Συνδεθείτε με το λογαριασμό σας άμεσαΕγγραφείτε άμεσα στο κατάστημα μαςΞεχάσατε το συνθηματικό σαςΚαλάθι αγορώνΟι αγορές μου Όροι Χρήσης

Διαφημίσεις

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istosch data& web center

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

Διαφημίσεις

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

Το υπέροχο και Ήσυχο Καλοκαίρι του 2020

http://istos-ch.com/shop/ http://istos-ch.com/shop/index.php?route=product/category&path=33_98 http://istos-ch.com/shop/index.php?route=product/category&path=33_94

istoschADVERTISING

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

Διαφημίσεις & istoschSHOP OFFERS

http://istos-ch.com/shop/index.php?route=product/product&path=33_82&product_id=182

The last days of July 2019 (Post Hardcore Driving Theory)

Ένα Υπέροχο Καλοκαίρι, αυτό του 2020

http://istos-ch.com/shop/index.php?route=product/category&path=33_94 http://istos-ch.com/shop/index.php?route=product/product&path=33_82&product_id=182 https://istos-ch.com/shop/index.php?route=product/category&path=20_68

Διαφημίσεις

Διαφημίσεις & istoschSHOP OFFERS

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL
Ανακατασκευασμένα Laptop για λίγες μέρες width=

Διαφημίσεις

Διαφημίσεις

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

Διαφημίσεις

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

Διαφημίσεις

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

Διαφημίσεις

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

Διαφημίσεις

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

Διαφήμιση

Διαφημίσεις

Διαφημίσεις

Τα κρυπτονομίσματα, οι ψηφιακές συναλλαγματικές μάρκες (Α’ Μέρος)

Η εποχή των κρυπτονομισμάτων ως νέο ανταλλακτικό ισοδύναμο δεν προέκυψε καθόλου τυχαία και σε αυτό συνέβαλε σε μεγάλο βαθμό ο ψηφιακός κόσμος και οι αλγόριθμοι που ψάχνουν για μια IP(IPaddress – Internet Protocol), η διεύθυνση διαδικτυακού πρωτοκόλλου ελληνιστί.Κατά το παρελθόν στο φυσικό κόσμο είχαμε ψευτονομίσματα που λειτουργούσαν κι αυτά μέσα στις λεγόμενες μάρκες (όπως πχ των συγκρουόμενων αυτοκινήτων) μέσω συγκεκριμένων ομάδων . Αυτά τα ψευτονομίσματα(οι μάρκες δηλαδή), ήταν τρόπον τινά τα πρώτα απρόσωπα κρυπτονομίσματα τα οποία δεν είχαν το γνωστό κωδικοποιημένο και διεθνοποιημένο πλέον block-chain χαρακτήρα. Η λογική τους λειτουργεί αποκλειστικά μόνο μέσω διαδικτύου και στις όποιες αγορές ταυτοποιούνται από ένα μοναδικό πρωτόκολλο με το οποίο μπορούν να γίνουν οι συναλλαγές χωρίς να μπορούν να επαναληφθούν ξανά με το ίδιο πρωτόκολλο. Στα ψευτονομίσματα(μάρκες), επίσης δεν υπήρχε το λεγόμενο mining που δεν χρειάζονταν γιατί δεν υπήρχε κανένας λόγος και το οποίο σε πολλές περιπτώσεις κρυπτονομισμάτων γίνεται πάνω στην άγνοια χιλιάδων αν όχι εκατομμυρίων χρηστών από αυτούς που το πραγματοποιούν για να το κάνουν εξόρυξη δηλαδή να το δημιουργήσουν.

Περισσότερα

Μαθήματα και τεχνικές της ηλεκτρικής κιθάρας σε όλες τις κατηγορίες του εναλλακτικού ροκ (βήμα, βήμα)

Μαζί με μέρος των εκπομπών των Ηλεκτρικών Κολλεκτίβων που αναλύουν και θα αναλυθούν εκτενέστερα οι διαφορές από τα υπόλοιπα γένη του Rock n Roll, και τις υπόλοιπες μουσικές κατηγορίες και είδη, θα γίνει μια ολοκληρωμένη προσπάθεια ανάδειξης μιας μουσικής(κυρίως τραγουδιστικής οικογένειας που καθόρισε τον ηλεκτρικό ήχο ειδικά μετά το 1969 και μετά. Το πως όλη αυτή η οικογένεια του ηλεκτρικού ήχου που έχει ως αφετηρία το proto punk, το primitive punk, τη ψυχεδέλεια, το surf punk αλλά και garage punk & garage rock, κατάφερε να δημιουργήσει εκείνες τις τεχνικές, τα μέτρα, τους ρυθμούς, το ηχόχρωμα και φυσικά τα διαφοροποιημένα αρμονικά και μελωδικά διαστήματα, η γραμμές από τα υπόλοιπα είδη της μουσικής και από τα υπόλοιπα γένη του ηλεκτρικού ήχου.

Περισσότερα

Η πρώτη ταινία επιστημονικής φαντασίας

Σαν σήμερα μια μέρα πριν την Πανσέληνο του Σεπτέμβρη την 1η του ίδιου μήνα το 1902, δηλαδή πριν ακριβώς 118 χρόνια, προβλήθηκε στο Παρίσι η πρώτη ταινία μυθοπλασίας η επιστημονικής φαντασίας, η οποία έθεσε τις βάσεις αυτής της κατηγορίας με τον τίτλο Le Voyage dans la Lune (Ταξίδι στη Σελήνη) δια χειρός του σκηνοθέτη Georges Méliès(Ζορζ Μελιές). Επρόκειτο για ένα μετασκευασμένο σενάριο στα κινηματογραφικά χνάρια και πρότυπα της τότε εποχής, εμπεριέχοντας μπόλικη παιδική και εφηβική αφέλεια, αλλά καθόλου θα λέγαμε επιστημονική προσέγγιση που άγγιζε τα όρια του γκροτέσκο. Το τελικό και ολοκληρωμένο κινηματογραφικό σενάριο της ταινίας Ταξίδι στη Σελήνη το εμπνεύστηκε από τα μυθιστορήματα του Ιουλίου Βερν, “Από τη Γη στη Σελήνη” και του Χέμπερτ Γουέλς, “Άνθρωποι στην Σελήνη”. Ο πρωτοπόρος Γάλλος κινηματογραφιστής, αλλά και σκηνοθέτης της εποχής του Georges Méliès(Ζορζ Μελιές), έκανε πράγματα που πολλοί συνάδελφοι του μελλοντικά δεν μπορούσαν να κατανοήσουν, στην μουσική επένδυση της ταινίας επέλεξε μια σύνθεση του David Short και το Billi Brass Quintet που είχαν αναλάβει και επιμεληθεί να ντύσουν τη μουσική της πρώτης ταινίας μυθοπλασίας του παγκόσμιου κινηματογράφου.

Περισσότερα

Εκπομπή 10η istoschWEBRADIO & Ηλεκτρικές Κολλεκτίβες 28/8/2020

Μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα, μετακαραντίνες και διάφορες αναγκαστικές εργασίες αλλαγής ταμειακών μηχανών, φορολογικών μηχανισμών και εμπορικών προγραμμάτων που μας επέβαλε η πλέον διπολική κυβερνητική πολιτική που γνωρίσαμε μέχρι σήμερα, καθώς και των πλέον περίεργων διακοπών που ζήσαμε το τελευταίο διάστημα, είμαστε εδώ με το 10ο podcasting των Ηλεκτρικών Κολλεκτίβων, συνεχίζοντας να κάνουμε “υπομονή και όνειρα” που λέει η αγαπημένη μας νεολαία στην υπέροχη αργκό της που ανέκαθεν λατρεύαμε. Χωρίς να ήταν δική μας επιλογή επιστρέψαμε με την νέα “τοπική” Καραντίνα που μας επέβαλαν οι κυβερνώντες, με τάχα μου δήθεν δική μας ευθύνη και από πρότυπα συμπεριφοράς γίναμε αυτοί που γεννήσαμε την “υγειονομική κρίση” με το υπέροχο και εύηχο παραμυθάκι της “ατομικής ευθύνης”, λες κι εμείς φέραμε τον ιό που μέχρι τις 15 του Αυγούστου ήταν μηδενική και ξαφνικά άρχισε να σπάει τα κοντέρ…

Περισσότερα

Ο φτωχός και στρατευμένος στοχαστής της πεντάρας

Ο Μπρεχτ ήταν και η μορφή και το περιεχόμενο του γεμάτου σύγχυση Γερμανικού μεσοπολέμου και του καλλιεργούμενου χωρίς υπέδαφος εθνικισμού(τον οποίο ευτυχώς απεχθάνονταν). Τα μόνα χαρακτηριστικά που προσιδίαζαν την Γερμανική του καταγωγή, ήταν αυτά των αντιθέσεων και των αντιφάσεων που ακόμα και σήμερα κουβαλάει ως έθνος-κράτος, το οποίο προέκυψε με τη σύμφυση της Αυτοκρατορίας της Πρωσίας και της Αυτοκρατορίας της Βαυαρίας καθώς και κάποιων ξεπεσμένων βασιλείων του Δυτικού Ράιχ. Ο Πολυτάλαντος και βαθιά πληγωμένος Μπρεχτ παρότι σπούδαζε στο Μόναχο Ιατροφιλόσοφος(μια ειδικότητα που σήμερα μάλλον έχει εκλείψει), τα παράτησε όλα και μπήκε με τα μπούνια στον καλλιτεχνικό και συγγραφικό χώρο επίσης ευτυχώς. Ήταν αυτός που επέβαλε το επικό Θέατρο στην Γερμανία του μεσοπολέμου κι αυτός που διαχώρισε το Θέατρο από την παμπάλαια και ξεπερασμένη Αριστοτελική αισθητική αρχή, οδηγώντας το εκεί που του άξιζε από από τα μαύρα δάση, στις πολιτείες της ασφάλτου. Ο καχύποπτος και τεμπέλης, καθώς κι απόλυτα ευχαριστημένος στα στερνά όπως χαρακτήριζε στην ευφυέστατη πρόζα του τους μικροαστούς σαν άλλος – νεότερος Γκόρκι, φόρεσε ένα σκληρό πολιτικό καπέλο επιβάλλοντας στην σκηνή την στρατευμένη τέχνη. Πήρε το σύγχρονο θέατρο απ΄ το χεράκι αποτινάσσοντας από πάνω του την κόπρο του Αυγεία. Στα σενάρια του, την ποίηση, τον γραπτό λόγο, αλλά και την καλλιτεχνική κριτική δεν υπάρχουν υπερφίαλα σχήματα και ξεπερασμένα μεγαλοπρεπή σενάρια και σκηνικά, που εκπορεύονταν από την Αριστοτελική αισθητική και ηθική αρχή με τους κανόνες της αρχής, της μέσης και του τέλους. Η Μπρεχτική αισθητική και αρχή βασίζονταν στις κατηγορίες της διαλεκτικής και στην ίδια την υλιστική της φύση, στην πολυδύναμη έκφραση της που τα πάντα αλληλοδιαπερνούνται σπονδυλωτά, αποδείχνοντας μαζί με τον Βλαδίμηρο Μαγιακόφσκι, τον Γκόρκι(ως συγγραφέας) και τον μεταγενέστερο Νερούδα, ότι η τέχνη δεν πρέπει να αντανακλά σαν τον καθρέπτη, αλλά να βαστάει και ένα μεγεθυντικό φακό ρίχνοντας μαζί με τον τελευταίο άπλετο φως στη σκηνή, όπως έλεγε ο παμμέγιστος Σοβιετικός και πρωτοπόρος ποιητής..

Περισσότερα
Font Resize
istosch webPortal