Τα είκοσι σπουδαιότερα φιλμ του 2022
Τα είκοσι σπουδαιότερα φιλμ του 2022
Δεν θα Θέλαμε να μακρηγορήσουμε, για την(και σε μια) επετειακή συλλογή, αποτίμηση κι αναδρομή των σημαντικότερων, η σπουδαιότερων ταινιών που προβλήθηκαν το 2022, πάντα κατά την δική μας γνώμη, ούτε για ποιοτικά χαρακτηριστικά(που έχουμε αναφέρει δεκάδες φορές, εξάλλου θα το παραθέσουε ως υστερόγραφο), που μας οδήγησαν να τα παραθέσουμε και να τα ξεχωρίσουμε ως τα σημαντικότερα της χρονιάς που μας πέρασε, χωρίς να σημαίνει ότι από την πρώτη, μέχρι την εικοστή υπάρχει κάποια χαοτική διαφορά, εξάλλου η εκφορά της(στην προκειμένη περίπτωση στο φακό), μας οδηγούν αβίαστα σε αυτό το ελάχιστο(έως και σχεδόν ανύπαρκτο) κλείσιμο αυτής της ψαλίδας.
Κατά πολλούς θα φανεί υπερβολικός αυτός ο κατάλογος, η αυτή η συλλογή, ωστόσο είναι τέτοια που περικλείει στο εσωτερικό της ότι σημαντικότερο κυκλοφόρησε και προβλήθηκε την χρονιά που μας πέρασε, ωστόσο θα επισημάνουμε ότι αυτή τη συλλογή, προκρίνουμε ως σημαντικότερη παραγωγή που βγήκε το 2022, στις Αίθουσες και στην μεγάλη Οθόνη, σε πρώτη επίσημη, μια παραγωγή δική μας, που στηρίζεται σε μια ζοφερή πραγματικότητα, ένα σχεδόν εμφύλιο πόλεμο, που πραγματοποιείται σχεδόν αμείωτα από την διάλυση της ΕΣΣΔ(η και Σοβιετικής Ένωσης), ένα δράμα για το οποίο πρώτος και αποκλειστικός υπεύθυνος είναι ο Μιχαήλ Γκορμπατσόφ.
Το κινηματογραφικό ντοκιμαντέρ που γύρισε ο δικός μας Θωμάς Σιδέρης, όταν το πρωτοείδαμε στο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ Χανίων, που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Οκτώβρη, παρολίγον να πάθουμε ρήξη κάτω γνάθου, για τη δουλειά του Θωμά Σιδέρη στο Ναγκόρνο Καραμπάχ, που είναι και εμπόλεμη ζώνη εδώ και 30 χρόνια, με περιόδους διακοπής και εκεχειρίας του, αλλά ποτέ δεν σταμάτησε, καταδείχνοντας, ότι η πραγματικότητα δημιουργεί τα πιο σκληρά και ταυτόχρονα δυνατά σενάρια.
ΥΓ1* Τα Ποιοτικά Χαρακτηριστικά που καθορίζουν την κριτική, ανάλυση και ανάδειξη ενός καλλιτεχνικού έργου κι επομένος μιας ταινίας από εμάς
1)Να ανήκουν και να εκφράζουν την εποχή τους και να μετατρέπονται σε ειδική ιστορική πηγή έκφρασης της.
2)Το περιεχόμενο, αλλά και η μορφή τους να μην παλινδρομεί σε σχήματα που αναδείχνουν τον κοινωνικό αυτοματισμό, την ατομική ευθύνη και τα κατώτερα ένστικτα, να μη γυρίζουν την ανθρωπότητα στην εποχή των σπηλαίων και στο κάθε “ρομαντικό” χτες, μιας και μέσα του κρύβεται πολύ χολή και πολύ ουγκανισμός. Να στηρίζονται στη διαλεκτική και όχι στη μεταφυσική.
3)Η κάθε επανάληψη του κάθε έργου να μην γίνεται: α)Κουραστική και β) να αναδείχνει ολοένα και νεότερα πράγματα και ποιοτικά χαρκτηριστικά.
Τα είκοσι σπουδαιότερα φιλμ του 2022
ΥΓ2* Στην παρακάτω λίστα, ότι είναι με Bold γραφή και σε πράσινο χρώμα, είναι λινκ με τη δική μας ανάλυση και “κριτική”, σε ανεξάρτητο, παλαιότερο άρθρο του portal μας.
1)Τα Ρόδια του Ναγκόρνο Καραμπάχ – Θωμάς Σιδέρης (Ελλάδα, ντοκιμαντέρ γυρισμένο σε Αρμενία και Αζερμπαϊζτάν)
2)Η Ερημη Χώρα – Αχμάντ Μπαχραμί (Ιράν)
3)Βαγόνι Αριθμός 6 – Γιούχο Κουοσμάνεν (Φινλανδία, Ρωσία)
4)Τι βλέπουμε όταν κοιτάζουμε τον ουρανό – Αλεξάντρ Κομπερίτζε (Γεωργία)
5)Το Σκαρί – Άλεξ Καμιλέρι (Μάλτα)
6)Παγίδα – Χάνι Αμπού-Ασάντ (Παλαιστίνη)
7)Γκαγκάριν – Φανί Λιατάρ & Ζερεμί Τρουίλ (Γαλλία)
8)1941 Φτερά πάνω από το Βερολίνο – Κωνσταντίν Μπουσλόφ (Ρωσία)
9)Η συνωμοσία του Καΐρου – Ταρίκ Σάλεχ (Αίγυπτος – Σουηδία)
10)Κύριε Νοκ Άουτ – Αρτέμ Μιχαλκόφ (Ρωσία)
11)Μετά τον Γιάνγκ – Κογκονάντα (ΗΠΑ, Ιαπωνία)
12)Ονόντα – 10.000 νύχτες στη ζούγκλα (Γαλλία, Ιαπωνία, Γερμανία, Βέλγιο, Ιταλία, Καμπότζη)
13)Moonage Daydream – Μπρετ Μόργκεν (Αγγλία, Γερμανία)
14)Amira – Μοχάμεντ Ντιάμπ (Αίγυπτος, Ιορδανία, Αραβικά Εμιράτα, Σαουδική Αραβία)
15) Νίκα – Μιχαήλ Μιλάσιν (Ρωσία)
16)Αφρική – Ντάρια Μπινέφσκαγια (Ρωσία)
17)Συνένοχοι – Ευγένι Γκριγκόριεφ (Ρωσία)
18)Υγρή Γη – Ινιάκι Σάντσεθ Αριέτα (Ισπανία, Λατινική Αμερική)
19)Το τρίγωνο της θλίψης – Ρούμπεν Έστλουντ (Γαλλία, Γερμανία, Σουηδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ελλάδα, ΗΠΑ)
20)Ελβις – Μπαζ Λούρμαν (ΗΠΑ)
1)Τα Ρόδια του Ναγκόρνο Καραμπάχ – Θωμάς Σιδέρης (Ελλάδα, ντοκιμαντέρ γυρισμένο σε Αρμενία και Αζερμπαϊζτάν)
Μία καταγραφή του ξεριζωμού και της περιπλάνησης των κατοίκων του Ναγκόρνο Καραμπάχ, που μετρούν χιλιάδες νεκρούς σε έναν πόλεμο που κρατάει περίπου τέσσερις δεκαετίες, και της μετακίνησής τους έτσι που κανένας δεν γνωρίζει τι είναι δικό του, πού βρίσκονται τα σύνορα και ποια είναι εν τέλει η πατρίδα του.
Είναι μια καταγραφή του παραλογισμού αυτού του πολέμου, του παραλογισμού ενός ακόμη πολέμου. Σύνορα που μετακινούνται, οργή και οδύνη. Στο ντοκιμαντέρ γνωρίζουμε τον Σεργκέι, έναν Αρμένιο αγρότη που καλλιεργεί ροδιές, ο οποίος διαπιστώνει ότι σύμφωνα με την νέα συνθήκη μόνο μέρος του χωραφιού του πια του ανήκει, το υπόλοιπο ανήκει πλέον στον εχθρό. Ποιος δικαιούται να γεύεται τα ρόδια του Ναγκόρνο Καραμπάχ;
2)Η Ερημη Χώρα – Αχμάντ Μπαχραμί (Ιράν)
3)Βαγόνι Αριθμός 6 – Γιούχο Κουοσμάνεν (Φινλανδία, Ρωσία)
4)Τι βλέπουμε όταν κοιτάζουμε τον ουρανό – Αλεξάντρ Κομπερίτζε (Γεωργία)
5)Το Σκαρί – Άλεξ Καμιλέρι (Μάλτα)
6)Παγίδα – Χάνι Αμπού-Ασάντ (Παλαιστίνη)
Οι συζητήσεις σε ένα κομμωτήριο δεν είναι πάντα αθώες. Αυτό επιβεβαιώνει η “Παγίδα” του Χάνι Αμπού-Ασάντ. Το πολιτικό θρίλερ κεντράρει στις δύο ηρωίδες του και πασχίζει μέχρι την τελευταία κυριολεκτικά στιγμή να τις δικαιώσει, παρ΄ότι η κατάληξη για καθεμιά θα είναι εντελώς διαφορετική. Κρατική εξουσία και πατριαρχία φτιάχνουν τις δικές τους φυλακές, κυριολεκτικές και μεταφορικές, από τις οποίες Ριμ και Χούντα καλούνται να αποδράσουν. Ανθρώπινες ζωές κρέμονται σε μία λεπτή κλωστή. Οι βαθύτατα εσωτερικές ερμηνείες των Maisa Abd Elhadi και Manal Awad αποτελούν οδηγό για το ξεδίπλωμα της πλοκής.
7)Γκαγκάριν – Φανί Λιατάρ & Ζερεμί Τρουίλ (Γαλλία)
Ένας έφηβος ο Γιούρι αγωνίζεται σχεδόν επί ματαίω για να εμποδίσει την κατεδάφιση του οικιστικού συγκροτήματος, που έφερε το κύριο όνομα του Γκαγκάριν στα παρισινά προάστια, δηλαδή ενός συμπλέγματος από εργατικές πολυκατοικίες της δεκαετίας του ’60, που εγκαινίασε ο μεγάλος Σοβιετικός κοσμοναύτης Γιούρι Γκαγκάριν.
8)1941 Φτερά πάνω από το Βερολίνο – Κωνσταντίν Μπουσλόφ (Ρωσία)
ΤΟ «1941. Φτερά πάνω από το Βερολίνο» καλύπτει ένα ιστορικό γεγονός τις πρώτες εβδομάδες του Μεγάλου Πατριωτικού Πολέμου, ανάμεσα στην Ναζιστική Γερμανία και την Σοβιετική Ένωση.
Πρόκειται για μια ιστορία για το κατόρθωμα των πιλότων της στρατιωτικής μονάδας της Πολεμικής Αεροπορίας. Πριν από αυτούς και τον συνταγματάρχη Preobrazhensky ήταν ένα δύσκολο έργο – να πραγματοποιήσει τους πρώτους βομβαρδισμούς στο Βερολίνο. Εκείνη τη στιγμή, ο σοβιετικός στρατός δεν είχε τόσο μεγάλη δύναμη όπως η Γερμανία, αλλά η διοίκηση μας ήταν αποφασισμένη να αντεπιτεθεί.
9)Η συνωμοσία του Καΐρου – Ταρίκ Σάλεχ (Αίγυπτος – Σουηδία)
Η νέα ταινία του Ταρίκ Σαλέχ κέρδισε το Βραβείο Σεναρίου στις Κάννες. Πρόκειται για την ιστορία του «βαθέως κράτους» της Αιγύπτου. Η διαφθορά, οι εξυπηρετήσεις και τα συμφέροντα κυριαρχούν. Η επιλογή του μεγάλου Ιμάμη κρίνει το μέλλον και σε αυτήν την εκλογή δεν πρέπει να γίνει λάθος. Ο Άνταμ, ορφανός από μητέρα, όταν παίρνει την υποτροφία για το Πανεπιστήμιο του Καΐρου δεν μπορεί να γνωρίζει τι τον περιμένει. Η σύγχρονη «φυλακή» του πανεπιστημίου έρχεται σε αντίθεση με την ελευθερία διακίνηση ιδεών. Ίσως όμως αυτός να είναι ο κόσμος που αναπτύσσεται σήμερα και πρέπει να αντισταθούμε δυναμικά στην οικοδόμήση του.
10)Κύριε Νοκ Άουτ – Αρτέμ Μιχαλκόφ (Ρωσία)
Η ταινία βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα και μιλάει για τον V. Popenchenko, ο οποίος θεωρούνταν ο καλύτερος πυγμάχος στη σοβιετική εποχή και ήταν ε΄νας από τους σπουδαιότερους μη επαγγελματίες πυγμάχους, ενώ θεωρητικά ήταν πολύ καλύτερος από πλλούς από αυτούς.
Κέρδισε στο Τόκιο το 1964, έγινε πρωταθλητής ΕΣΣΔ και Ευρώπης. Καταπληκτικοί ηθοποιοί πρωταγωνίστησαν στην ταινία: Andrey Sergeev, Angelina Strechina, Sergey Bezrukov και άλλοι.
Η εικόνα είναι αφιερωμένη στον σοβιετικό πυγμάχο Popenchenko. Σχετικά με τη ζωή του, όταν σπούδαζε στη στρατιωτική σχολή Suvorov και στη συνέχεια έγινε δόκιμος-συνοριοφύλακας. Για τα πάνω και τα κάτω του. Οι θεατές που παρακολούθησαν την εικόνα κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το κύριο πράγμα για έναν αθλητή είναι να ξεπεράσει τους φόβους και τις αδυναμίες του. Μόνο σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να κερδίσετε.
11)Μετά τον Γιάνγκ – Κογκονάντα (ΗΠΑ, Ιαπωνία)
Ο Τζέικ και η Κίρα ζουν με τη θετή κόρη τους Μίκα και τον Γιανγκ, ένα ανδροειδές το οποίο παθαίνει σοβαρή βλάβη. Η προσπάθεια του Τζέικ να τον επισκευάσει, όμως, αποδεικνύεται μια ιδιαίτερα περίπλοκη υπόθεση.
Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου
Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου
12)Ονόντα – 10.000 νύχτες στη ζούγκλα (Γαλλία, Ιαπωνία, Γερμανία, Βέλγιο, Ιταλία, Καμπότζη)
Ο 22χρονος Χίρου Ονόντα, που έχει εκπαιδευτεί ως μυστικός πράκτορας, ανακαλύπτει μια κοσμοθεωρία αντίθετη από αυτή της επίσημης γραμμής: “δεν αυτοκτονείς, μένεις ζωντανός ό,τι και να γίνει, η αποστολή είναι πιο σημαντική από οτιδήποτε άλλο”.
Όταν τον στέλνουν στη Λουμπάνγκ, ένα μικρό νησί στις Φιλιππίνες όπου σκοπεύουν να κάνουν απόβαση οι Αμερικανοί, θα αναλάβει να κρατήσει έναν ανταρτοπόλεμο ώσπου να γυρίσουν τα ιαπωνικά στρατεύματα.
Η Αυτοκρατορία θα παραδοθεί σύντομα, αλλά ο Ονόντα θα παραδοθεί 10.000 μέρες αργότερα, με ότι αυτό συνεπάγεται.
13)Moonage Daydream – Μπρετ Μόργκεν (Αγγλία, Γερμανία)
Η τηλεοπτική συνέντευξη του Ντέιβιντ Μπόουι στην εκπομπή «Plus Pop» του Ράσελ Χάρτι το 1973, που παίζει κάποια στιγμή στην μέση της ταινίας, θέτει και το βασικό ερώτημα του «Moonage Daydream»: ποιος ήταν ο Ντέιβιντ Μπόουι, ποιες οι ιδέες, ποια η βαθιά φιλοσοφία που έβαζε φωτιά στην μουσική έμπνευση, την περσόνα, την τέχνη του;
14)Amira – Μοχάμεντ Ντιάμπ (Αίγυπτος, Ιορδανία, Αραβικά Εμιράτα, Σαουδική Αραβία)
Η Αμίρα, μια 17χρονη Παλαιστίνια, ήρθε στον κόσμο χάρη στο σπέρμα που είχε φυγαδεύσει ο φυλακισμένος πατέρας της, Ναγουάρ, από το κελί του εγκλεισμού του. Η αγάπη και η στοργή των ανθρώπων του περιβάλλοντός τους την αποζημιώνουν -και με το παραπάνω- για την απουσία του πατέρα. Αλλά, όταν αποκαλύπτεται πως ο Ναγουάρ είναι στείρος, η Αμίρα χάνει τη γη κάτω απ’ τα πόδια της.
15) Νίκα – Μιχαήλ Μιλάσιν (Ρωσία)
Το Νίκα, ε΄ναι ένα ποιοτικό φιλμ, ένα ειλικρινές ποιήμα, που αγγίζει και προσεγγίζει τις πιο κρυφές χορδές της ψυχής.Η Νίκα, ένα κορίτσι που έγραφε έξυπνα και βαθιά ποιήματα από την παιδική του ηλικία, όπου το πάθος και η γοητεία τους ήταν αρκούντως χαρακτηριστική.
Ο χαρακτήρας της δεν είναι καθόλου φανταστικός, αλλά πραγματικός μιας και η ηρωϊδα που υποδύεται τη Νίκα Τουρμπίνα βασίζεται σε έναν πραγματικό χαρακτήρα, εξάλλου η Νίκα, υπήρξε μια ποιήτρια που έφυγε από τη ζωή, μόλις σε ηλικία 27 ετών.
16)Αφρική – Ντάρια Μπινέφσκαγια (Ρωσία)
Είναι ένα σπουδαίο πολεμικό δράμα, το οποίο μιλάει για δύο αδέρφια κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, δηλαδή του Μεγάλου Πατριωτικού Πολέμου στο Ανατολικό Μέτωπο, όχι μακριά από το Στάλινγκραντ.
Σε ένα μικρό χωριό, επιβίωσε μονάχα μια οικογένειά μιας και οι υπόλοιποι κάτοικοι πέθαναν από την πείνα και το κρύο. Το”Αφρική” είναι μια συγκινητική και πολύ ειλικρινής ταινία, στην οποία πρωταγωνιστούν οι Katya Guseva, Igor Petrenko και άλλοι.
Μετά το 1943, μια άλλη οικογένεια που επέζησε και παρέμεινε στα περίχωρα του πολιορκημένου Λένινγκραντ, τα τρία παιδιά και η μητέρα τους, δηλαδή, δεν έχει τη δύναμη να πάρει επαρκε΄ς φαγητό, οπότε τα παιδιά που πρέπει να μεγαλώσουν δυσκολεύονται χαρακτηριστικά.
Όταν τα αγόρια πηγαίνουν στο δάσος για να αναζητήσουν τροφή αντιμετωπίζουν το εξής δίλημμα, αν θα σώσουν την οικογένειά τους ή έναν τραυματισμένο σκύλο.
17)Συνένοχοι – Ευγένι Γκριγκόριεφ (Ρωσία)
Μια Περίεργη αλλά ενδιαφέρουσα ματιά είναι η ταινία «Συνένοχοι» μέσα σε ένα δράμα που διαδραματίζεται με μαγευτική φυσική θέα του Ρωσικού Βορρά και κυκλοφόρησε στις μεγάλες οθόνες στις 14 Απριλίου 2022. Διαδραματίζεται στη ρωσική περιοχή – κάπου στο βορρά.
18)Υγρή Γη – Ινιάκι Σάντσεθ Αριέτα (Ισπανία, Λατινική Αμερική)
Ένας βιολόγος επιστρέφει στον τόπο όπου μεγάλωσε με στόχο να προστατέψει τη λίμνη της περιοχής, καθώς οι ντόπιοι την εκμεταλλεύονται ανεξέλεγκτα. Τα σχέδιά του, βέβαια, δεν είναι καλοδεχούμενα από τους κατοίκους, με αποτέλεσμα η ένταση να φτάσει στα άκρα
19)Το τρίγωνο της θλίψης – Ρούμπεν Έστλουντ (Γαλλία, Γερμανία, Σουηδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ελλάδα, ΗΠΑ)
Τα διάσημα μοντέλα Καρλ και Γιάγια είναι καλεσμένα σε μια πολυτελή κρουαζιέρα στα ελληνικά νησιά. Το γιοτ τους, όμως, θα ναυαγήσει και εκείνοι θα ξεβραστούν σε ένα έρημο νησί μαζί με ένα τσούρμο δισεκατομμυριούχων και μία από τις καθαρίστριες του πλοίου.
20)Ελβις – Μπαζ Λούρμαν (ΗΠΑ)
English for life, business and travelling
Ιδανικό / απευθύνεται σε επαγγελματίες και σπουδαστές οι οποίοι θέλουν να βελτιωθούν και να επικοινωνούν αποτελεσματικά σε επιχειρηματικό περιβάλλον αλλά και έξω από αυτό όπως στα ταξίδια αναψυχής ή κοινωνικές συζητήσεις.
Διάρκεια: 70 ώρες
Οκτώβριος – Μάιος
Πρόγραμμα: Δευτέρα 20:00 – 21:00 και Πέμπτη 20:00 – 21:00
Τμήμα: 6-8 ατόμων
Μέσο: online
Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι στο επίπεδοΒ1.Περισσότερα εδώ….
English for life, business and travelling
Ιδανικό / απευθύνεται σε επαγγελματίες και σπουδαστές οι οποίοι θέλουν να βελτιωθούν και να επικοινωνούν αποτελεσματικά σε επιχειρηματικό περιβάλλον αλλά και έξω από αυτό όπως στα ταξίδια αναψυχής ή κοινωνικές συζητήσεις.
Διάρκεια: 70 ώρες
Οκτώβριος – Μάιος
Πρόγραμμα: Δευτέρα 20:00 – 21:00 και Πέμπτη 20:00 – 21:00
Τμήμα: 6-8 ατόμων
Μέσο: online
Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι στο επίπεδοΒ1.Περισσότερα εδώ….
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ 1: Ορισμένα αναρτώμενα πολυμέσα από το διαδίκτυο στους ιστότοπους μας, όπως εικόνες & κυρίως video που αναρτούμε (με τη σχετική σημείωση της πηγής η οποία αναγράφεται πάνω και μέσα στην ίδια την προβολή τους), αναδημοσιεύονται θεωρώντας ότι είναι δημόσιας προβολής χρήσης και αναδημοσίευσης. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, καλλιτεχνών, μουσικών, τραγουδοποιών, συγκροτημάτων, δισκογραφικών εταιρειών, κινηματογραφιστών, φωτογράφων, η ιδιοκτητών καναλιών στα διαδικτυακά πολυμέσα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολoγίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα άρθρων συνεργατών και αυτό δε μας δεσμεύει ως επιχείρηση. Για άρθρα και διαφημιστικό υλικό που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς το πρώτο απηχεί την προώθηση και προβολή των διαφημιζόμενων και το δεύτερο αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο και τις ιστοσελίδες μας.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ 2:Το portal istosch data &technologies lab χρησιμοποιεί μόνο πρωτογενή άρθρα των συντακτών και συνεργατών του. Κάνει αναδημοσιεύσεις μόνο από αυτούς και με την δική τους συναίνεση από τα δικά τους ηλεκτρονικά έντυπα και δίνει επίσης σε αυτούς το δικαίωμα της αναδημοσίευσης. Οποιοσδήποτε άλλος θέλει να αναδημοσιεύσει οτιδήποτε πρέπει να έχει την έγγραφη άδεια του portal, istosch data &technologies lab που εκπροσωπείται δια του αρχισυντάκτη του. Διαβάστε τους όρους παροχής και χρήσης του δικαιώματος η μη αναδημοσίευσης των κειμένων.
Ενισχύστε το portal “istosch data &technologies lab“
Στις δύσκολες εποχές, που το λαϊκό εισόδημα στενάζει και όλα τα οικονομικά αποθέματα εξαϋλώνονται κατά γεωμετρική πρόοδο, τα προς το ζειν μέσα από ένα ισχνό μισθό, δεν φτάνουν ούτε για “αέρα κοπανιστό”, και δεν μας οδηγούν στο “ευ ζειν”, άπαντα γίνονται δύσκολα για όλους.
Με ένα επερχόμενο σφόδρα εξοντωτικό φορολογικό νόμο, που αφανίζει τους αυτοαπασχολούμενους και μεγαλώνει την κερδοφορία των πολύ μεγάλων επιχειρήσεων, μετατρέποντας ουσιαστικά τη χώρα φορολογικό παράδεισο για τις πολυεθνικές, εμείς κρατάμε ζωντανό το όνειρο μας, σε ένα περιβάλλον που θέλει πολύ δύναμη και πολλές θυσίες για να επιβιώσεις.
Το Εναλλακτικό κι Ανεξάρτητο Κέντρο Τεχνολογίας - Διαδικτύου καθώς και το E - Funzine (portal) μας, συνεχίζουν να εργάζονται αδιάκοπα και με πάθος, βάζοντας ζητήματα πολιτισμού, τέχνης, ανθρωπιστικών, κοινωνικών επιστημών, αλλά και θετικών, καθώς και τεχνολογίας στο τελευταίο, με προτάσεις κι αναλύσεις που βοηθούν τον ελεύθερο μας χρόνο και να αναπτύξουμε μια άλλου είδους κοινωνική και κυρίως ταξική συνείδηση, που σήμερα βρίσκεται στο στόχαστρο.
Με πολύ κόπο και μεγάλη διάθεση προσφοράς, αλλά και με αίσθημα ευθύνης, ειδικά σε αυτή τη φάση, σε αυτές τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες, κάθε μικρή ενίσχυση για την παραπέρα συνέχεια του portal είναι πολύ σημαντική.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη βοήθεια σας και σας ευχόμαστε καλές ηλεκτρονικές Περιηγήσεις, με μια υπόσχεση από μας, ότι κάνουμε το καλύτερο δυνατόν, πάνω και μέσα στα πλαίσια της εποχής.