Οι 100 Σπουδαιότεροι Δίσκοι του Ηλεκτρικού Ήχου
Οι 100 Σπουδαιότεροι Δίσκοι του Ηλεκτρικού Ήχου
Ο κατάλογος που θα αναδείξουμε σε αυτό το άρθρο είναι μια καθαρά δική μας λίστα, η οποία περιλαμβάνει 100 δίσκους τουλάχιστον ονομαστικά, η 116 πραγματικά και συμπεριλαμβάνεται αποκλειστικά από είδη του ηλεκτρικού ήχου(η rock & roll), σύμφωνα με δικά μας αισθητικά κριτήρια.
Αυτά τα κριτήρια που καταγράφονται ως δυνατότητα καI πραγματικά θα θέλαμε εξαιρετικά πολύ να τους βάλουμε σε ένα flash δίσκο για να τους έχουμε ακόμα και μέσα σε πυρηνικό καταφύγιο και να τους ακούμε αδιάκοπα, απρόσκοπτα, αδιατάρακτα και ανεμπόδιστα η συνεχώς κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες.
Ωστόσο αυτοί οι πολύ περισσότεροι αριθμητικά δίσκοι, στην πραγματικότητα εντάσσονται και συμπεριλαμβάνονται, όλες εκείνες τις πλευρές που αναδείχνουν μέσα από αυτούς, όλα εκείνα τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και τα μέσα διαμόρφωσης, που τους δίνουν τη δυνατότητα μέσω ισοψηφιών να ενυπάρχουν μέσα στους ονομαστικά σπουδαιότερους 100, ανεξάρτητα αν έχει η δεν έχει μερικώς η ειδικώς ο παραπάνω αριθμός που έχει αποκλειστικά και μόνο ονομαστικές ιδιότητες και που δεν θα τους δείτε καθόλου σειριακά γιατί δεν έχει και κανένα νόημα.
Στο σημερινό άρθρο θα δείτε ότι τα πρώτα 58 άλμπουμ αντιπροσωπεύονται μόνο από ένα σχήμα, που αντιπροσωπεύεται μόνο μέσω ενός δίσκου.
Στα υπόλοιπα 58 είναι διπλοί, τριπλοί οι τετραπλοί δίσκοι με το δικό τους τίτλο, από σχήματα που όταν έχουν το σημείο α), β), γ), δ) κοκ και στις δυο περιπτώσεις, σημαίνει ότι υπάρχουν ισοβαθμίες, που ούτε θα τις δείτε σειριακά εδώ ούτε με όρους πρώτης, δεύτερης, τρίτης κατάταξης θέσης, δεκάδας κοκ.
Για το λόγο αυτό θα ήταν λάθος η κατάταξη αυτή να γίνεται μόνο με όρους λογικής κατάταξης, δηλαδή αποκλειστικά και μόνο με σειριακή μεθοδολογία, η με όρους επιβράβευσης και με μαθηματικούς τύπους και βαθμολογίες, η με συντελεστές που δεν αναγνωρίζουν, ούτε μπορούν να ερμηνεύσουν τα πάντα και είναι πολύ λίγοι στη διαλεκτική ενός έργου, μιας κι αυτό συμπεριλαμβάνει πάρα πολλές παραμέτρους τόσο στη μορφή όσο και στο περιεχόμενο του.
Φυσικά και υπάρχουν κριτήρια και ποιοτικά χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν την Ήρα από το Σιτάρι, που αναδείχνουν την ποιοτική διαβάθμιση τους, ως εκφραστικά μέσα. Ωστόσο δεν θα μιλάμε για καλά, η καλύτερα δημιουργήματα με όρους θετικής, η πολύ περισσότερο “θετικιστικής”(σύμφωνα και μόνο με το διαισθητικό κριτήριο) προσέγγισης, αλλά για ποιοτικά χρήσιμα, η άχρηστα, ξεπερασμένα και ίσως και επικίνδυνα για την εποχή τους αποτελέσματα, με όρους ανθρωπιστικών επιστημών.
Αυτό φυσικά ενέχει και τη διαχρονικότητα τους, την αισθητική και ηθική τους υπεροχή ως συναισθηματική αγωγή, έκφραση και είναι βραχίωνας – προέκταση όλων των παραπάνω – αναδείχνοντας το βασικότερο την εποχή τους, την ιστορική αποτύπωση (ως πηγή) δια του έργου τους.
Εξάλλου η έκφραση και πολύ περισσότερο η ανάλυση της, δεν μετριούνται με αυστηρά εργαλειακά αλγοριθμικά μέσα και η επιστήμη της αισθητικής, είναι καθαρά ανθρωπιστική και όχι θετική, αφήνοντας να εννοηθεί ο κατάλογος είναι παντελώς ενδεικτικός και αφορά καθαρά τους συντάκτες του υποφαινόμενου portal.
Ας κάνουμε όμως μια μικρή απαρίθμηση του τι εννοούμε ποιοτικά χαρακτηριστικά με βάση τις ανθρωπιστικές επιστήμες, μιας και όταν προχωρήσουμε στον εν λόγω κατάλογο, να έχετε ένα μπούσουλα(η οδηγό χρήσης και κατανόησης). Καταρχάς να υπενθυμίσουμε ότι για μας ένα έργο για είναι σπουδαίο, πρέπει τόσο στη μορφή του(μουσική πχ), όσο και στο περιεχόμενο(στίχοι πχ), να έχουν τις εξής βασικές πλευρές.
Η τέχνη και ειδικά η νεανική και υπόγεια τέχνη του ηλεκτρικού ήχου, είναι μια συνθηματολογία και η επιστήμη είναι η επιχειρηματολογία και όταν τόσο στη μορφή [(στη μουσική δηλαδή), εντάσσονται νέες τεχνικές πρωτοπορίες και καινοτομίες, αποκαλύπτονται μέσω των θετικών επιστημών και των αποτελεσμάτων της, (νεότερες και ποιοτικότερες παραγωγές μέσω της μουσικής τεχνολογίας αιχμής, αλλά και τη σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή)], όσο και στο περιεχόμενο(για να μην πούμε αποκλειστικά και κυρίως σε αυτό, αφού αυτό είναι το βασικό), εντάσσονται και αποκαλύπτονται οι ανθρωπιστικές επιστήμες για τις οποίες γίνεται ο λόγος, τότε το αποτέλεσμα θα παράγει αυτό που έχουμε ως αξίωμα.
Τότε και μόνο τότε θα βγάζει ολοένα και νεότερα σχήματα που ανέκαθεν(κάτω από συγκεκριμένες κοινωνικές, οικονομικές, πολιτικές και πολιτιστικές συνθήκες θα είναι σπουδαιότερα από τα προηγούμενα).
Τότε και μόνο τότε θα αντικαθιστούν έργα προηγούμενων γενιών, δεκαετιών κοκ, που δεν αφορούν μόνο τον ηλεκτρικό ήχο.
Τα μέσα διαμόρφωσης των ποιοτικών χαρακτηριστικών ενός δίσκου(εφόσον σε αυτούς αναφερόμασταν) σχετίζονται:
Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου
Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου
Κάθε έργο στο πεδίο της έμπνευσης του, αντανακλά εκφραστικές ιδιότητες και κάθε έργο καταδείχνει την προέλευση του, αν δηλαδή είναι έργο έκφρασης(κοινωνικής η ατομικής), αν είναι ένα απλό εμπορικό δημιούργημα, η τέλος είναι ένα δημιούργημα επιταγής(μιας εταιρείας, ενός παραγωγού, μιας ταινίας, ενός θεατρικού έργου, η ενός μαικήνα που πληρώνει, για να ακούσει αυτό που αυτός οραματίζεται και δεν μπορεί ο ίδιος σε καμία περίπτωση να εκφράσει, δηλαδή αδυνατεί κατά μονάς να πραγματοποιήσει κάτι τέτοιο).
Αυτός ήταν και ο γενικός πρόλογος που υποχρεούμασταν να αναδείξουμε, γιατί πολλοί αναγνώστες και πολλές αναγνώστριες θα περιμένουν στον κατάλογο αυτό να δουν πράγματα που έχουν εμπορικά επιβραβευθεί, που έχουν μπει σε άλλες λίστες και σε άλλους καταλόγους, ωστόσο στην παρούσα λίστα δεν θα τα δουν.
Σ αυτή τη λίστα δεν υπάρχουν για παράδειγμα καθόλου δίσκοι από το νέο κύμα του Βρετανικού χεβομεταλλισμού(του Power, Black, Epic Doum κλπ), έργα του southern rock, έργα του κλασσικού progressive, έργα των μεγάλων ονομάτων, εξαιρουμένων των Pink Floyd στον κινηματογραφικό τους δίσκο και εκεί που υπήρχε η αναφέρονταν η παρουσία του μεγάλου Syd Barrett, δεν υπάρχουν καθόλου σχήματα του Hard Rock και φυσικά κανένα κλασσικό ροκ σχήμα, γιατί με βάση τα παραπάνω δεν υπάρχει κανέναν στοιχείο που να τα βάζει εντός του καταλόγου.
1)Tragic Mulatto – Chartreuse Toulouse(1990)
2)Mojack – Merchandising Murder (1995)
3a)The Sort of Quartet – Planet Mamon (1995)
3b)The Sort of Quartet – Kiss me Twice, I’m Schizo (1994)
3c)The Sort of Quartet Bombas de Amor (1996)
4)Hotel X – A Random History of the Avante-Groove (1993)
5)Paper Bag – Ticket To Trauma (1987)
6)New Model Army – The Ghost Of Cain (1986)
7)The Ex – To Many Cowboys (1987)
8)Thin White Rope – The Ruby Sea (1990)
9)Yo La Tengo – Fakebook (1990)
10)Pere Ubu – The Art of Walking (1980)
11)American Music Club – The Restless Stranger (1987)
12)Opal – Happy Nightmare Baby (1987)
13)Rain Parade – Emergency Third Rail Power Trip (1983)
14)The Misunderstood – Before the dream Faded (1965 ) / (1982)
15)Band of Holy Joy – Positively Spooked (1990)
16)Crime and the city Solution – Shine(1988)
17)Einstürzende Neubauten – Silence Is Sexy (2000)
18)The Cramps – Songs the Lord Taught Us (1981)
19)The Church – Starfish(1988)
20)The Velvet Underground – The Velvet Underground and Nico (1967)
21)Frank Zappa – Hot Rats (1969)
22)The Who – Who’s next (1971)
23)Sex Pistols – Never mind the bollocks, here is the Sex Pistols (1977)
24)Television – Marquee moon (1977)
25)Magazine – Real life (1978)
26)Patti Smith – Easter (1978)
27)Eyeless in Gaza – Photographs as memories (1981)
28)MC5 – Kick out The jams (1969)
29)Nirvana – Nevermind (1991)
30)Echo and the Bunnymen – Heaven up here (1981)
31)Tuxedomoon – Desire (1981)
32)True west – Drifters (1984)
33)The Cure – Pornograph (1982)
34)Eyeless in Gaza – Drumming the Beating Heart (1982)
35)Birthday Party – Prayers on Fire(1981)
36)The Legendary Pink Dots – The Golden Age(1988)
37)The Dream Syndicate – Medicine Show(1984)
38)Giant Sand – Valley of Rain (1985)
39)Dead Moon – In the Graveyard (1981)
40)Talking Heads – ’77(1977)
41)Ministry – ΚΕΦΑΛΗ ΞΘ (1992)
42)The Celibate Rifles – The Turgid Miasma of Existence (1987)
43)Ex & Tom Cora – Scrabbling at the Lock (1991)
44)Wipers – Land of the Lost (1986)
45)Radio Birdman – Radios Appear(1977)
46)Mudhoney – Every Good Boy Deserves Fudge (1991)
47)Meat Puppets – Forbidden Places(1991)
48)Pusy Galore – Right Now! (1987)
49)New York Dolls – New York Dolls (1973)
50)The Fugs – Coca Cola Douche (1967)
50α) The Modern Lovers – The Modern Lovers (1976)
50β) PIL – The Flowers of Romance (1981)
50 γ) Bauhaus – In the Flat Field (1980)
50 δ) Red House Painters – Rollercoaster (1993)
50 ε) This Mortal Coil – Filigree & Shadow (1986)
50 στ) The Wolfgang Press – The Burden of Mules (1983)
50 ζ) Bongwater – The Power of Pussy (1990)
50 η)SPK- Leichenschrei (1982)
50 θ) Social Distortion – Somewhere Between Heaven and Hell (1992)
51)Bad Religion – Generator (1992)
52)Bad Religion – Recipe for Hate (1993)
53)Big Black – Atomizer (1986)
54)Big Black – Songs About Fucking(1987)
55)Butthole Surfers – Rembrandt Pussyhorse (1986)
56)Butthole Surfers – Locust Abortion Technician (1987)
57)Butthole Surfers -Hairway To Steven (1988)
58)NoMeansNo – Sex Mad (1986)
59)NoMeansNo – Wrong (1989)
60)NoMeansNo – 0 + 2 = 1 (1991)
60)α)NoMeansNo with Jello Biafra – The Sky Is Falling and I Want My Mommy(1991)
61)Black Flag – Damaged (1981)
62)Black Flag – My War (1984)
63)Black Flag – Slip It In(1984)
64)Joy Division – Unknown Pleasures(1977)
65)Joy Division – Closer(1980)
66)The Stooges – Raw Power (1973)
67)The Stooges – Fun House (1970)
68)Ramones – Ramones (1976)
69)Ramones – Pleasant Dreams (1981)
70)Nick Cave & The Bad Seeds – The Mercy Seat (1986)
70 α)Nick Cave & The Bad Seeds – The Good Son (1990)
71)The Clash – The Clash (1977)
72)The Clash – London calling (1979)
73)The Clash – Sandinista! (1980)
74)The Clash – Combat Rock (1982)
75)Husker Du- Land Speed Record (1982)
76)Husker Du – Zen Arcade (1984)
77)Husker Du – New Day Rising(1985)
78)Fugazi – Repeater (1990)
79)Fugazi – Steady Diet of Nothing (1991)
80)Fugazi – Red Medicine (1995)
81)Fugazi – End Hits (1997)
82)Pixies – Doolitle (1989)
83)Pixies – Surfer Rosa (1988)
84)Pixies – Trombe le Monde (1991)
85)Pixies- Bossanova (1990)
86)The Gun Club – The Las Vegas Story (1984)
87)The Gun Club – Mother Juno (1987)
88)Sonic Youth – Bad Moon Rising (1985)
89)Sonic Youth – Sister (1987)
90)Sonic Youth – Daydream Nation (1988)
91)Sonic Youth – Goo (1990)
92)Savage Republic – Tragic Figures(1982)
93)Savage Republic – Ceremonial (1985)
94)Savage Republic – Trudge(1985)
95)Savage Republic – Customs (1989)
96)Savage Republic – Jamahiriya Democratique et Populaire de Sauvage (1988)
97)Dead Kennedys – Fresh Fruits For Rotting Vegetables (1980)
98)Dead Kennedys – Plastic Surgery Disasters (1982)
99)Dead Kennedys – Frankenchrist (1985)
100)Dead Kennedys – Bedtime for Democracy (1986)
100 α)Pink Floyd – The Piper At The Gates Of Dawn (1967)
100 β)Pink Floyd – A Saucerful Of Secrets (1968)
100 γ)Pink Floyd – Music From The Film More (1969)
100 δ)Pink Floyd – Wish You Were Here (1975)
100 ε) The 13th Floor Elevators – The Psychedelic Sounds of the 13th Floor Elevators (1966)
100 στ)The 13th Floor Elevators Easter Everywhere (1967)
100 ζ) The 13th Floor Elevators Bull of the Woods (1969)
23/12/2020 Το 12ο podcasting των Ηλεκτρικών Κολλεκτίβων
24/12/2020 Οι 20 σπουδαιότερες ταινίες του Σινεμά για το 2020, σύμφωνα με τα κριτήρια του istos-ch.com
26/12/2020, Οι 30 σπουδαιότερες μουσικές κυκλοφορίες του ηλεκτρικού ήχου και της Jazz για το 2020, σύμφωνα με τα κριτήρια του istos-ch.com
28/12/2020 Μεγάλο Αφιέρωμα στο No Wave
30/12/2020 Οι 100 σπουδαιότεροι δίσκοι του ηλεκτρικού ήχου, σύμφωνα με τα κριτήρια του istos-ch.com
Πρωτοχρονιά 31/12/2020 23:59 & 1/1/20210 00:01, Οι 100 καλύτερες ταινίες του Ελληνικού Κινηματογράφου μέχρι σήμερα με τα κριτήρια του istos-ch.com
Παραμονή των φώτων 5/1/2021 θα καταγράψουμε τις 100 σπουδαιότερες ταινίες του Παγκόσμιου Κινηματογράφου με τα κριτήρια του istos-ch.com
7/1/2021, Τα 50 Σπουδαιότερα αποκλειστικά λογοτεχνικά βιβλία, σύμφωνα με τα κριτήρια του istos-ch.com
English for life, business and travelling
Ιδανικό / απευθύνεται σε επαγγελματίες και σπουδαστές οι οποίοι θέλουν να βελτιωθούν και να επικοινωνούν αποτελεσματικά σε επιχειρηματικό περιβάλλον αλλά και έξω από αυτό όπως στα ταξίδια αναψυχής ή κοινωνικές συζητήσεις.
Διάρκεια: 70 ώρες
Οκτώβριος – Μάιος
Πρόγραμμα: Δευτέρα 20:00 – 21:00 και Πέμπτη 20:00 – 21:00
Τμήμα: 6-8 ατόμων
Μέσο: online
Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι στο επίπεδοΒ1.Περισσότερα εδώ….
English for life, business and travelling
Ιδανικό / απευθύνεται σε επαγγελματίες και σπουδαστές οι οποίοι θέλουν να βελτιωθούν και να επικοινωνούν αποτελεσματικά σε επιχειρηματικό περιβάλλον αλλά και έξω από αυτό όπως στα ταξίδια αναψυχής ή κοινωνικές συζητήσεις.
Διάρκεια: 70 ώρες
Οκτώβριος – Μάιος
Πρόγραμμα: Δευτέρα 20:00 – 21:00 και Πέμπτη 20:00 – 21:00
Τμήμα: 6-8 ατόμων
Μέσο: online
Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι στο επίπεδοΒ1.Περισσότερα εδώ….
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ 1: Ορισμένα αναρτώμενα πολυμέσα από το διαδίκτυο στους ιστότοπους μας, όπως εικόνες & κυρίως video που αναρτούμε (με τη σχετική σημείωση της πηγής η οποία αναγράφεται πάνω και μέσα στην ίδια την προβολή τους), αναδημοσιεύονται θεωρώντας ότι είναι δημόσιας προβολής χρήσης και αναδημοσίευσης. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, καλλιτεχνών, μουσικών, τραγουδοποιών, συγκροτημάτων, δισκογραφικών εταιρειών, κινηματογραφιστών, φωτογράφων, η ιδιοκτητών καναλιών στα διαδικτυακά πολυμέσα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολoγίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα άρθρων συνεργατών και αυτό δε μας δεσμεύει ως επιχείρηση. Για άρθρα και διαφημιστικό υλικό που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς το πρώτο απηχεί την προώθηση και προβολή των διαφημιζόμενων και το δεύτερο αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο και τις ιστοσελίδες μας.
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ 2:Το portal istosch data &technologies lab χρησιμοποιεί μόνο πρωτογενή άρθρα των συντακτών και συνεργατών του. Κάνει αναδημοσιεύσεις μόνο από αυτούς και με την δική τους συναίνεση από τα δικά τους ηλεκτρονικά έντυπα και δίνει επίσης σε αυτούς το δικαίωμα της αναδημοσίευσης. Οποιοσδήποτε άλλος θέλει να αναδημοσιεύσει οτιδήποτε πρέπει να έχει την έγγραφη άδεια του portal, istosch data &technologies lab που εκπροσωπείται δια του αρχισυντάκτη του. Διαβάστε τους όρους παροχής και χρήσης του δικαιώματος η μη αναδημοσίευσης των κειμένων.
Ενισχύστε οικονομικά την επιβίωση του portal “istosch data &technologies lab“ Ενισχύστε την επιστημονική και καλλιτεχνική παρέμβαση στο διαδίκτυο
Στις δύσκολες εποχές, που το λαϊκό εισόδημα στενάζει και όλα τα οικονομικά αποθέματα εξαϋλώνονται κατά γεωμετρική πρόοδο, τα προς το ζειν μέσα από ένα ισχνό μισθό, δεν φτάνουν ούτε για “αέρα κοπανιστό”, και δεν μας οδηγούν στο “ευ ζειν”, άπαντα γίνονται δύσκολα για όλους.
Με ένα εξοντωτικό φορολογικό νόμο, που αφανίζει τους αυτοαπασχολούμενους και μεγαλώνει την κερδοφορία των πολύ μεγάλων επιχειρήσεων, μετατρέποντας ουσιαστικά τη χώρα φορολογικό παράδεισο για τις πολυεθνικές, εμείς κρατάμε ζωντανό το όνειρο μας, σε ένα περιβάλλον που θέλει πολύ δύναμη και πολλές θυσίες για να επιβιώσεις.
Το Εναλλακτικό κι Ανεξάρτητο Κέντρο Τεχνολογίας - Διαδικτύου καθώς και το E - Funzine (portal) μας, συνεχίζουν να εργάζονται αδιάκοπα και με πάθος, βάζοντας ζητήματα πολιτισμού, τέχνης, ανθρωπιστικών, κοινωνικών επιστημών, αλλά και θετικών, καθώς και τεχνολογίας στο τελευταίο, με προτάσεις κι αναλύσεις που βοηθούν τον ελεύθερο μας χρόνο και να αναπτύξουμε μια άλλου είδους κοινωνική και κυρίως ταξική συνείδηση, που σήμερα βρίσκεται στο στόχαστρο.
Με πολύ κόπο και μεγάλη διάθεση προσφοράς, αλλά και με αίσθημα ευθύνης, ειδικά σε αυτή τη φάση, σε αυτές τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες, κάθε μικρή ενίσχυση για την παραπέρα συνέχεια του portal είναι πολύ σημαντική.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη βοήθεια σας και σας ευχόμαστε καλές ηλεκτρονικές Περιηγήσεις, με μια υπόσχεση από μας, ότι κάνουμε το καλύτερο δυνατόν, πάνω και μέσα στα πλαίσια της εποχής.