Οι όμορφοι άνθρωποι, ήταν πάντα Άνθρωποι και σαν τέτοιοι έφυγαν, με ψηλά το κεφάλι
Οι όμορφοι άνθρωποι, ήταν πάντα Άνθρωποι και σαν τέτοιοι έφυγαν, με ψηλά το κεφάλι
Τα όμορφα νέα πάντα αργούν τόσο βασανιστικά που σου βγάζουν την ψυχή και το λάδι μαζί, αλλά τα άσχημα είναι σαν το Χειμώνα, έρχονται πριν την ώρα τους, λες και περιμένουν στη γωνία για να σε αποτελειώσουν, σε περικυκλώνουν, σε αφοπλίζουν, ανεξήγητα γρήγορα και “χωρίς να προλάβεις να πεις κύμινο”, σε κατακλύζουν τα μαύρα σύννεφα, για να μην πούμε τα μαύρα σκοτάδια και οι μέρες γίνονται όλο και μικρότερες, παγώνοντας το είναι σου.
Κάπως έτσι μοιάζει και το κακό μαντάτο που μάθαμε από τα ΜΜΕ και τα Κοινωνικά Δίκτυα, που δεν είναι κάτι άλλο από τη φυγή του ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ Γιώργου Μιχαλακόπουλου και τα βράδια, μάλλον η γη θα αρχίζει να ευωδιάζει ξανά, αφού σύντομα θα τον πάρει στην αγκαλιά της, και εκεί που θα ταφεί, θα φυτρώσει ένα παρτέρι από γιασεμιά.
Όλη αυτή η μαζική φυγή των τελευταίων ετών συμπεριλαμβανομένης κι αυτής του ΤΕΡΑΣΤΙΟΥ Γιώργου Μιχαλακόπουλου, είναι από εκείνες που δεν αντικαθίστανται με τίποτα, με τίποτα όμως. Αυτή η μαζική φυγή από εκείνες τις γενιές, οι οποίες γαλουχήθηκαν με τα ανώτερα ιδανικά και τα ανέπτυξαν-ξεδίπλωσαν πολυμορφικά, εμποτίστηκαν με τις προσλαμβάνουσες του απόλυτου ανθρωπισμού, που στην ούγια του είχε ως εμπροσθοφυλακή το εργατικό λαϊκό κίνημα και την πρωτοπορία του, τον επιστημονικό Κομμουνισμό.
Τώρα σε συνθήκες οι οποίες εδώ και τριάντα χρόνια είναι ακόμα οπισθοχώρησης, τελικά τι καλλιεργήθηκε για τις επερχόμενες αναπληρωματικές γενιές, που αντικειμενικά βρίσκονται στα όρια της ένδειας, απέραντης έλλειψη, αποστέρησης, μα κυρίως πνευματικής ανεπάρκειας, ειδικά στον πάγκο.
Ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ Γιώργος Μιχαλακόπουλος, έφυγε σήμερα στα 85 του χρόνια, στην αγαπημένη του Αθήνα, όπου είχε γεννηθεί στις 28 Φεβρουαρίου 1938, αφήνοντας ένα τεράστιο και δυσαναπλήρωτο κενό και τώρα δεν υπάρχει η ομπρέλα στο δέντρο που βρέχεται από τοξικά νερά.
Οι σπουδές του υποκριτική στη Δραματική Σχολή του Θεάτρου Τέχνης, τον έκαναν σύντομα από ένα σπουδαίο ταλέντο, σε μια από τις πλέον εμβληματικές φυσιογνωμίες την υποκριτική, με έναν φιλοσοφικό αέρα που από χιλιόμετρα κατάδειχνε την ιδεολογική του ταυτότητα, και την συστράτευση του με τα σύμμαχα στρώματα της εργατικής τάξης.
Στο θέατρο βρέθηκε από πολύ νωρίς, μετά το πέρας των σπουδών του, με αποτέλεσμα να πραγματοποιήσει εμφανίσεις σε διάφορες παραστάσεις όπως Έγκλημα και Τιμωρία, μεταφέροντας την δυναμική του, ήταν από αυτούς που καθιέρωσαν τον προφητικό(κυριολεκτικά) θάνατο του εμποράκου, όπως στο “Κάθε Πέμπτη κύριε Γκριν” και Το “τίμημα”, αφήνοντας μεγαλειώδες αποτύπωμα του.
Στον κινηματογράφο συμμετείχε σε διάφορες ταινίες όπως οι παρακάτω, το Ξύπνα Βασίλη, Η ωραία του κουρέα, Ένας ιππότης για τη Βασούλα, αλλά ο μεγαλύτερος κινηματογραφικός του σταθμός, δηλαδή η σπουδαιότερη κινηματογραφική στιγμή της καριέρας του, ήταν Το βλέμμα του Οδυσσέα, το ΚΟΡΥΦΑΙΟΥ Θεόδωρου Αγγελόπουλου.
Αυτό όμως που τον αποθέωσε ήταν η συμμετοχή του στην τηλεόραση, όταν και πρωταγωνίστησε στη δεκαετία του 1970 στην τηλεοπτική σειρά Εκείνος κι εκείνος, μια από τις σπουδαιότερες σειρές που πρόβαλε ποτέ η μικρή οθόνη.
Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου
Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου
Ο άνθρωπος που πήρε αγκαζέ μαζί του τον Τιμολέοντα Φανφάρα και αποθέωσαν αμφότερους εκατέρωθεν, που κάθε ρόλος του, ήταν προέκταση εκείνου κι εκείνου, τον οποίο έκρυβε στο παρασκήνιο και σε μια αθέατη γωνία στο καμαρίνι του, για τον αναλύσει και να τον βελτιώσει και να καταδείξει στο κοινό του την απέραντη ανθρωπιά του, καθώς και την ποντικοπαγίδα που έχει στήσει με το τυράκι της η εκάστοτε εξουσία, που βγήκε από το όνειρο των τριών αδελφών.
Αυτός που αφηγήθηκε τη Μάχη της Αθήνας, δηλαδή την εποχή των Δεκεμβριανών του 1944, ήταν ο επιστάτης του πνευματικού και του υλικού θεάτρου που τόλμησε να να μιλήσει πολιτικά, που ανέβηκε ψηλά, στην κορυφή μιας γέφυρας που συνδέει την νεότερη ιστορία της χώρας μας με την ιστορία της τέχνης που αποκρυπτογραφεί το ρόλος της πρώτης στη σημερινή της εκδοχή, αυτή που της απόδωσαν με το σχέδιο Μάρσαλ, ως κατά φαντασία ασθενής, πληρώνοντας το τίμημα, αυτό της αφαιρετικής διεργασίας του πραγματικού μας πλούτου, που είναι ο πολιτισμός μας.
Από σήμερα ο μεγάλος αυτός άνθρωπος που ποίησε ήθος, όσο λίγοι στο χώρο και όχι μόνο στη χώρα μας, αποδήμησε εις Κύριον, σαν άλλος Μαξ Κόλμαν στο γύρο του Θανάτου, φεύγοντας με μια γλυκιά μελαγχολία στο στόμα, αφού δεν κατάφερε να αλλάξει τον κόσμο προς το καλύτερο, σπάζοντας στο Φράγμα του Χρόνου, μετατρέποντας το χαμόγελο του Σαββατόβραδου σε ένα βουβό και βροχερό δειλινό που θέλει να καλύψει το δικό μας δάκρυ, με έναν δυνατό υετό που σπάει τα τσιμέντα, λες κι είναι το δάκρυ της πατρίδας μας γι αυτό το άξιο τέκνο που ήρθε από το μέλλον για να μας εξανθρωπίσει, μέσα από το χώρο και το χρόνου του τότε, τώρα κι έφυγε με μια μικρή ανεμώνη!
Σεζόν | Τίτλος Παράστασης | Ρόλος | Σκηνοθεσία |
---|---|---|---|
1962/1963 | Ποντικοπαγίδα | Κρίστοφερ Ρεν | Μήτσος Λυγίζος |
1963/1964 | Άνθρωπος για όλες τις εποχές | Σενιόρ Τσάπουις | Κώστας Μουσούρης |
1964/1965 | Τρεις αδελφές | Σολιόνυ | Κώστας Μουσούρης |
1968/1969 | Ντον Ζουάν | Σγαναρέλος | Λεωνίδας Τριβιζάς |
1974/1975 | Η Μάχη της Αθήνας: (Δεκέμβρης 1944) | Αφηγητής | Γιώργος Μιχαηλίδης |
1976/1977 | Ο γλάρος | Σορίν | Φράνκ Χάουζερ |
1979/1980 | Η κυρία του Μαξίμ | Γιατρός Πετυπόν | Κώστας Μπάκας |
1980/1981 | Καινούργια σελίδα | Λέο Σνάιντερ | Ανδρέας Βουτσινάς |
1982/1983 | Ο επιστάτης | Άστον | Κώστας Μπάκας |
1984/1985 | Έντα Γκάμπλερ | Γιέργκεν Τέσμαν | Μίνως Βολανάκης |
1985/1986 | Ψηλά από τη γέφυρα | Αλφιέρι | Διαγόρας Χρονόπουλος |
1991/1992 | Ο κατά φαντασίαν ασθενής | Αργκάν | Κώστας Μπάκας |
1994/1995 | Ο έμπορος της Βενετίας | Σάιλοκ | Κώστας Μπάκας |
2001/2002 | Ο επιστάτης | Ντέιβις | Γιώργος Μιχαλακόπουλος & Ιωάννα Μιχαλακοπούλου |
2006/2007 | Ντα | Νικ Τάιναν (Ντα) | Γιώργος Μιχαλακόπουλος |
2009/2010 | Φθινοπωρινή ιστορία | Ροντιόν | Ιωάννα Μιχαλακοπούλου |
2017/2018 | Το τίμημα | Ιωάννα Μιχαλακοπούλου |
Έτος | Πρωτότυπος τίτλος | Ρόλος |
---|---|---|
1964 | Φεύγω με πίκρα στα ξένα | Mίμης |
Ο πολύτεκνος | σκηνοθέτης | |
Οι φτωχοδιάβολοι | Χριστόοφος Δουφεξάδης | |
1967 | Ο κόσμος τρελάθηκε… | Διονύσης Φιορεντίνος |
5 γυναίκες για έναν άνδρα | Τάκης Δεληγιώργης | |
1968 | Ένας ιππότης για τη Βασούλα | δικηγόρος |
1969 | Η ωραία του κουρέα | Στέφανος |
Ξύπνα, Βασίλη! | ποιητής Τιμολέων Φανφάρας | |
1970 | Οι αριστόγατες | υπηρέτης (φωνή) |
1979 | Ένα γελαστό απόγευμα | Κουτσός του Μεταξουργείου |
1982 | Το φράγμα | υπουργός |
1983 | Ο γύρος του θανάτου | Μαξ Κόλμαν |
1987 | Ο κλοιός | βουλευτής |
1995 | Το βλέμμα του Οδυσσέα | Νίκος |
1997 | Ο κύριος με τα γκρι | Λεωνίδας Χρυσής |
2002 | Παρά λίγο, παρά πόντο, παρά τρίχα | πιλότος |
2006 | Απόστολος και μόνος | Απόστολος |
2011 | Πατρική αγάπη | πατέρας |
English for life, business and travelling
Ιδανικό / απευθύνεται σε επαγγελματίες και σπουδαστές οι οποίοι θέλουν να βελτιωθούν και να επικοινωνούν αποτελεσματικά σε επιχειρηματικό περιβάλλον αλλά και έξω από αυτό όπως στα ταξίδια αναψυχής ή κοινωνικές συζητήσεις.
Διάρκεια: 70 ώρες
Οκτώβριος – Μάιος
Πρόγραμμα: Δευτέρα 20:00 – 21:00 και Πέμπτη 20:00 – 21:00
Τμήμα: 6-8 ατόμων
Μέσο: online
Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι στο επίπεδοΒ1.Περισσότερα εδώ….
English for life, business and travelling
Ιδανικό / απευθύνεται σε επαγγελματίες και σπουδαστές οι οποίοι θέλουν να βελτιωθούν και να επικοινωνούν αποτελεσματικά σε επιχειρηματικό περιβάλλον αλλά και έξω από αυτό όπως στα ταξίδια αναψυχής ή κοινωνικές συζητήσεις.
Διάρκεια: 70 ώρες
Οκτώβριος – Μάιος
Πρόγραμμα: Δευτέρα 20:00 – 21:00 και Πέμπτη 20:00 – 21:00
Τμήμα: 6-8 ατόμων
Μέσο: online
Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι στο επίπεδοΒ1.Περισσότερα εδώ….
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Ορισμένα αναρτώμενα πολυμέσα από το διαδίκτυο στους ιστότοπους μας, όπως εικόνες & κυρίως video που αναρτούμε (με τη σχετική σημείωση της πηγής η οποία αναγράφεται πάνω και μέσα στην ίδια την προβολή τους), αναδημοσιεύονται θεωρώντας ότι είναι δημόσιας προβολής χρήσης και αναδημοσίευσης. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, καλλιτεχνών, μουσικών, τραγουδοποιών, συγκροτημάτων, δισκογραφικών εταιρειών, κινηματογραφιστών, φωτογράφων, η ιδιοκτητών καναλιών στα διαδικτυακά πολυμέσα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολoγίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα άρθρων συνεργατών και αυτό δε μας δεσμεύει ως επιχείρηση. Για άρθρα και διαφημιστικό υλικό που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς το πρώτο απηχεί την προώθηση και προβολή των διαφημιζόμενων και το δεύτερο αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο και τις ιστοσελίδες μας.
Το portal istosch data &technologies lab χρησιμοποιεί μόνο πρωτογενή άρθρα των συντακτών και συνεργατών του. Κάνει αναδημοσιεύσεις μόνο από αυτούς και με την δική τους συναίνεση από τα δικά τους ηλεκτρονικά έντυπα και δίνει επίσης σε αυτούς το δικαίωμα της αναδημοσίευσης. Οποιοσδήποτε άλλος θέλει να αναδημοσιεύσει οτιδήποτε πρέπει να έχει την έγγραφη άδεια του portal, istosch data &technologies lab που εκπροσωπείται δια του αρχισυντάκτη του. Διαβάστε τους όρους παροχής και χρήσης του δικαιώματος η μη αναδημοσίευσης των κειμένων.
Ενισχύστε το portal “istosch data &technologies lab“
Στις δύσκολες εποχές, που το λαϊκό εισόδημα στενάζει και όλα τα οικονομικά αποθέματα εξαϋλώνονται κατά γεωμετρική πρόοδο, τα προς το ζειν μέσα από ένα ισχνό μισθό, δεν φτάνουν ούτε για “αέρα κοπανιστό”, και δεν μας οδηγούν στο “ευ ζειν”, άπαντα γίνονται δύσκολα για όλους.
Με ένα επερχόμενο σφόδρα εξοντωτικό φορολογικό νόμο, που αφανίζει τους αυτοαπασχολούμενους και μεγαλώνει την κερδοφορία των πολύ μεγάλων επιχειρήσεων, μετατρέποντας ουσιαστικά τη χώρα φορολογικό παράδεισο για τις πολυεθνικές, εμείς κρατάμε ζωντανό το όνειρο μας, σε ένα περιβάλλον που θέλει πολύ δύναμη και πολλές θυσίες για να επιβιώσεις.
Το Εναλλακτικό κι Ανεξάρτητο Κέντρο Τεχνολογίας - Διαδικτύου καθώς και το E - Funzine (portal) μας, συνεχίζουν να εργάζονται αδιάκοπα και με πάθος, βάζοντας ζητήματα πολιτισμού, τέχνης, ανθρωπιστικών, κοινωνικών επιστημών, αλλά και θετικών, καθώς και τεχνολογίας στο τελευταίο, με προτάσεις κι αναλύσεις που βοηθούν τον ελεύθερο μας χρόνο και να αναπτύξουμε μια άλλου είδους κοινωνική και κυρίως ταξική συνείδηση, που σήμερα βρίσκεται στο στόχαστρο.
Με πολύ κόπο και μεγάλη διάθεση προσφοράς, αλλά και με αίσθημα ευθύνης, ειδικά σε αυτή τη φάση, σε αυτές τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες, κάθε μικρή ενίσχυση για την παραπέρα συνέχεια του portal είναι πολύ σημαντική.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη βοήθεια σας και σας ευχόμαστε καλές ηλεκτρονικές Περιηγήσεις, με μια υπόσχεση από μας, ότι κάνουμε το καλύτερο δυνατόν, πάνω και μέσα στα πλαίσια της εποχής.