερο μας χρόνο και να παραμείνουμε ασφαλείς, εντός και εκτός των τοιχών.
Με πολύ κόπο και μεγάλη διάθεση προσφοράς, αλλά και με αίσθημα ευθύνσης και σε αυτή τη φάση, σε αυτές τις δυσμενείς συνθήκες, κάθε μικρή ενίσχυση για την παραπέρα συνέχεια του portal είναι πολύ σημαντική.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη βοήθεια σας και σας ευχόμαστε καλή υγεία αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάμε, με μια υπόσχεση από μας, ότι κάνουμε το καλύτερο δυνατόν, πάνω και μέσα στα πλαίσια της εποχής.

 

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

RCT TEAM

Η ομάδα Radio Collectiva Team είναι μια εικονική ομάδα δραστηριοτήτων που ίδρυσε ο ραδιοφωνικός παραγωγός Γιάννης Κοτσώνης στα Χανιά, με αφορμή την εκπομπή του "Κολλεκτίβα της Σελήνης" το 1995 και η οποία σύντομα μετονομάστηκε σε "Ηλεκτρικές Κολλεκτίβες". Το 2008 ξεκίνησε το Blogging και σήμερα εκτός από αυτό συμμετέχει στο portal istosh data &technologies lab και στο the-blue.gr

Μέγεθος γραμματοσειράς