Οι 100 Σπουδαιότεροι Δίσκοι του Ηλεκτρικού Ήχου

Στο σημερινό άρθρο θα δείτε ότι τα πρώτα 58 άλμπουμ αντιπροσωπεύονται μόνο από ένα σχήμα, που αντιπροσωπεύεται μόνο μέσω ενός δίσκου.
Στα υπόλοιπα 58 είναι διπλοί, τριπλοί οι τετραπλοί δίσκοι με το δικό τους τίτλο, από σχήματα που όταν έχουν το σημείο α), β), γ), δ) κοκ και στις δυο περιπτώσεις, σημαίνει ότι υπάρχουν ισοβαθμίες, που ούτε θα τις δείτε σειριακά εδώ ούτε με όρους πρώτης, δεύτερης, τρίτης κατάταξης θέσης, δεκάδας κοκ.
Για το λόγο αυτό θα ήταν λάθος η κατάταξη αυτή να γίνεται μόνο με όρους λογικής κατάταξης, δηλαδή αποκλειστικά και μόνο με σειριακή μεθοδολογία, η με όρους επιβράβευσης και με μαθηματικούς τύπους και βαθμολογίες, η με συντελεστές που δεν αναγνωρίζουν, ούτε μπορούν να ερμηνεύσουν τα πάντα και είναι πολύ λίγοι στη διαλεκτική ενός έργου, μιας κι αυτό συμπεριλαμβάνει πάρα πολλές παραμέτρους τόσο στη μορφή όσο και στο περιεχόμενο του.
Φυσικά και υπάρχουν κριτήρια και ποιοτικά χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν την Ήρα από το Σιτάρι, που αναδείχνουν την ποιοτική διαβάθμιση τους, ως εκφραστικά μέσα. Ωστόσο δεν θα μιλάμε για καλά, η καλύτερα δημιουργήματα με όρους θετικής, η πολύ περισσότερο “θετικιστικής”(σύμφωνα και μόνο με το διαισθητικό κριτήριο) προσέγγισης, αλλά για ποιοτικά χρήσιμα, η άχρηστα, ξεπερασμένα και ίσως και επικίνδυνα για την εποχή τους αποτελέσματα, με όρους ανθρωπιστικών επιστημών.
Αυτό φυσικά ενέχει και τη διαχρονικότητα τους, την αισθητική και ηθική τους υπεροχή ως συναισθηματική αγωγή, έκφραση και είναι βραχίωνας – προέκταση όλων των παραπάνω – αναδείχνοντας το βασικότερο την εποχή τους, την ιστορική αποτύπωση (ως πηγή) δια του έργου τους.
Εξάλλου η έκφραση και πολύ περισσότερο η ανάλυση της, δεν μετριούνται με αυστηρά εργαλειακά αλγοριθμικά μέσα και η επιστήμη της αισθητικής, είναι καθαρά ανθρωπιστική και όχι θετική, αφήνοντας να εννοηθεί ο κατάλογος είναι παντελώς ενδεικτικός και αφορά καθαρά τους συντάκτες του υποφαινόμενου portal.