Το τελευταίο Ραντεβού του τρελού Πιερρό

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών

Το τελευταίο Ραντεβού του τρελού Πιερρό

Παράξενη χρονιά, παράξενη Άνοιξη, μελαγχολικό Καλοκαίρι με διάφορα περίπλοκα συμβάντα και δραματικά γεγονότα που σου σχίζουν την καρδιά, όπως οι πυρκαγιές στη Β. Εύβοια και το ζήτημα είναι ότι μάλλον δε θα σταματήσουμε κάπου εδώ, μάλλον υπάρχει και συνέχεια, με τις ανατιμήσεις που επέρχονται προμηνύουν έναν πολύ δύσκολο Χειμώνα, που κανένας δε μπορεί να αποκλείσει και τα νέα lockdown.
Όμως, ειδικά όταν τελειώνει ο Αύγουστος(ο κάθε Αύγουστος, αλλά και ειδικά ο φετεινός) η θλίψη μεγαλώνει και οξύνεται σε εκθετικό βαθμό, μιας και κάθε αρχή ενός υπέροχου μήνα του Σεπτέμβρη, η αίσθηση θα είναι πάντα ακόμα πιο στενάχωρη, γιατί όπως έλεγε και το τραγούδι του μεγάλου Μάνου Λοϊζου πάνω στην εκπληκτική ποίηση του Τάσου Λειβαδίτη, “τώρα η μέρα σε τρομάζει, γύρω αποτσίγαρα σωρός και πια δεν είναι γυρισμός, γερνάς και σκοτεινιάζει”.
Εκεί σε αυτό το μήνα το θέατρο, το σινεμά, οι εικαστικές τέχνες και η ζωγραφική, η λογοτεχνία, η μουσική και η ποίηση Θρηνεί για την έλευση του εκάστοτε σκοτεινού Χειμώνα και μαζί με τον Αύγουστο που έφυγε, όλοι μαζί θρηνούν για τα καλύτερα παιδιά τους που έχουν κατά περιόδους αναχωρήσει μην αντέχοντας τα σκοτάδια μιας εποχής που σε συντρίβει, αλλά το προχτεσινό ήταν κεραμίδα στο κεφάλι της παγκόσμιας μουσικής κοινότητας, όμως μάλλον δεν ήταν και το τελευταίο μιας και ο τρελλός Πιερρό του παγκόσμιου Κινηματογράφου και αγαπημένο παιδί του τεράστιου Ζαν Λυκ Γκοντάρ, ο Jean-Paul Belmondo, μας έκοψε στην κυριολεξία την ανάσα, αφού έφυγε σε ηλικία 88 ετών και δεν λέμε πλήρης ημερών, γιατί στην εποχή μας αυτή η ηλικία θα έπρεπε να ήταν απλά εφηβεία και οι τεχνολογικές και υγειονομικές δυνατότητες υπάρχουν!!!

Μάνος Κατράκης 14 Αυγούστου 1908 – 2 Σεπτεμβρίου 1984
Έλλη Λαμπέτη 13 Απριλίου 1926 – 3 Σεπτεμβρίου 1983
Φρανκ Κάπρα (Francesco Rosario Capra), 18 Μαΐου 1897 – 3 Σεπτεμβρίου 1991
Νίκος Χατζηκυριάκος Γκίκας 26 Φεβρουαρίου 1906 – 3 Σεπτεμβρίου 1994
Πωλίν Κάελ (Pauline Kael), 19 Ιουνίου 1919 – 3 Σεπτεμβρίου 2001
Ηλίας Πετρόπουλος 26 Ιουνίου 1928 – 3 Σεπτεμβρίου 2003
Θάνος Ανεστόπουλος 3 Φεβρουαρίου 1967 – 3 Σεπτεμβρίου 2016
Lee “Scratch” Perry 20 March 1936 – 29 August 2021
Νίκος Μαϊντάς 1970 – 31 Αυγούστου 2021
Μίκης Θεοδωράκης 29 Ιουλίου 1925 – 2 Σεπτεμβρίου 2021
Ζαν Πολ Μπελμοντό (Jean-Paul Belmondo) 9 του Απρίλη του 1933 – 6 του Σεπτέμβρη του 2021

Ο Γάλλο-Ιταλός πυγμάχος, ήρωας των ερασιτεχνικών ρινγκ από αυτούς που απολάμβανε κανείς να βλέπει, εκτός του ότι δεν είχε χάσει κανένα αγώνα μέχρι που τα παράτησε και είχε ρεκόρ σε νοκ άουτ, υπήρξε και υποψήφιος μπαλαδόρος με εξαίρετη τεχνική όπως λέει η μυθολογία που τον ακολουθούσε σαν αστερόσκονη. Ήταν αυτός που αποστρεφόταν το σχολείο σε σημείο απέχθειας και έζησε μια πολύ έντονη εφηβεία.
Το ερωτηματικό που τίθεται είναι το εξής, μπορεί να ήταν παιδί καλλιτεχνών, καθώς ο πατέρας του ήταν γλύπτης και η μητέρα ζωγράφος, όμως στην πρώιμη εφηβεία δεν έδειχνε τέτοιου είδους τάσεις, δεν έγινε στο παρά ένα επαγγελματίας, μιας και δεν του άρεσε να θυσιάζει τη ζωή του και να τη ζει επί ξηρού ακμής κι ευτυχώς γιατί αυτή η κινηματογραφική του παρουσία, ήταν τουλάχιστον καταλυτική.
Ήταν από αυτές τις μορφές, που η ζωή τους φέρθηκε με ιδιαίτερη λεπτότητα, γιατί μόλις αποφοίτησε την Εθνική Σχολή Δραματικής Τέχνης του Παρισιού το 1956 βρήκε αμέσως δουλειά στο σινεμά.

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

Ο “σκληροτράχηλος” και θεριακλής καπνιστής του Γαλλικού κινηματογράφου Ζαν Πολ Μπελμοντό, όταν ξεκίνησε την καριέρα του το 1957, έκανε το αυτονόητα και εκτοξεύθηκε στο κινηματογραφικό διάστημα, έβαλε στη θέση του ηθοποιού τον ατίθασο έφηβο εαυτό του και αποδείχτηκε το alter ego του απαστράπτοντα, εντυπωσιακού και αψεγάδιαστου Αλέν Ντελόν και ο υπαριθμόν ένα αντιήρωας, που όμως κατάφερνε να είναι εξίσου γοητευτικός, τόσο ως ηθοποιός, όσο και ως κασκαντέρ, καθώς και ο βασικός ρολίστας του τεράστιου Ζαν Λυκ Γκοντάρ και το αγαπημένο του παιδί.
Αν ο Γκοντάρ τον λάτρεψε, ένα τοτέμ του ιταλικού Νεορεαλισμού, ο Βιτόριο Ντε Σίκα του απέδωσε τον ίσως καλύτερο ρόλο του, στην ταινία Η Ατιμασμένη (La ciociara, 1960), ενώ την ίδια χρονιά υπήρξε άλλη μια ταινία, σημείο αναφοράς στον εν λόγω αντιήρωα η ταινία “Προσοχή Δημόσιος κίνδυνος”, (Classe tous risques, 1960) του Κλοντ Σοτέ.
Ο τρελός Πιερρό και δημόσιος κίνδυνος με τη σιδερένια γροθιά, πότε μετατρέπονταν σε λούμπεν και αλητήριο στοιχείο και πότε σε ένα εγκεφαλικό και σημαδεμένο διαρρήκτη, πότε σε ένα περιθωριακό αρπαχτικό θηρίο που αρέσκεται στην τυχοδιωκτική αποζήτηση της περιπέτειας, και έναν αποδέκτη μιας σημαδεμένης κληρονομιάς, που ήταν προϊόν μιας κυρίας που επίμονα επιζητούσε τις ερωτικές απολαύσει και για το λόγο αυτό επήλθε.
Το διάσημο αρσενικό που έκανε τις κορασίδες της εποχής να λεκιάζουν τα εσώρουχα τους, με τον τρόπο που ανάδειχνε τις ερωτικές του προτιμήσεις, μέσα από τις πολυγαμικές του δραστηριότητες, όπου χώνονταν ανερυθρίαστα και γεμάτος πάθος σε πλειάδα ταινιών του, παραδίδοντας μαθήματα τριγωνομετρίας γεμάτα από αχόρταγες και απολαυστικές αμαρτίες, πότε ως εραστής της πανσιόν Μαρίνα και πότε ο μυστηριώδης επισκέπτης που έμοιαζε με έναν σκοτεινό χαφιέ υπηρέτη του συστήματος, που όμως σκορπούσε εκτός από φόβο και μια υπέρμετρη γοητεία,, μας έκοψε την ανάσα, σκότωσε τον εαυτό του αυτή τη φορά και όχι ένα όργανο της τάξης όπως στην ομώνυμη ταινία και εγκατέλειψε το μάταιο τούτο κόσμο αυτή τη φορά μονάχος και μας αποχαιρέτησε, όπως όλοι κοινοί θνητοί σαν εμάς, αφήνοντας το αστέρι του στο κινηματογραφικό διάστημα μια για πάντα ανεξίτηλο.
Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα σε σκεπάσει αντιήρωα, που έκανες το λούμπεν της εποχής σου, αν όχι συμπαθές και γραφικό, τουλάχιστον έπαψε να είναι αντιπαθητικό και μάλλον οικείο στο φιλοθεάμων κοινό.

Φιλμογραφία

À pied, à cheval et en voiture (1957)
Les copains du Dimanche (1958)
Έγκλημα στην Place Pigalle (Sois belle et tais-toi, 1958)
À pied, à cheval et en spoutnik! (1958)
Οι ζαβολιάρηδες (Les tricheurs, 1958)
Τελευταίο Ραντεβού (Un drôle de Dimanche, 1958)
Ένας άγγελος στη Γη (Ein Engel auf Erden, 1959)
Το τρίγωνο της αμαρτίας (À double tour, 1959)
Με κομμένη την ανάσα (À bout de soufflé, 1960)
Προσοχή! Δημόσιος κίνδυνος!, (Classe tous risques, 1960)
Moderato cantabile (1960)
Μυστηριώδης επισκέπτης (Les distractions, 1960)
Η Γαλλίδα και ο έρωτας (La Française et l’amour, 1960)
Το γράμμα μιας δόκιμης μοναχής (Lettere di una novizia, 1960)
Η Ατιμασμένη (La ciociara, 1960)
Ο δρόμος των κακόφημων σπιτιών (La viaccia, 1961)
Η Κυρία θέλει έρωτα (Une femme est une femme, 1961)
Ο εφημέριος (Léon Morin, Prêtre, 1961)
Διάσημοι εραστές (Amours célèbres, 1961)
Προθεσμία ως την αυγή (Un nommé La Rocca, 1961)
Riviera-Story (1961)
Καρτούς (Cartouche, 1962)
Οι δυο αλήτες (Un singe en hiver, 1962)
Ο Χαφιές (Le Doulos, 1962)
Η πιο αστεία μέρα του πολέμου (Il giorno più cortο, 1963)
Οι εραστές της πανσιόν Μαρίνα (Mare matto, 1963)
Καυτό πεζοδρόμιο (Peau de banane, 1963)
Ο μεγάλος τυχοδιώκτης (L’aîné des Ferchaux, 1963)
Το αλατοπίπερο της ζωής (Dragées au poivre, 1963)
Ο Άνθρωπος από το Ρίο (L’Homme de Rio, 1964)
100.000 Δολάρια στον Ήλιο (Cent mille dollars au soleil, 1964)
Το μυστικό της χρυσής λιμουζίνας (Échappement libre, 1964)
Επιχείρηση: Το κυνήγι του άνδρα (La chasse à l’homme, 1964)
Δουνκέρκη – 2 Ιουνίου, (Week-end à Zuydcoote, 1964)
Βιασμός στον ήλιο (Par un beau matin d’été, 1965)
Ο τρελός Πιερό (Pierrot le fou, 1965)
Ο τυχοδιώκτης τον δύο ηπείρων (Les tribulations d’un Chinois en Chine, 1965)
Ο τρυφερός αλήτης (Tendre voyou, 1966)
Το Παρίσι φλέγεται (Paris brûle-t-il?, 1966)
Ο κλέφτης (Le voleur, 1967)
James Bond 007 – Casino Royale (1967)
Ho! (1968)
Ο εγκέφαλος (Le cerveau, 1969)
Η Σειρήνα του Μισσισσιπή (La sirène du Mississipi, 1969)
Ο άνδρας που μ’ αρέσει (Un homme qui me plait, 1969)
Μπορσαλίνο (Borsalino) (1970)
Παντρεμένοι αλά… γαλλικά (Les mariés de l’an II, 1971)
Οι διαρρήκτες (Le casse, 1971)
Απίθανος, σατανικός και… ωραίος (Docteur Popaul, 1972)
Ο Σημαδεμένος (La scoumoune, 1972)
Ο κληρονόμος (L’héritier, 1973)
Αχτύπητος εραστής, τρελλός καταδιώκτης (Le magnifique, 1973)
Stavisky… (1974)
Τρόμος πάνω απ’ την πόλη (Peur sur la ville, 1975)
Ένας αξιολάτρευτος παλιάνθρωπος (L’incorrigible, 1975)
Εν Ονόματι της Βίας (L’alpagueur, 1976)
Το Αφεντικό του Club Number 1 (Le corps de mon ennemi, 1976)
Το θερίο (L’ animal, 1977)
Μπάτσος ή αλήτης (Flic ou voyou, 1979)
Ο μάγκας με τα 1000 πρόσωπα (Le guignolo, 1980),
Ο Επαγγελματίας (Le professionnel, 1981)
Ο άσσος των άσσων (L’as des as, 1982)
Ο Περιθωριακός (Le marginal, 1983)
Το αρπαχτικό (Les morfalous, 1984)
Ο πολυγαμικός (Joyeuses Pâques, 1984)
Επικίνδυνος διαρρήκτης (Hold-up, 1985)
Ο Κυρίαρχος (Le solitaire, 1987)
Ο κυνηγός της περιπέτειας (Itinéraire d’un enfant gate, 1988)
L’inconnu dans la maison (1992)
Εκατό και μια νύχτες (Les cent et une nuits de Simon Cinéma, 1995)
Οι άθλιοι (Les misérables, 1995)
Désiré (1996)
Ανάμεσα σε δυο μπαμπάδες (1 chance sur 2, 1998)
Peut-être (1999)
Amazone (2000)
Ένας άνθρωπος και ο σκύλος του (Un homme et son chien, 2008)

Untitled Document
Επαγγελματικά Αγγλικά ενηλίκων
Ιδανικό για όσους:
📌Θέλουν να βελτιώσουν τα Αγγλικά τους σε επαγγελματικό και επιχειρησιακό επίπεδο
📌 Θέλουν να εργαστούν στον κόσμο των επιχειρήσεων και να κάνουν διεθνή καριέρα
📌 Θέλουν πιστοποίηση Αγγλικών για επαγγελματίες αναγνωρισμένη παγκοσμίως – BEC (Business English Certificate) Higher Cambridge C1
📌 Να αποκτήσουν τα προσόντα που θα τους βοηθήσουν να εκφραστούν με ευχέρεια και αυτοπεποίθηση σε επιχειρηματικό πλαίσιο
Online τμήμα για επαγγελματίες
Διάρκεια: 90 ώρες
Οκτώβριος – Μάιος
Πρόγραμμα: Δευτέρα 18:00 – 19:30 και Πέμπτη 18:00 – 19:30
Τμήμα: 4 – 6 ατόμων
ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΑΣ
✅ Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι στο επίπεδοΒ2.
✅ Κάντε ΔΩΡΕΑΝ το τεστ δεξιοτήτων για να βρείτε το επίπεδο σας. Πατήστε εδώ: https://english4all.gr/mathimata


English for life, business and travelling
Ιδανικό / απευθύνεται σε επαγγελματίες και σπουδαστές οι οποίοι θέλουν να βελτιωθούν και να επικοινωνούν αποτελεσματικά σε επιχειρηματικό περιβάλλον αλλά και έξω από αυτό όπως στα ταξίδια αναψυχής ή κοινωνικές συζητήσεις.
Διάρκεια: 70 ώρες
Οκτώβριος – Μάιος
Πρόγραμμα: Δευτέρα 20:00 – 21:00 και Πέμπτη 20:00 – 21:00
Τμήμα: 6-8 ατόμων
Μέσο: online
Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι στο επίπεδοΒ1.Περισσότερα εδώ….

Business English / Αγγλικά για επαγγελματίες
Ιδανικό για / Απευθύνεται σε επαγγελματίες και σπουδαστές οι οποίοι¨
• Θέλουν να βελτιώσουν τα Αγγλικά τους σε επαγγελματικό και επιχειρησιακό επίπεδο
• Θέλουν να εργαστούν στον κόσμο των επιχειρήσεων και να κάνουν διεθνή καριέρα
• Να αποκτήσουν τα προσόντα που θα τους βοηθήσουν να εκφραστούν με ευχέρεια και αυτοπεποίθηση σε επιχειρηματικό πλαίσιο
• Σκέφτονται η θέλουν να ακολουθήσουν διεθνή καριέρα
Πιστοποίηση: BEC (Business English Certificate) Higher Cambridge C1
Διάρκεια: 90 ώρες
Οκτώβριος – Μάιος
Πρόγραμμα: Δευτέρα 18:00 – 19:30 και Πέμπτη 18:00 – 19:30
Τμήμα: 4 – 6 ατόμων
Μέσο: online
Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι στο επίπεδοΒ2.Περισσότερα εδώ….

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ 1: Ορισμένα αναρτώμενα πολυμέσα από το διαδίκτυο στους ιστότοπους μας, όπως εικόνες & κυρίως video που αναρτούμε (με τη σχετική σημείωση της πηγής η οποία αναγράφεται πάνω και μέσα στην ίδια την προβολή τους), αναδημοσιεύονται θεωρώντας ότι είναι δημόσιας προβολής χρήσης και αναδημοσίευσης. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, καλλιτεχνών, μουσικών, τραγουδοποιών, συγκροτημάτων, δισκογραφικών εταιρειών, κινηματογραφιστών, φωτογράφων, η ιδιοκτητών καναλιών στα διαδικτυακά πολυμέσα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολoγίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα άρθρων συνεργατών και αυτό δε μας δεσμεύει ως επιχείρηση. Για άρθρα και διαφημιστικό υλικό που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς το πρώτο απηχεί την προώθηση και προβολή των διαφημιζόμενων και το δεύτερο αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο και τις ιστοσελίδες μας.  


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ 2:Το portal istosch data &technologies lab χρησιμοποιεί μόνο πρωτογενή άρθρα των συντακτών και συνεργατών του. Κάνει αναδημοσιεύσεις μόνο από αυτούς και με την δική τους συναίνεση από τα δικά τους ηλεκτρονικά έντυπα και δίνει επίσης σε αυτούς το δικαίωμα της αναδημοσίευσης. Οποιοσδήποτε άλλος θέλει να αναδημοσιεύσει οτιδήποτε πρέπει να έχει την έγγραφη άδεια του portal, istosch data &technologies lab που εκπροσωπείται δια του αρχισυντάκτη του. Διαβάστε τους όρους παροχής και χρήσης του δικαιώματος η μη αναδημοσίευσης των κειμένων.


Ενισχύστε το portal “istosch data &technologies lab

Στις δύσκολες εποχές του COVID-19, που συνεχίζει να είναι γύρω μας αμείωτα, με αποτέλεσμα όλα είναι σε φάση ύφεσης και χωρίς εμφανή σημάδια ζωηρότητας.
Το ανεξάρτητο κέντρο Τεχνολογίας και διαδικτύου, καθώς και το
portal μας συνεχίζουν να εργάζεται αδιάκοπα βάζοντας ζητήματα πολιτισμού, τέχνης, κοινωνικών επιστημών, αλλά και θετικών, καθώς και τεχνολογίας στο τελευταίο, που αυτές τις μέρες μας βοηθούν να κρατηθούμε ζωντανοί με προτάσεις που βοηθούν τον ελεύθερο μας χρόνο και να παραμείνουμε ασφαλείς, εντός και εκτός των τοιχών.
Με πολύ κόπο και μεγάλη διάθεση προσφοράς, αλλά και με αίσθημα ευθύνσης και σε αυτή τη φάση, σε αυτές τις δυσμενείς συνθήκες, κάθε μικρή ενίσχυση για την παραπέρα συνέχεια του portal είναι πολύ σημαντική.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη βοήθεια σας και σας ευχόμαστε καλή υγεία αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάμε, με μια υπόσχεση από μας, ότι κάνουμε το καλύτερο δυνατόν, πάνω και μέσα στα πλαίσια της εποχής.

 

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

istosch

Το portal istosch data &technologies lab, είναι μέρος του istosch data &web center που ιδρύθηκε το 2004 ως ιδέα και με το πέρας της έναρξης του νομικά ξεκίνησε τη νόμιμη δραστηριότητα του στις 31.3.2006 ως ανεξάρτητο κέντρο παροχής υπηρεσιών προετοιμασίας εισαγωγής δεδομένων, σχεδιασμού και ανάπτυξης ιστοσελίδων και portal, φιλοξενίας όλων των παραπάνω, πωλήσεων και τεχνικής υποστήριξης υπολογιστικών συστημάτων και σχεδιασμού λογότυπων. Από το 2016 ενόψει των δέκα χρόνων λειτουργίας του, αποφάσισε να αναπτύξει και το τμήμα δικτυακής προβολής πολιτιστικών, καλλιτεχνικών, επιστημονικών και άλλων δραστηριοτήτων που θα δώσουν προέκταση και θα γεφυρώσουν το εκδοτικό κομμάτι με το καλλιτεχνικό, αυτό των ανθρωπιστικών επιστημών και τα όλα μαζί με αυτό της τεχνολογίας.

Μέγεθος γραμματοσειράς