istosch eFanzine

istoschPORTAL [data &technologies lab]

altROCKJazzΑφιερώματαΔισκογραφίαΜουσικά Ρεύματα

Ο Wayne Kramer, δεν μένει πια εδώ

istosch the first Chania's multinational technologies lab   the 1st multinational Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.
Arsenali Tango Marathon (Chania 19-22 April 2024)
«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» (Νέα Κυκλοφορία)

 

 

Ο Wayne Kramer, δεν μένει πια εδώ

Ένας από τους σπουδαιότερους κιθαρίστες, για μας ο μεγαλύτερος του όλου ηλεκτρικού ήχου, απεβίωσε στις 2 του τρέχοντος μήνα, αφήνοντας πίσω μια ηλεκτρική κληρονομιά από αυτές που μόνο το Αμερικανικό Punk-Rock μπορούσε να σφήσει, εξάλλου εκεί είναι και η έδρα του και όχι στη Βρετανία.
Ο Wayne Stanley Kramer, δεν ήταν απλά και μόνο ένας πολύ μεγάλος κιθαρίστας, ένας συνθέτης με μεγάλη οπτική δυνατότητα στην δημιουργία σκληρών και τραχειών ηλεκτρικών τραγουδιών, δεν ήταν μόνο ένας κάποιος τυχαίος, από τους πολλούς τραγουδιστές, η ένας ακόμη τραγουδοποιός, με οξυτενή ικανότητα, δεν ήταν μόνο ένας πρωτοπόρος παραγωγός και συνθέτης ταινιών αλλά και της τηλεόρασης.
Ο Wayne Krame ήταν ο βασικός κιθαρίστας του ροκ συγκροτήματος MC5 του Ντιτρόιτ, μαζί με όλα τα παραπάνω και με ότι συνεπάγεται με βάση τα παραπάνω.

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.
«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή

Ενισχύστε Οικονομικά Την Αρθρογραφία του istosch


Γεννήθηκε στις 30 του Απρίλη του 1948, στο Ντιτρόιτ, του Μίτσιγκαν κι έφυγε στις 2 του Φλεβάρη του 2024, στο Λος Άντζελες, της Καλιφόρνια.
Ο Μεγάλος Wayne Kramer, συμπεριλαμβανομένων όλων των παραπάνω, ήταν και ο φυσικός ηγέτης, αλλά και συνθέτης ττων MC5, ενός σχήματος που μαζί με τους Stooges, Death, Ramones, Television, New York Dolls, Heartbreakers, Radio Birdman(από την Αυστραλία), The Modern Lovers, The Fugs, Pere Ubu(πολύ αργότερα, όχι πάρα πολύ όμως), τους πρώιμους Pink Floyd, The Who και τους Hawkwind από τη Βρετανία, τα οποία(παραπάνω), αποτέλεσαν τα σχήματα εκείνα που άλλαξαν μια για πάντα τον ηλεκτρικό ήχο από αυτόν της αριστοκρατικής παρέκκλισης, που είχε προηγηθεί και είχε πάρει, μέσα στη δεκαετία του 1960, μαζί τα διάφορα προοδευτικά στοιχεία που εμβόλιμα είχαν αρχίσει να βάζουν διάφορα σχήματα, επηρεασμένα από τον τεράστιο Miles Davis, που στην δεκαετία του 1970, από το 1972, μ΄έχρι το 1977, έκαναν τον ηλεκτρικό ήχο συνώνυμο της βαρεμάρας και της αγκίστρωσης του σε ελιτισμούς .

Επειδή ο ηλεκτρικός ήχος, είναι κατά βάση Αφροαμερικανικός ήχος και επειδή οι διαδρομές του ήταν προέκταση των νέων ήχων και δρόμων της Jazz, από τη μια ο Αυτοσχεδιασμός και από την άλλη οι μεγάλες μπάντες, είχαμε πολλών ειδών εκφράσεις, όπως και από τις διαφορές ανάμεσα στο Blues του Chicago & Detroit και του επηρεσμένου από την Γαλλική Αποικιοκρατία αυτού του νότου και ειδικά του Μισισίπι.
Ο ένας μεγάλος δρόμος ήταν ο Δρόμος του Τεράστιου και όχι τόσο αγαπητού και γνωστού στις σάλες, Albert Ayler λόγω της ιδιομορφίας που είχε να αυτοσχεδιάζει με τραχείς τόνους πάνω στο σαξόφωνο του, αντιγράφοντας τρόπον τινά(κατά κάποιο τρόπο) τους ήχους της άγριας πανίδας της Αφρικανικής Σαβάνας, και που επηρέασε όλους τους παραπάνω, αυτούς που άλλαξαν τον ηλεκτρικό ήχο, μα κυρίως την Αγία Τριάδα της πόλης της Αυτοκινητοβιομηχανίας, MC5, Stooges, Death, οι οποίοι προσιδίαζαν επίσης κατά κάποιο τρόπο, την πρωτοπορία του σπουδαίου αυτού Μουσικού.
Ο άλλος δρόμος ήταν ο Miles Davis, που όλα τα μεγάλα σχήματα, αποθέωναν, και στήριζαν τα πάντα πάνω του, χωρίς όμως το ταλέντο του, βάζοντας τον ηλεκτρικό ήχο και αυτόν βαθιά μέσα στις σάλες, εφόσον αυτό είχε και ως στόχο, ο δημιουργός του Jazz Rock, που μόνο ο Hendrix τον κατάλαβε και τον έφερε στις κιθάρες του, παρότι και άλλοι το προσπάθησαν ανεπιτυχώς, όπως για παράδειγμα οι Grateful Dead.
Όπως και στη ζωή υπάρχει ένας τρίτος δρόμος, όπως αυτός της σοσιαλδημοκρατίας, που άγεται και φέρεται ανάλογα με το που κλίνει η πλάστιγγα και όχι το ταξικό συμφέρον, τέτοιος μεσοβέζικος δρόμος, υπήρξε στον Ηλεκτρικό ήχο και φυσικά, ο τεράστιος Wayne τον είχε περάσει γενναίες δεκατέσσερις.

Να υπενθυμίσουμε, ότι υπήρξε άλλη μια εκδοχή στο λεγόμενο Rock & Roll, που όλο και περισσότερο σε ακίνητο και βαδύ βράχο μετατρέπονταν, και ήταν αυτός ο ήχος, ο οποίος, ήταν μέρος της δεκαετίας του 1960 και έβρισκε έδαφος, σε ανούσιες, νερόβραστες και εν τέλει κουραστικές εκδηλώσεις, έως και αποπροσανατολιστικές ανοησίες του τύπου, όπως τα «Μοντερέι Ποπ Φέστιβαλ» στο Σαν Φρανσίσκο και δυο χρόνια αργότερα του Γούντσοκ(Woodstock Music & Art Fair) στη Νέα Υόρκη(σε μία γαλακτοπαραγωγική φάρμα στη Νέα Υόρκη), με το σύνθημα, “το Καλοκαίρι της Αγάπης”(το πρώτο έγινε στην καρδιά του Χειμώνα), και ήθελε να συγχωνεύσει το Jazz Rock του Miles Davis, με την Jazz-Avant Garde του Albert Ayler, βάζοντας σε μια γραμμή ταξικής συνεργασίας, τον τελευταίο επαναστάστη, στα χνάρια του Προτεστάντη και φίλο των σαλονιών Miles Davis, που ποτέ δεν θεώρησε ο μεγάλος Wayne δασκαλό του.
Απότέλεσμα αυτού του δρόμου, ήταν τα γλυκανάλατα ονόματα τύπου Janis Joplin, Otis Redding, Mamas & the Papas, Simon and Carfangel και Ravi Shankar, δεν θα βάλουμε μέσα ούτε τους Who, ούτε το Hendrix, που είναι άλλες ιστορίες, η άλλα επίσης βαρύγδουπα ονόματα, χωρίς όμως κανένα ταξικό πρόσημο και ενδιαφέρον, όπως οι Joe Cocker, Carlos Santana, Joan Baez, Animals κλπ, που ανέδειξαν το λεγόμενο ροκ της διαμαρτυρίας, άλλο ένα αδιάφορο πεδίο, που για τους τεράσιους MC5, ήταν μάλλον ξεπεσμός στα όρια του LSD και κυρίως μια αταξικού τύπου διαμαρτυρίας, χωρίς καθόλου ταξική συνείδηση και ταξική αλληλεγγύη, με σκοπό τη σύγκρουση, και φυσικά δίχως ίχνος επαναστατικής εκφοράς λόγου.
Για το ΜΕΓΑΛΟ WAYNE KRAMER θα γράψουμε κι άλλη φορά, γιατί η συνεισφορά του, στην εκκαθάριση του ηλεκτρικού ήχου από τους κόπρους του Αυγεία, ήταν σημαντικότατη, και φυσικά το έργο του ήταν παρακαταθήκη.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Ορισμένα αναρτώμενα πολυμέσα από το διαδίκτυο στους ιστότοπους μας, όπως εικόνες & κυρίως video που αναρτούμε (με τη σχετική σημείωση της πηγής η οποία αναγράφεται πάνω και μέσα στην ίδια την προβολή τους), αναδημοσιεύονται θεωρώντας ότι είναι δημόσιας προβολής χρήσης και αναδημοσίευσης. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, καλλιτεχνών, μουσικών, τραγουδοποιών, συγκροτημάτων, δισκογραφικών εταιρειών, κινηματογραφιστών, φωτογράφων, η ιδιοκτητών καναλιών στα διαδικτυακά πολυμέσα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολoγίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα άρθρων συνεργατών και αυτό δε μας δεσμεύει ως επιχείρηση. Για άρθρα και διαφημιστικό υλικό που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς το πρώτο απηχεί την προώθηση και προβολή των διαφημιζόμενων και το δεύτερο αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο και τις ιστοσελίδες μας.  
Το portal istosch data &technologies lab χρησιμοποιεί μόνο πρωτογενή άρθρα των συντακτών και συνεργατών του. Κάνει αναδημοσιεύσεις μόνο από αυτούς και με την δική τους συναίνεση από τα δικά τους ηλεκτρονικά έντυπα και δίνει επίσης σε αυτούς το δικαίωμα της αναδημοσίευσης. Οποιοσδήποτε άλλος θέλει να αναδημοσιεύσει οτιδήποτε πρέπει να έχει την έγγραφη άδεια του portal, istosch data &technologies lab που εκπροσωπείται δια του αρχισυντάκτη του. Διαβάστε τους όρους  παροχής και χρήσης του δικαιώματος η μη αναδημοσίευσης των κειμένων. 
Το ημερολόγιο φορτώνει...
Powered by Booking Calendar
captcha

Ενισχύστε το portal “istosch data &technologies lab

Στις δύσκολες εποχές , που το λαϊκό εισόδημα στενάζει και όλα οικονομικά δύσκολα για όλους, με ένα εξοντωτικό φορολογικό νόμο, που αφανίζει τους αυτοαπασχολούμενους και μεγαλώνει την κερδοφορία των πολύ μεγάλων επιχειρήσεων, μετατρέποντας ουσιατικά τη χώρα φορολογικό παράδεισο για τις πολυεθνικές, εμείς κρατάμε ζωντανό το όνειρο μας, σε ένα περιβάλλον που θέλει πολύ δύναμη και πολλές θυσίες για να επιβιώσεις. 
Το Εναλλακτικό κι Ανεξάρτητο Κέντρο Τεχνολογίας - Διαδικτύου καθώς και το E-Funzine
(portal) μας, συνεχίζουν να εργάζoνται αδιάκοπα και με πάθος βάζοντας ζητήματα πολιτισμού, τέχνης, κοινωνικών επιστημών, αλλά και θετικών, καθώς και τεχνολογίας στο τελευταίο, με προτάσεις κι αναλύσεις που βοηθούν τον ελεύθερο μας χρόνο και να αναπτύξουμε μια άλλου είδους κοινωνική και κυρίως ταξική συνείδηση, που σήμερα βρίσκεται στο στόχαστρο.
Με πολύ κόπο και μεγάλη διάθεση προσφοράς, αλλά και με αίσθημα ευθύνσης και σε αυτή τη φάση, σε αυτές τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες, κάθε μικρή ενίσχυση για την παραπέρα συνέχεια του portal είναι πολύ σημαντική.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη βοήθεια σας και σας ευχόμαστε καλές ηλεκτρονικές Περιηγήσεις, με μια υπόσχεση από μας, ότι κάνουμε το καλύτερο δυνατόν, πάνω και μέσα στα πλαίσια της εποχής.

 

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL
istoschBOOKSTORE «Το Κορίτσι που καθρεφτιζόταν στο νερό»: της Αιμιλίας Πλατή (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.
«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» (Νέα Κυκλοφορία)

istosch

Το portal istosch data &technologies lab, είναι μέρος του istosch data &web center που ιδρύθηκε το 2004 ως ιδέα και με το πέρας της έναρξης του νομικά ξεκίνησε τη νόμιμη δραστηριότητα του στις 31.3.2006 ως ανεξάρτητο κέντρο παροχής υπηρεσιών προετοιμασίας εισαγωγής δεδομένων, σχεδιασμού και ανάπτυξης ιστοσελίδων και portal, φιλοξενίας όλων των παραπάνω, πωλήσεων και τεχνικής υποστήριξης υπολογιστικών συστημάτων και σχεδιασμού λογότυπων. Από το 2016 ενόψει των δέκα χρόνων λειτουργίας του, αποφάσισε να αναπτύξει και το τμήμα δικτυακής προβολής πολιτιστικών, καλλιτεχνικών, επιστημονικών και άλλων δραστηριοτήτων που θα δώσουν προέκταση και θα γεφυρώσουν το εκδοτικό κομμάτι με το καλλιτεχνικό, αυτό των ανθρωπιστικών επιστημών και τα όλα μαζί με αυτό της τεχνολογίας.

Translate »
istosch eFanzine

istosch eFanzine