Οι 100+ καλύτερες ταινίες στην ιστορία του Κινηματογράφου

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

Οι 100+ καλύτερες ταινίες στην ιστορία του Κινηματογράφου, με τα κριτήρια του istoschPortal

Αυτή η λίστα περιέχει τις 100 σπουδαιότερες ταινίες του Παγκόσμιου Κινηματογράφου, οι οποίες δεν είναι στην πραγματικότητα ακριβώς εκατό, αλλά κάτι παραπάνω, γιατί σε κάποιες θέσεις συμπεριλαμβάνονται μέχρι και δύο ταινίες που δεν είναι δυνατόν να εκπέσουν και αν ο μη γένοιτο, μερικά χρόνια αργότερα, θελήσουμε να ανατρέξουμε σε αυτήν, να μην έχουμε άθελα μας ξεχάσει κάποιες από αυτές.
Θα ήταν αδικία να μην υπάρχουν στον κατάλογο όλες αυτές μαζί με εκείνες τις ταινίες που θα θέλαμε να βλέπουμε άλλες τόσες φορές απ΄όσες τις έχουμε ξαναδεί και να λείπουν άθελα μας, με αποτέλεσμα οι συνειρμοί να λειτουργήσουν ως άβολες και σκοτεινές Ερινύες, χωρίς όμως να υπάρχει κανένας – ο παραμικρός “δόλος”.
Δεν θα θέλαμε να δημιουργηθούν έντεχνες και τάχα μου δήθεν υποβολιμαίες ωστόσο ανύπαρκτες ενοχές, εφόσον η λίστα μας θα βρίθει άθελα μας από παραλείψεις σε αγαπημένα φιλμ.
Να σημειώσουμε εδώ πέρα συμπληρωματικά, ότι πολλές από αυτές, μαζί με τις άλλες είκοσι που ακολουθούν, όχι μόνο συνεχίζουν να λογίζονται εντός της εν λόγω μεγάλης και παρακάτω λίστας, ανεξαρτήτως αν φαίνονται αναπληρωματικές τους, ενώ στην πραγματικότητα δεν είναι, αλλά δεν θα μπορούσε να υπάρχει τέτοια λίστα δίχως αυτές.

Αυτή η λίστα από την πρώτη μέχρι την τελευταία σειριακά θέση και κατηγοριοποιημένη ταινία στην λίστα, από τεχνική άποψη, είναι σχεδόν ίδιων και σχεδόν ίσων δυνατοτήτων και αποστάσεων από καλλιτεχνική, κοινωνική άποψη, έχουν μικρές, αλλά σημαντικές ποιοτικές διαφορές. Αντικειμενικά όμως, η ψαλίδα δεν είναι και τόσο μεγάλη σύμφωνα με τα παραπάνω ποιοτικά χαρακτηριστικά, σε πολλές περιπτώσεις και από πρωτοποριακή τάση η ψαλίδα δεν ανοίγει και πάρα πολύ.
Είναι τόσο μεγάλα έργα, που στην κυριολεξία έκαναν τον αλγόριθμο να παίρνει φωτιά, βγάζοντας συνεχόμενες ισοψηφίες στα κλιμακωτά αποτελέσματα του.
Αυτό φυσικά όχι μόνο μας άρεσε, αλλά στην πραγματικότητα αυτό θα έπρεπε να είναι το ιδεατό και τελικό ζητούμενο, αφού η κάθε λίστα που αναδείχνουμε δεν θέλαμε να είναι προϊόν οποιασδήποτε μορφής ανταγωνισμού, αλλά μιας ευγενούς άμιλλας, που στην τέχνη και στον πολιτισμό θα έπρεπε να είναι αξίωμα αν θέλει να λέγεται ότι είναι τέτοιος, η ότι παράγει κάτι τέτοιο, εν πάση περιπτώσει [(λόγια έκφραση), η σε κάθε περίπτωση (συνηθέστερη έκφραση), διαλέξτε και πάρτε όποια σας αρέσει περισσότερο, στην τέχνη, πρέπει να συμπεριφέρεσαι ανάλογα αν θες να σε υπολογίζει].
Τώρα θα μας πείτε όλες βράζουν στο ίδιο καζάνι και δεν υπάρχουν ποιοτικά και ποσοτικά χαρακτηριστικά και επίπεδα;
Σαφώς και υπάρχουν και επίπεδα και διακρίσεις ανάμεσα σε ανώτερο, και κατώτερο δημιούργημα, αλλά όχι με όρους ταξικής πυραμίδας(κοινωνιολογικής, ανθρωπολογικής και ανθρωπογεωγραφικής φύσης.
Στην τελική θα ήταν πολύ δύσκολο να είναι όλες πρώτες, αλλά ζούμε σε ταξικές κοινωνίες και αυτό δεν μπορεί να είναι απόλυτα ευκταίο. Όλες παίρνουν στον ένα η στον άλλο βαθμό μια θέση που τους αναλογεί, τόσο η τέχνη ως συνθηματολογία, με όλα τα ποιοτικά της χαρακτηριστικά να την συνοδεύουν, όσο και η επιστήμη με τα δικά της ως, επιχειρηματολογία.
‘Οταν αυτά τα χαρακτηριστικά, έρχονται σε σύμφυση, τότε αναβαθμίζονται σε σχέση με το επίπεδο στο οποίο ανήκουν και αναβαθμίζουν το έργο το οποίο υπηρετούν.
Φυσικά εδώ πέρα έχουμε συγκεντρώσει έναν αριθμό αριστουργηματικών ταινιών, που η σειρά τους είναι μια τυπική ανάδειξη και ταυτόχρονα ένδειξη, του τι σημαίνει κινηματογραφικό αριστούργημα και στις τρεις κατηγορίες του σινεμά:
α) Εμπορικό
β) Καλλιτεχνικό
και γ) Ανεξάρτητο, Εναλλακτικό, Πειραματικό, Μινιμαλιστικό κοκ, καθώς επίσης και στις καλλιτεχνικές σχολές που ανήκουν, πχ ρεαλισμός, νεορεαλισμός, εξπρεσιονισμός κλπ.

Μια λίστα που συμπληρώνεται και φιλοδοξεί να παραδοθεί – με τις πιο πλέον αξιόλογες ταινίες – στους υποψήφιους και νεότερους σινεφίλ, καθώς και στον όποιο ιστορικό του μέλλοντος, ενδιαφερθεί να μελετήσει.
Να υποσημειώσουμε επίσης εδώ πέρα, ότι σινεφίλ δεν είναι όλοι όσοι παρακολουθούν κινηματογράφο, το σινεμά δεν είναι ούτε οι θεατές, ούτε οι παρατηρητές του, ακόμα και οι πλέον φανατικοί, αλλά μια κατηγορία τους που μπορεί να διακρίνει μέσα σε μια ταινία τα αισθητικά κριτήρια, τα ηθικά διδάγματα αν υπάρχουν, τα τεχνικά χαρακτηριστικά, τα ταλέντα, το ύφος, το βάθος, το ύψος και το πλάτος μιας ταινίας, καθώς και την ιστορική και πρωτοποριακή της θέση μέσα στον κινηματογράφο και την ιστορία του τόπου που γυρίζεται και αναφέρεται.

Ποιοτικά Χαρακτηριστικά

Αυτά για την ιστορία, γιατί όπως και σε κάθε λίστα μας, έτσι και αυτή η Κινηματογραφική λίστα, διαμοιράζονται τις ίδιες θέσεις ορισμένες (όχι πολλές) ταινίες, αλλά και μετά την εκατοστή θέση υπάρχει μια εικοσάδα( που άνετα όπως προείπαμε παραπάνω) θα μπορούσε είτε ολόκληρη, είτε κατά κάποια ομάδα, είτε κατά μόνας, να είναι στις εκατό πρώτες ταινίες σε μια θέση διόλου ευκαταφρόνητη, μαζί με άλλες που θα ήταν αδύνατον ως σπουδαίες δημιουργίας κι αυτές να εκπέσουν, γιατί: α) θα ήταν άδικο και
β) γιατί δεν υπάρχει καμία θέση παρακάτω βάση του αλγόριθμου μας, για τη δημιουργία της κλίμακας αξιολόγησης, που υποβιβάζει, η υποτιμά κάποιο φιλμ, με αποτέλεσμα να υπάρχουν συμψηφισμοί, εμείς εδώ πέρα, δεν προάγουμε τον ανταγωνισμό, με βάση το σχηματισμό της λίστας, αλλά την ευγενή άμιλλα, ωστόσο θα μιλλούσαμε για ένα γενικευμένο χαμό, που κανείς δεν θα μπορούσε να βγάλει συμπεράσματα.


Τα κριτήρια του istoschPORTAL, είναι συγκεκριμένα και τα έχει αναδείξει αναρίθμητες φορές τόσο στη μουσική, όσο και στο σινεμά και αφορά τόσο τη μορφή, όσο και στο περιεχόμενο τους:
1)Να μην επιστρέφουν με το έργο τους, τις κατακτήσεις τις ανθρωπότητας στην εποχή των σπηλαίων και στη λογική της κοινωνικής παρελθοντολογίας, στον κοινωνικό αυτοματισμό και στον κοινωνικό φασισμό.
2)Να αποτελούν ιστορικό ντοκουμέντο της εποχής τους, εκφράζοντας την.
3)Σε κάθε επανάληψη των έργων των δημιουργών τους, όχι μόνο να μην γίνονται κουραστικά, αλλά να αναδείχνουν όλο και νεότερα χαρακτηριστικά.

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Οι 100 σπουδαιότερες ταινίες του σινεμά, 100 world’s best films,

O Πίνακας με τις 100+ σπουδαιότερες Ταινίες στην ιστορία του Κινηματογράφου

1)Battleship Potemkin (Θωρηκτό Ποτέμκιν) – (Sergei M Eisenstein, 1925)
2)Man with a Movie Camera (Ο άνθρωπος με την κινηματογραφική) – (Dziga Vertov, 1929)
3)Horizon – (Lev Kuleshov, 1932)
4)Mother (Μητέρα)- (Vsevolod Pudovkin, 1926)
5)Modern Times (Μοντέρνοι Καιροί)- ( Charlie Chaplin, 1936)
6)Citizen Kane (Πολίτης Κέην)- ( Orson Welles, 1941)
7)Pierrot Le Fou (Ο τρελός Πιερό)-(Jean-Luc Godard, 1965)
8)Le Charme Discret De La Bourgeoisie (Η κρυφή γοητεία της μπουρζουαζίας) – (Luis Buñuel, 1972)
9)Stalker – (Andrei Tarkovsky, 1979)
10)The Leopard (Ο Γατόπαρδος)- (Luchino Visconti, 1963)
11)Late Spring – (Yasujirô Ozu, 1949)
12)Poem of the Sea – (Alexander Dovzhenko, 1959)
13)Stories About Lenin – (Sergei Yutkevich, 1957)
14)La Grande Illusion (Η Μεγάλη Χίμαιρα)- (Jean Renoir, 1937)
15)L’Avventura (Η Περιπέτεια)- (Michelangelo Antonioni, 1960)
16)Alphaville (Αλφαβίλ)- (Jean-Luc Godard, 1965)
17)The Exterminating Angel (Εξολοθρευτής Άγγελος)- (Luis Buñuel, 1962)
18)Come and See (Έλα να Δεις)- (Elem Klimov, 1985)
19)Ivan’s Childhood (Τα παιδικά Χρόνια του Ιβάν) – (Andrei Tarkovsky, 1962)
20)Umberto D – (Vittorio de Sica, 1952) & The Last Emperor(Ο Τελευταίος Αυτοκράτορας) – (Bernardo Bertolucci, 1987)
21)In the Realm of the Senses (Η Αυτοκρατορία των Αισθήσεων) – (Nagisa Ôshima, 1976)
22)Ran – (Akira Kurosawa, 1954) & Taxi Driver (Ο Ταξιτζής) – (Martin Scorsese, 1977)
23)Seven Samurai (Οι Επτά Σαμουράι) – (Akira Kurosawa, 1954)
24)Bicycle Thieves (Κλέφτης Ποδηλάτων)- (Vittorio de Sica, 1948)
25)Tokyo Story -(Yasujirô Ozu, 1953)
26)Rashomon (Ρασομόν) – (Akira Kurosawa, 1950)
27)The Rules of the Game – (Jean Renoir, 1939)
28)Persona (Έρωτες χωρίς φραγμό)- (Ingmar Bergman, 1966) & Blow Out (Ο δολοφόνος του μεσονυκτίου)- (Brian De Palma, 1981)
29)8 1/2 – (Federico Fellini, 1963) & The Godfather (Ο Νονός) – ( Francis Ford Coppola, 1972)
30)The Mirror (Ο Καθρέπτης) – (Andrei Tarkovsky, 1974)
32)La Dolce Vita (Γλυκιά ζωή) – (Federico Fellini, 1960)
33)Breathless (Με κομμένη την ανάσα ) – (Jean-Luc Godard, 1960)
34)Aguirre, the Wrath of God (Αγκίρε, η μάστιγα του Θεού) – (Werner Herzog, 1972)
35)Metropolis – (Fritz Lang, 1927)
36)The 400 Blows (Τα 400 χτυπήματα) – (François Truffaut, 1959)
37)The Mirror (Ο Καθρέπτης) – (Andrei Tarkovsky, 1974)
38)The Passion of Joan of Arc (Τα πάθη της Ζαν Ντ’ Αρκ) – (Carl Theodor Dreyer, 1928)
39) The Seventh Seal (Η Έβδομη Σφραγίδα) – (Ingmar Bergman, 1957)
40)Wings of Desire (Τα Φτερά του Έρωτα) – (Wim Wenders, 1987)
41) The Great Dictator (Ο μεγάλος Δικτάτωρ) – ( Charlie Chaplin, 1936)
42)Strike (Η Απεργία) – (Sergei M Eisenstein, 1925)
43)October: Ten Days That Shook the World (Οκτώβρης – Δέκα μέρες που συγκλόνισαν τον κόσμο)- (Sergei M Eisenstein, 1928)
44)Alexander Nevsky – (Sergei M Eisenstein, 1938)
45)Ivan The Terrible, Part I (Ιβάν ο Τρομερός Ι)- (Sergei M Eisenstein, 1944)
46)Ivan The Terrible, Part II (Ιβάν ο Τρομερός ΙΙ)- (Sergei M Eisenstein, 1945)
47)The Cranes Are Flying (Όταν Πετούν οι Γερανοί) – (Mikhail Kalatozov, 1957)
48)Ballada o Soldate (Η μπαλάντα του Στρατιώτη) – (Grigoriy Chukhray – 1959)
49)Father of a Soldier (Ό πατέρας του Στρατιώτη) – (Revaz Chkheidze 1964)
50)Ο Θίασος(The Travelling Players) – [Θόδωρος Αγγελόπουλος(Theo Angelopoulos) 1975]
51)Mechanics of the Brain (Η μηχανική του εγκεφάλου) – (Vsevolod Pudovkin, 1926)
52)A Sixth Part of the World (Ένα έκτο μέρος του κόσμου) – (Dziga Vertov, 1929)
53)An Unfinished Love Song – (Lev Kuleshov, 1919)
54)We from the Urals (Εμείς από τα Ουράλια) – (Lev Kuleshov, 1919)
55)Othello (Οτέλο) – (Sergei Yutkevich, 1957)
56)Andrei Rublev – (Andrei Tarkovsky, 1966)
57)Solaris (Andrei Tarkovsky, 1972)
58)La Cérémonie (Η τελετή) – (Claude Chabrol, 1995)
59)Taste of Cherry (Η γεύση του κερασιού) – (Abbas Kiarostami, 1997)
60)The Sacrifice (Η Θυσία) – (Andrei Tarkovsky, 1986)
61)Madame Bovary (Claude Chabrol, 1991) & Belly of a Architect (Η κοιλιά του αρχιτέκτονα) – (Peter Greenaway, 1987)
62)La Terra Trema (Η Γη τρέμει) – (Luchino Visconti, 1948)
63)Alice in the Cities (Η Αλίκη στις Πόλεις) – (Wim Wenders, 1974) & Return of the Secaucus 7 – ( John Sayles, 1980)
64)The Goalie’s Anxiety at the Penalty Kick (Η Αγωνία του τερματοφύλακα πριν από τα πέναλτι) – (Wim Wenders, 1972) & The Brother from Another Planet – (John Sayles, 1984)
65)Paris, Texas (Παρίσι Τέξας) – (Wim Wenders, 1984)
66)Salò (The 120 Days of Sodom) 120 Μέρες στα Σόδομα – (Pier Paolo Pasolini 1975)
67)Le Couvent (Το μοναστήρι του πάθους) – (Manoel De Oliveira, 1995)
68)Rhapsody in August (Ραψωδία τον Αύγουστο) – (Akira Kurosawa, 1991)
69)Le Mépris (Η περιφρόνηση) – (Jean-Luc Godard, 1963)
70)Hiroshima Mon Amour(Χιροσίμα, αγάπη μου) – (Alain Resnais, 1959)
71)Playtime – (Jacques Tati, 1967) & City of Hope – (John Sayles, 1991)
72)Close-Up (Κοντινό πλάνο) – (Abbas Kiarostami, 1990)
73)Cleo from 5 to 7 – (Agnès Varda, 1962)
74)Nostalghia (Νοσταλγία) – (Andrei Tarkovsky, 1983)
75)L’Avventura (Η Περιπέτεια) – (Michelangelo Antonioni, 1960)
76)Un Chien Andalou (Ανδαλουσιανός σκύλος) – (Luis Buñuel, 1929)
77)Viridiana – (Luis Buñuel, 1961)
78)Made in U.S.A. (Συνέβη στην Αμερική)- (Jean-Luc Godard, 1963)
79)Death in Venice (Θάνατος στη Βενετία) – (Luchino Visconti,1971)
80)Il Pratto (Το λιβάδι) – (Paolo & Vittorio Taviani, 1979)
81)Blow Up (Μπλόου απ)- ( Michelangelo Antonioni , 1963)
82)La Notte(Η νύχτα) – ( Michelangelo Antonioni , 1961)
83)The Phantom of Liberty (Το Φάντασμα της Ελευθερίας) – (Luis Buñuel, 1974)
84)Cet Obscur Objet du Desir (Το Σκοτεινό Αντικείμενο του Πόθου ) – (Luis Buñuel, 1977)
85)Sciuscià (Λούστρο Παπουτσιών) – (Vittorio de Sica, 1946)
86)Down By Law (Στην παγίδα του νόμου) – (Jim Jarmusch, 1986)
87)Permanent Vacation (Διακοπές Διαρκείας) – (Jim Jarmusch, 1980)
88)Stranger Than Paradise (Πέρα απ΄τον Παράδεισο) – (Jim Jarmusch, 1984)
89)Mystery Train – (Jim Jarmusch, 1989) & Kamchatka(Καμτσάτκα) – (Marcelo Piñeyro, 2002)
90)A Clockwork Orange (Το Κουρδιστό Πορτοκάλι) – (Stanley Kubrick, 1971)
91)2001: A Space Odyssey (Η Οδύσσεια του Διαστήματος) – (Stanley Kubrick, 1968)
92)The Handmaid’s Tale (Η Ιστορία Μιας Καμαριέρας) – (Volker Schlöndorff, 1990)
93)Its All Start Today – ( Bertrand Tavernier, 1999) & The Marriage of Maria Braun (Ο γάμος της Maria Braun) – (Rainer Werner Fassbinder, 1973)
94) The Cook, the Thief, His Wife & Her Lover (Ο Μάγειρας, ο Κλέφτης, η Γυναίκα του και ο Εραστής της) – (Peter Greenaway, 1989)
95)Sammy and Rosie Get Laid (Ο Σάμμυ και η Ρόζυ κάνουν Έρωτα) – (Stephen Frears, 1997)
96)Where Is the Friend’s Home? (Πού είναι το σπίτι του φίλου μου;) – (Abbas Kiarostami, 1987)
97)Floating Clouds (Mikio Naruse, 1955) & Last Tango in Paris (Το τελευταίο τανγκό στο Παρίσι) – (Bernardo Bertolucci, 1972)
98)Family Nest (Οικογενειακή φωλιά) – (Béla Tarr, 1977) & 1900 – (Bernardo Bertolucci, 1976)
99)The Conformist (Ο Κονφορμίστας) – (Bernardo Bertolucci, 1970)
100)A Generation (Η Γενιά) – (Andrzej Wajda, 1955)
a Eat Drink Man Woman – (Ang Lee, 1994)
b Jules and Jim (Ζυλ και Τζιμ) – (François Truffaut, 1962)
c Diary of a Chambermaid (Το ημερολόγιο μιας καμαριέρας) – (Luis Buñuel., 1964)
d Sansho the Bailiff – (Kenji Mizoguchi, 1954)
e Touki Bouki – (Djibril Diop Mambéty, 1973)
f Spring in a Small Town (Η Άνοιξη σε μια Μικρή Πόλη) – (Fei Mu, 1948)
g Ali: Fear Eats the Soul – (Rainer Werner Fassbinder, 1973)
h Ugetsu – (Kenji Mizoguchi, 1953)
i Amour (Αγάπη) – (Michael Haneke, 2012)
j L’Eclisse (Η έκλειψη) – (Michelangelo Antonioni, 1962)
k Ikiru – (Akira Kurosawa, 1952)
l Belle de Jour (Η Ωραία της Ημέρας) – (Luis Buñuel, 1967)
m Crouching Tiger, Hidden Dragon (Τίγρης και Δράκος) – (Ang Lee, 2000)
n The Young and the Damned (Ξεχασμένοι από την Κοινωνία) – (Luis Buñuel, 1950)
o La Strada (Λα Στράντα) – (Federico Fellini, 1954)
p The Nights of Cabiria (Νύχτες της Καμπίρια) – (Federico Fellini, 1957)
o The Story of the Last Chrysanthemum (Η ιστορία των τελευταίων χρυσάνθεμων) – (Kenji Mizoguchi, 1939)
p Wild Strawberries (Άγριες φράουλες) – (Ingmar Bergman, 1957)
q Μέρες του ’36 (Days of ’36) -[Θόδωρος Αγγελόπουλος(Theo Angelopoulos) 1972]
r Sweet Moovie – (Dušan Makavejev 1974)

Καλές γιορτές και καλή Νέα Κινηματογραφική Χρονιά

23/12/2020 Το 12ο podcasting των Ηλεκτρικών Κολλεκτίβων
24/12/2020 Οι 20 σπουδαιότερες ταινίες του Σινεμά για το 2020, σύμφωνα με τα κριτήρια του istos-ch.com
26/12/2020Οι 30 σπουδαιότερες μουσικές κυκλοφορίες του ηλεκτρικού ήχου και της Jazz για το 2020, σύμφωνα με τα κριτήρια του istos-ch.com
28/12/2020 Μεγάλο Αφιέρωμα στο No Wave
30/12/2020 Οι 100 σπουδαιότερους δίσκοι του ηλεκτρικού ήχου, σύμφωνα με τα κριτήρια του istos-ch.com
Πρωτοχρονιά 31/12/2020 23:59 & 1/1/20210 00:01, Οι 100 καλύτερες ταινίες του Ελληνικού Κινηματογράφου μέχρι σήμερα με τα κριτήρια του istos-ch.com
Παραμονή των φώτων 5/1/2021 θα καταγράψουμε τις 100 σπουδαιότερες ταινίες του Παγκόσμιου Κινηματογράφου με τα κριτήρια του istos-ch.com
7/1/2021, Τα 50 Σπουδαιότερα αποκλειστικά λογοτεχνικά βιβλία, σύμφωνα με τα κριτήρια του istos-ch.com

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Ορισμένα αναρτώμενα πολυμέσα από το διαδίκτυο στους ιστότοπους μας, όπως εικόνες & κυρίως video που αναρτούμε (με τη σχετική σημείωση της πηγής η οποία αναγράφεται πάνω και μέσα στην ίδια την προβολή τους), αναδημοσιεύονται θεωρώντας ότι είναι δημόσιας προβολής χρήσης και αναδημοσίευσης. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, καλλιτεχνών, μουσικών, τραγουδοποιών, συγκροτημάτων, δισκογραφικών εταιρειών, κινηματογραφιστών, φωτογράφων, η ιδιοκτητών καναλιών στα διαδικτυακά πολυμέσα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολoγίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα άρθρων συνεργατών και αυτό δε μας δεσμεύει ως επιχείρηση. Για άρθρα και διαφημιστικό υλικό που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς το πρώτο απηχεί την προώθηση και προβολή των διαφημιζόμενων και το δεύτερο αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο και τις ιστοσελίδες μας.


Το portal istosch data &technologies lab χρησιμοποιεί μόνο πρωτογενή άρθρα των συντακτών και συνεργατών του. Κάνει αναδημοσιεύσεις μόνο από αυτούς και με την δική τους συναίνεση από τα δικά τους ηλεκτρονικά έντυπα και δίνει επίσης σε αυτούς το δικαίωμα της αναδημοσίευσης. Οποιοσδήποτε άλλος θέλει να αναδημοσιεύσει οτιδήποτε πρέπει να έχει την έγγραφη άδεια του portal, istosch data &technologies lab που εκπροσωπείται δια του αρχισυντάκτη του. Διαβάστε τους όρους παροχής και χρήσης του δικαιώματος η μη αναδημοσίευσης των κειμένων.

Ενισχύστε το portal “istosch data &technologies lab
Μπορεί η καραντίνα να "τελείωσε", ωστόσο ο COVID-19 συνεχίζει να είναι γύρω μας με αποτέλεσμα όλα είναι σε φάση επανεκκίνησης χωρίς όμως αυτή να δείχνει σημάδια ζωηρότητας. Ωστόσο το portal μας συνεχίζει να εργάζεται αδιάκοπα βάζοντας ζητήματα πολιτισμού, τέχνης, κοινωνικών επιστημών, αλλά και θετικών, καθώς και τεχνολογίας που αυτές τις μέρες μας βοηθούν να κρατηθούμε σπίτι με προτάσεις που βοηθούν τον ελεύθερο μας χρόνο και να παραμείνουμε ασφαλείς, εντός και εκτός των τοιχών.
Με πολύ κόπο και μεγάλη διάθεση προσφοράς, αλλά και με αίσθημα ευθύνσης και σε αυτή τη φάση, σε αυτές τις δυσμενείς συνθήκες, κάθε μικρή ενίσχυση για την παραπέρα συνέχεια του portal είναι πολύ σημαντική.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη βοήθεια σας και σας ευχόμαστε καλή υγεία αυτές τις δύσκολες στιγμές…

 

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

RCT TEAM

Η ομάδα Radio Collectiva Team είναι μια εικονική ομάδα δραστηριοτήτων που ίδρυσε ο ραδιοφωνικός παραγωγός Γιάννης Κοτσώνης στα Χανιά, με αφορμή την εκπομπή του "Κολλεκτίβα της Σελήνης" το 1995 και η οποία σύντομα μετονομάστηκε σε "Ηλεκτρικές Κολλεκτίβες". Το 2008 ξεκίνησε το Blogging και σήμερα εκτός από αυτό συμμετέχει στο portal istosh data &technologies lab και στο the-blue.gr

Font Resize
istosch webPortal