istosch eFanzine

istoschPORTAL [data &technologies lab]

Ανθρωπιστικές ΕπιστήμεςΕπιστήμεςΗλεκτρομηχανική Βιβλιοθηκονομία (Πληροφορική)Θετικές ΕπιστήμεςΚοινωνιολογία

Η τεχνητή νοημοσύνη, η ατομική ευφυϊα και ο κλασαυχενισμός, ως προέκταση της ηλιθιοκρατίας

istosch the first Chania's multinational technologies lab   the 1st multinational Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.
«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» (Νέα Κυκλοφορία)

 

 

Η τεχνητή νοημοσύνη, η ατομική ευφυϊα και ο κλασαυχενισμός, ως προέκταση της ηλιθιοκρατίας

Υπάρχει κάτι που συγκλίνει συγκριτικά στην σημαντική απομείωση όλων των δεικτών νοημοσύνης από το 1990, 2000 και 2010 και μετά και μάλιστα εκθετικά στις νεότερες γενιές, τόσο που να τρομάζει την επιστημονική κοινότητα τα τελευταία χρόνια, για την πορεία της ανθρωπότητας, με αποτέλεσμα να αναπτύσσεται και να δημιουργείται (τουλάχιστον μεσο βραχυπρόθεσμα), ένα ανησυχητικό κοινωνικό φαινόμενο αυτό της ηλιθιοκρατίας, που βρίσκεται οριακά στα επίπεδα της πανδημίας, τουλάχιστον στον “προηγμένο δυτικό κόσμο”, αναστρέφοντας το φαινόμενο Flynn κατά 180 μοίρες, που τείνει να μετατραπεί σε φαινόμενο Άντι-Flynn;;;
Πραγματικά αν δει κανείς σχεδόν όλες τις ανθρωπολογικές μελέτες που προέκυψαν από το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και μετά και μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1990, σε ολόκληρο τον κόσμο, στις γενιές που γεννήθηκαν από το 1911-1991, η συμβολή τους στην ανάπτυξη της κάθε μορφής ανθρώπινης νοημοσύνης, είχε φτάσει στο πιο υψηλό επίπεδο της καταμετρημένης ιστορίας, μιλούσαμε δηλαδή για το ταβάνι κοινωνικής ευφυΐας σε κοινωνική κλίμακα.
Από το 1995 όμως άρχισε, αν δεν ξέσπασε μια κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση κατρακύλα σε αυτό που οι ειδικοί ονομάζουν “κοινωνική συνείδηση” και αυτό δεν είναι ένα μικρό τοπικό φαινόμενο μόνο, αλλά γενικό, ειδικά στις χώρες του ανεπτυγμένου 1ου Κόσμου, όπως αρέσκεται να αυτοαποκαλείται ο Νάρκισσος Δυτικός Κόσμος, παίρνοντας διαστάσεις μέγα – κλίμακας.
Η έξαρση της “βλακείας”, δεν είναι απλά προβληματική, είναι παντελώς αποκαρδιωτική και είναι μάλλον νύχι – κρέας με τις γενικευμένες παρακμιακές τάσεις του ίδιου του δυτικού Κόσμου, που αναζητά περισσότερο από ποτέ άλλοτε σωτήρες αμφοτεροβαρώς, η ετεροβαρώς!!!

Πριν περάσουμε όμως στο δια ταύτα, οφείλουμε να επεξηγήσουμε ορισμένα πραγματάκια σε αυστηρά θεωρητικό επίπεδο, πριν περάσουμε στην παρακάτω ανάλυση.
Καταρχάς η βλακεία δεν ορίζεται σε πρώτη φάση αντικειμενικά και η λέξη προέρχεται από το ουσιαστικό «βλάκας» ή «βλαξ», με ρίζα το βλᾱ και Ιστορικά πιθανώς η λέξη προέρχεται από την αρχαία πόλη της Βλακείας στην Αιολίδα, σύμφωνα με τους ιστορικούς.
Στη Νευρολογία το ρήμα βλακεία δεν υφίσταται, ωστόσο επιστημονικά (αλλά ατύπως), ως βλακεία μπορεί να χαρακτηριστεί κάποια νευρολογική ή ψυχική δυσλειτουργία η οποία δεν μπορεί να διαγνωσθεί ή/και να αναγνωριστεί ως τέτοια.
Τεχνικά και λαϊκά, ως Βλακεία ορίζεται η πράξη εκείνη αυτή που καθοδηγείται από την μη ικανοποιητική, επαρκή και ισορροπημένη, λήψη αποφάσεων, πάνω σε ερωτηματικά σύνθετης νοητικής λειτουργίας, η οποία χάνει το ρυθμό, την αρμονία της και φυσικά τη λογική της, δηλαδή το συντακτικό της.
Αυτή η ασαφής λειτουργική ικανότητα του κέντρου επεξεργασίας ερεθισμάτων και λήψης αποφάσεων ενός νοήμονος οργανισμού, ή ακόμα και μιας ομάδας οδηγεί νομοτελειακά σε αποδιοργάνωση της οργάνωσης, με αποτέλεσμα τροχοπέδηση μιας εξελικτικής διεργασίας, το βέβαιο θάνατο και την καταστροφή. Επίσης η Βλακεία ως συμπεριφορά(σύμφωνα με τη σχολή του Συμπεριφορισμού, η του Μπιχεβιορισμού, που ίδρυσε ο Αμερικανός Ψυχολόγος Τζον Γουάτσον, είναι ότι η μάθηση και η απόκτηση της γνώσης, είναι αποτέλεσμα συνεξαρτήσεων ανάμεσα στα ερεθίσματα που δέχεται το άτομο από το περιβάλλον του και τις αντιδράσεις του στα ερεθίσματα αυτά), η κατ΄ επανάληψη και κατά συρροή ακατανόητων πράξεων, από το ίδιο άτομο ή ομάδα που καταδεικνύουν φαινομενικά ανεξήγητη αδυναμία προσαρμοστικής μάθησης ή άρνηση προόδου, δηλαδή την τάση καταστολής κάθε συνεξάρτησης ανάμεσα στα ερεθίσματα της μαθησιακής διεργασίας. Για τον Ανρί Μπεργκσόν, η έλλειψη ισορροπίας σε κάθε νοήμων πλάσμα, οφείλεται στην δυσαρμονία του μηχανισμού της νόησης, του συναισθήματος και των ενστίκτων που εδρεύουν στον ανθρώπινο εγκέφαλο.
Άλλες νεότερες προσεγγίσεις στην προσπάθεια καταμέτρησης της ανθρώπινη ευφυΐας, καταφεύγουν σε αμφιβόλου αξίας μετρήσεις, οι οποίες δεν έχουν αντικειμενική αξία, όπως αυτές που όλοι γνωρίζουμε ως τεστ γενικής ευφυΐας (general intelligence factor ή g).
Στην πραγματικότητα, η ευφυΐα ορίζεται σαφώς πιο πολύπλοκα και εισάγονται νέες έννοιες όπως η συναισθηματική νοημοσύνη, κοινωνική νοημοσύνη, δημιουργική νοημοσύνη, τεχνική(όχι τεχνητή, αυτή είναι άλλο πράγμα)νοημοσύνη, καλλιτεχνική νοημοσύνη κ.ο.κ. και λόγω της πολυπλοκότητας του θέματος, από πολλούς τεχνοκράτες, αλλά και επιστημονικούς κλάδους, αμφισβητείται ακόμα και η ύπαρξη της ευφυΐας, λόγω του πλουραλισμού των θέσεων και απόψεων, οι οποίες συσχετίζουν την ευφυΐα με τη βλακεία.
Ο πιο αντικειμενικός ορισμός της “βλακείας”, θα μπορούσε να είναι ο εξής, και ο οποίος γίνεται αντικειμενικά όλο και περισσότερο αποδεκτός από την επιστημονική κοινότητα και οι εργασίες της εμφανίστηκαν μέσω του ίσως μεγαλύτερου παιδαγωγού όλων των εποχών και ψυχολόγου φυσικά του Σοβιετικού Λεβ Βιγκότσκι και την σχολή της “ψυχολογίας της δραστηριότητας”.
Η Βλακεία είναι ο κατώτερος βαθμός ευφυΐας, αλλά δεν παύει να είναι ευφυΐα, η οποία λειτουργεί αυτιστικά και με όρους άρνησης στην εκπαιδευτική δραστηριότητα, ακόμα και την πιο προσεγγίσιμη για τον εκάστοτε δέκτη της.
Η φορέας αυτού του βαθμού της κατώτερης βαθμίδες ευφυΐας, αρνείται κάθε είδους εμφανή καθοδηγητική “χειραγώγηση”, ενώ ο βαθμός και η γραμμή ευφυΐας του είναι στο επίπεδο του ατομικισμού, του ναρκισσισμού και της αποδοχής του μεταμοντερνισμού, δηλαδή της συνθηματολογίας, δηλαδή ότι “αρπάξουμε από εδώ και από εκεί”, ειδικά από το διαδίκτυο με τα 1002 προβλήματα που μπορεί να παράξει.
Αυτή η κατώτερου βαθμίδα ευφυΐας, είναι ο πρόγονος της ανάπτυξης κάθε νοητικής διεργασίας, από την εποχή της πρώιμης εξέλιξης της ανθρωπότητας, όταν σε επίπεδο Ανθρωπιδών ζούσε στα σπήλαια, αλλά σήμερα αποτελεί θέμα, είναι επίσης η κάθε λογής και πάσης φύσης άρνηση στην προσαρμογή το περιβάλλον που εξελίσσεται, όχι τόσο στη λογική, αλλά στο ένστικτο που αρέσκεται στη συνήθεια, καθώς και στο βόλεμα, επίσης κάθε λογής και πάσης φύσεως, η ακόμα – ακόμα την μη κατανόηση της γραμμής έντιστικο – συγκίνηση – συναίσθημα – λογική σε αυτή την κατεύθυνση, κοντολογίς, είναι η μετατροπή της κοινωνικής νοημοσύνης σε ατομική.
Η Ηλιθιότητα δε, είναι η ανώτατη μορφή της παραπάνω “δυσλειτουργίας”, η οποία όχι μόνο δεν κατανοεί, η δεν αποδέχεται την κοινωνική πραγματικότητα, όχι μόνο δεν κάνει καμία προσπάθεια προσαρμογής, ούτε καν σχεδιάζει κάποια συλλογική επαναστατική διεργασία, οργανωμένα για την ανατροπή της, αν αυτή δεν λειτουργεί, αλλά επιβεβαιώνει την σιγουριά της ατομικής του αθηροσκλήρωσης, του αρνητισμού και της ατομικής λύσης, στα πλαίσια των ευθυνών που ο φορέας της έχει ορίσει.
Η επιτομή της ηλιθιότητας είναι η σιγουριά για τον φορέα της ως ξενιστής και αναχωρητής, από ρόλους, καθήκοντα, θέσεις στην κοινωνία, τη σχέση που έχει με την παραγωγική διαδικασία, ότι αυτό που προσπορίζεται είναι προϊόν της ευφυΐας του, ότι με βάση αυτή θα προχωρήσει, ενώ είναι συνήθως ημιμαθείς, και η ημιμάθεια του συνήθως προέρχεται από το γεγονός, ότι δεν χρειάζεται γνώση παρά μόνο πληροφορία, θεωρώντας ότι έχει τα φίλτρα να αναπτύξει θεωρητικά μοτίβα, σαν άλλος ταγός.
Από την άλλη όχθη, η κοινωνία των αυτοαποκαλούμενων ταγών της “επιστημονικής κοινότητας” των τεχνοκρατών, η των “γκουρού” της τεχνολογίας και της λεγόμενης ΑΙ, ακολουθούν την τεχνοκρατική θεωρία του Βέμπλεν Θορνστάιν(1857-1929), οι οποίοι ξεχωρίζουν σαν το καθοριστικό στοιχείο της κοινωνίας την τεχνολογία, αποσπασμένη από τις σχέσεις παραγωγής, ενώ προτείνει ανερυθρίαστα το γεγονός, ότι η καθοδήγηση της κοινωνίας πρέπει να ανατεθεί στους μηχανικούς και στους τεχνικούς, οι οποίοι θα χρησιμοποιούν την παραγωγή, αποκλειστικά προς όφελος της, βάζοντας στην άκρη όλες τις κοινωνικές και ανθρωπιστικές επιστήμες, τα συνδικάτα και κάθε λογής κοινωνικούς φορείς.
Θα είναι οι εν λόγω καθοδηγητές υπεύθυνοι για την παραγωγή υβριδίων ανάμεσα στους ανθρώπους και στα ρομπότ, πρέπει να είναι τέλειοι από άποψη υγείας, δυνατοί και αποτελεσματικοί στην εργασία τους, να μην αισθάνονται πόνο και κουραση, να μην έχουν συναισθήματα και φυσικά να μην σκέφτονται συλλογικά.
Όλο το παραπάνω σινάφι για την λεγόμενη καταπολέμηση των βιολογικών και κοινωνικών ατελειών, ανασύρουν τον θεωρητικό Φρέντερικ Μπαστιά από τον 19ο Αιώνα στο έργο του για την “κοινωνική αρμονία”.
Όλο το παραπάνω μείγμα το είδαμε να συγκρούεται ανελέητα την περίοδο της πανδημίας, όπου οι πρώτες συνήθειες της βλακείας και της ηλιθιότητας, να συγκρούονται ανελέητα με το σινάφι των ψυχαναγκαστικών στα όρια και στα επίπεδα της υποχονδρίασης, όπου έγιναν και οι αυλικοί των γκουρού της τεχνολογίας, των μηχανικών δλδ που αναζητούν τρόπους για να εξαλείψουν τις ατέλειες μας, σκληραίνοντας τις εκμεταλλευτικές σχέσεις παραγωγής, οδηγώντας την χρονικά στα όρια της δουλοπαροικίας, με σκοπό να διαιωνίσουν τη μισθωτή σκλαβιά και να απενοχοποιήσουν τις ανθρωπιστικές επιστήμες, στο όνομα της επιστήμης, καθαρά με καρτεσιανούς όρους, αυτούς του μηχανιστικού ορθολογισμού, ο οποίος αναζητά μέσα από τη Γερμανική Μυθολογία τα δαχτυλίδια του Νιμπελούνγκεν.
Οι χρήσιμοι ηλίθιοι από την μια και οι “αυλικοί” των τεχνοκρατών από την άλλη μεριά, συνεχίζουν να συγκρούονται ανελέητα με όρους υποκειμενικού βολονταρισμού και με όρους μετανεοτερισμού, τόσο ο “ανεκδιήγητος” αναλυτής και στοχαστής Νίτσε, όσο και ο Λυοτάρ, θα αναπαύονται χαρούμενοι, όπως και ο Άλντους Χάξλεϊ Σε ένα ορατό μέλλον, η βιοεπιστήμη και η γενετική έχουν φτάσει σε τέτοιο σημείο που υποκαθιστούν τη φυσική εξέλιξη του ανθρώπινου είδους. Ο χαρακτήρας, ο ψυχικός κόσμος, η ευτυχία, η κοινωνική θέση κάθε ανθρώπου είναι προκαθορισμένα πολύ πριν τη γέννησή του. Ο Άλντους Χάξλεϊ, επηρεασμένος από τις επιστημονικές ανακαλύψεις της εποχής του αλλά και από τις κοινωνικές “ατέλειες”, προφητεύει ένα ζοφερό αύριο, που αποθεώνεται το βασίλειο της ηλιθιότητας, της ατομικής λύσης, και του τέλους της σύγχρονης εποχής.

Τι είναι όμως αυτό το κοινωνικό φαινόμενο της ηλιθιοκρατίας και από που πηγάζει αυτή, ως κοινωνικό φαινόμενο, γιατί παίρνει μορφές χιονοστιβάδας και γιατί εξαπλώνεται σαν γάγγραινα εκθετικά σε κάθε σημείο του δυτικού Καπιταλιστικού Κόσμου;
Καταρχάς να ορίσουμε τι σημαίνει Βλακεία και ηλιθιότητα και μετά να πάμε στα επόμενα κάτωθι ερωτηματικά.
Βλακεία ορίζεται η πλήρης έλλειψη αντανακλαστικών κοινωνικής συνείδησης, ταξικής, εθνικής, συναισθηματικής, καλλιτεχνικής, δομικής, λογικής κλπ, όπου η όποια προβληματική διεργασία, καθόλου δεν οφείλεται σε νευρολογικής φύσης παράγοντες, η σε άλλους γενετικής φύσης και προδιάθεσης, αλλά στην αποδοχή ενός μείγματος, ατομικής ευθύνης, βολονταρισμού, αμοραλισμού, πραγματισμού και μετανεοτερισμού, πάντα στο επίπεδο του θετικισμού, δηλαδή με την κατανόηση των πραγμάτων στο επίπεδο των Αισθήσεων, που προωθεί μεθοδικά η καπιταλιστική νομενκλατούρα και ιντελιγκέντσια.
Η Ηλιθιότητα είναι η βλακεία στο ταβάνι, όπου το λούμπεν στοιχείο αυτοανάγεται στο επίπεδο της έπαρσης, της αλαζονείας, της χωρίς λόγου και αιτίας υπερηφάνειας, υπεροψίας, ξιπασιάς, υπεροψίας, υπερηφάνειας, καύχησης, κομπασμού, κλασαυχενισμού, αναμασώντας και αναχαράζοντας τις προπαγανδιστικές αιτιάσεις της κυρίαρχης ιδεολογίας, όχι μέσα από σε ένα ιδεολογικό πακέτο, αλλά μέσα από το ανίκητο είναι του, που τα ξέρει όλα, ενώ δεν ξέρει που πάνε τα τέσσερα. Εκεί όπου ο οιηματίας(φαντασμένος) φορέας της, θεωρεί αξίωμα την πλασματική “ευφυΐα” του(που την συγκρίνει με την επιτομή της σοφίας, υπερνικώντας την), πατάει με σιγουριά, ενώ σε κάθε του κίνηση, στέκεται κορδωτός, ξιπασμένος, σαν ψηλομύτης μπουρδολόγος και υπερφίαλος, είναι παρεμβατικός παντού, θεωρώντας τον εαυτό του δοκησίσοφο, ενώ στην πραγματικότητα τον διέπει κατασταλτικά μια ακατανίκητη ναρκισσιστική μωρία, που βρίσκεται στα όρια της αδόκητης μωροσοφίας.
Η Ηλιθιοκρατία δε, είναι η μαζική παρέλαση της παρέμβασης, στρατιών από τέτοιους που θεωρούν ότι αμείβονται και χαμηλά, η είναι αδικημένοι από το σύμπαν, την κοινωνία, τη ζωή εν γένη και εν δυνάμει στα κοινωνικά δίκτυα, πολλές φορές ως πληρωμένα τρολ από την την ΕΕ, με σκοπό να χρυσώσουν το χάπι.

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου


Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.
«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή

Ενισχύστε Οικονομικά Την Αρθρογραφία του istosch

.
Τι παρατηρούμε δηλαδή εδώ; Ότι ακριβώς προτάσσουν και προτείνουν τα ιερατεία του Καπιταλισμού στη φάση του ΚΜΚ(κρατικομονοπωλιακό καπιταλισμό, όπου τα μονοπώλια μετατρέπονται σε κράτος και το κράτος κρατάει για τον εαυτό του μόνο την καταστολή), με τους όρους του σήμερα, μετατρέπονται σε viral, από κάποιο influencer, όπου τα τεχνοφρήκ, έχουν τον έχουν καταστήσει κάτι σαν εικονικό Θεό για να περάσουν την κοινωνική τους συνείδηση και τον νέο πιο εξελιγμένο τρόπο καπιταλιστικής παραγωγής, έπειτα καθιστούν ομότιμους, τους πρώην Αριστοκράτες(που ανασύρουν από τα χρονοντούλαπα της ιστορίας, για να ξαναπαίξουν ρόλο στην ιστορική εξέλιξη, όχι ως μέρος της τελευταίας, αλλά ως επιστροφή στο Μεσαίωνα) και μαζί με τους Καπιταλιστές, καθώς και τους ναρκίσσους επιστήμονες οι οποίοι πουλάνε και την ψυχή τους στο ικανό ποσοστό κερδοφορίας, στην ηθική του Καπιταλισμού δηλαδή, φτιάχνουν τις νέες ψηφίδες στο νέο παζλ της παραγωγικότητας, στη νέα Ανθρωπόκαινο εποχή με όρους Α.Ι.
Από την μια τα “βλαμμένα” της πολιτικής και πολιτιστικής ηγεσίας του Κράτους, που ενίοτε έρχονται σε επαφή με τον ΙΤ τον “Εξωγήινο” και απ΄ την άλλη τους “σωτήρες” της “επιστημονικής κοινότητας” της Σίλικον Βάλεϊ, η οποία θεωρεί την ανθρωπότητα ένα ατελές δημιούργημα που θα το αναβαθμίσει, αναβαθμίζοντας τους εαυτούς τους, με τους όρους της Παγγερμανικής Μυθολογίας, κυνηγώντας τα νέα δαχτυλίδια του Νιμπελούνγκεν, δημιουργούν μεθοδικά και μεθοδολογικά τη νέα φάση του χάσματος των γενεών, προσπαθώντας να ρίξουν το “ανάθεμα” σε όλες τις προηγούμενες.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο, ότι κάποτε είχαμε κινούμενα σχέδια του τύπου “Σκούπι Ντου”(που αποκάλυπταν το ρόλο της μεταφυσικής), η το STAR TREK, η και άλλα που απόδειχναν την ταχύτατη ανάπτυξη της ανθρώπινης νοημοσύνης, με όρους χειραφέτησης, ενώ τώρα η βλακεία χτυπάει κόκκινο και ο υδράργυρος έχει σπάσει το γυάλινο σωλήνα, με τις Drag Queens κλπ παρακμιακά φαινόμενα και παρουσίες – καταστάσεις, όχι ως τέτοιες, αλλά ως πυρήνας του νέου κόσμου., που ετοιμάζει η εκάστοτε δικτατορία της εκάστοτε Microsoft CO, να παίζουν την μπάλα της ζωής τους.
Καταρχάς να σημειώσουμε εδώ πέρα, ότι δεν θεωρούμε πλέον αυτήν την κοινότητα μέρος της επιστήμης, αλλά μέρος μιας κοινωνικό ψυχωσικής παράκρουσης, με όρους μετανεοτερισμού. Αυτή την κοινότητα που ορίζεται και συναθροίζεται ως κοινότητα διαφόρων αταβιστικών – αυτιστικών nerds με τάσεις εκδικητικότατος από την παιδική τους ηλικία, ή των διαφόρων hipster – nipster, η cyber-punks, του καρτεσιανού ορθολογισμού και του politically correct.
Αυτό το μείγμα της “επιστημονικής κοινότητας” της Σίλικον Βάλεϊ, δεν αναπτύσσεται μέσα από την μελέτη της εξελικτικής διαδικασίας και το περιεχόμενο των μελετών της πάνω και μέσα σε αυτήν, ούτε ως αναπόσπαστο μέρος της εξέλιξης της Ανθρωπότητας και ως αθροιστικό παράγοντα, αλλά ως ένα στατικό στατιστικό παράγοντα αναπαραγωγής πλούτου, που όταν αυτός δεν επέρχεται, το παρελθόν επανέρχεται μεθοδικά ως καταλύτης διεργασιών επιστροφής στο σκοτεινό και διαχειρίσιμο παρελθόν.
Στην πραγματικότητα, αυτή η κοινότητα, ορίζει τον εαυτό της αφαιρετικά, από τις κοινωνίες, τις οποίες διαρκώς υποβαθμίζει και υποτιμά, με αποτέλεσμα να ομφαλοσκοπεί, με ένα μείγμα Καπιταλιστικής και Προτεσταντικής Ηθικής.
Αποτελεί το πλέον ευδιάκριτο, διακριτό και εξόχως καθοριστικό κρίκο και παράγοντα της εξέλιξης τον εαυτό της και κάθε τι προερχόμενο από τα σπλάχνα των κοινοτήτων της, άχρηστο και ευτελές. Θεωρεί τον εαυτό της προϊόν της ανταγωνιστικότητας και όχι μόνο της επιχειρηματικότητας, της αναγωγής της, σε μια παραγωγή “αθανασίας” που προέκυψε δια της επιλεκτικής απομόνωσης της από τα “ατελή” βιολογικά όντα ημάς τους Ανθρώπους δηλαδή, αυτούς που ορίζουν τις ανθρώπινες κοινωνίες, ως “μαζανθρώπους”, αποθεώνοντας εαυτούς και αποκαθηλώνοντας κάθε πολιτισμικό – πολιτιστικό μέγεθος από τα στείρα επιτεύγματα τους, όπως η Α.Ι, που προδιαγράφουν και σχηματίζουν για την δική τους κυριαρχία.

Οι γκουρού της Α.Ι, η της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης, οι οποίοι έχουν εξαπλωθεί σα λαίλαπα(και αυτό το υπογράφει άνθρωπος της εφαρμοσμένης πληροφορικής, ο υποφαινόμενος δλδ), μαζί με τους υποτακτικούς τους, θεωρούν το ανθρώπινο είδος ένα ατελές μείγμα ικανοτήτων που αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να παράξει μεγάλες ποσότητες ικανής κερδοφορίας, δηλαδή δε μπορεί αντικειμενικά να συνεισφέρει στην πραγματικότητα που αυτοί ονειρεύονται, με ένα μείγμα αλλοπρόσαλλων θεωριών(όπως της ναζιστικής Ρομαντικής Κοινωνιολογίας, η της αποκοπής μας από την ζωική διατροφική αλυσίδα, που σήμερα προτείνει η ελίτ των μηχανικών της γενετικής μηχανικής, ως μέρος της Πράσινης Μετάβασης, των πάσης φύσεως θεωρητικών υγειονομικών – υγειονομιστών – υγειονομολόγων, που ενδιαφέρονται για την υγεία μας περισσότερο από εμάς, χωρίς δημόσια δωρεάν υγεία, όπως το Δικτάτορα Γεώργιο Παπαδόπουλο που ήθελε να βάλει τη χώρα στη χειρουργική κλίνη και στο γύψο, ανανεώνοντας – αναβαθμίζοντας την πολιτική των Κολλέτηδων, ως προς την εξάρτηση), αλλά και από το σκοτεινό παρελθόν ανασυρόμενων τάξεων όπως η Αριστοκρατία στο πεδίο του εποικοδομήματος, της Αστικής τάξης και των βιομηχανικών και τραπεζικών τους μονοπωλίων, στο πεδίο της Οικονομίας.
Αυτή ο μάδα των γκουρού της Α.Ι, η της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης, θέλει να ταΐζει τις κοινωνίες της Δύσης με αυτά που αυτή θα προτείνει για να μην πάθουν ζημιά τα δικά της λιμνάζοντα κεφάλαια, θεωρόντας ότι οι ανθρώπινες μάζες είναι βλαμμένες και με τις βιολογικές τους ατέλειες – άρα κατ’ αυτούς και νοητικές, αφού βασίζονται στις ανάγκες τους και όχι στη βούληση τους.
Οι όποιες κοινωνίες δεν δύναται να σχεδιάζονται από αυτούς τους νέους “Θεούς”, οι κοινωνίες στην συντριπτική τους πλειοψηφία, προτιμούν να σιτίζονται με κανονικά άλευρα και όχι με παρά – άλευρα από έντομα.
Αυτή ο μάδα των γκουρού της Α.Ι, η της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης, έχει την απαρέγκλιτη βούληση και σχεδιασμό “και θα συνεχίζει να έχει το απύθμενο θράσος της” οι άνθρωποι να μη σιτίζονται με κανονική η αλεσμένη χλωρίδα, αλλά σόγιας, η γλουτένης(για όλους έχει ο μπαχτσές και για τους vegan και για τους μη, πελάτες είναι όλοι και νομίζουν ότι διαφέρουν και γιατί δλδ να διαφέρουν).
Κατά τους ψηφιακούς Νεοφεουδαλιστές(εμείς τους λέμε Ιμπεριαλιστές-από το ανώτατο και τελευταίο στάδιο του καπιταλισμού, εξάλλου καπιταλισμός είναι), αυτό το “ατελές” είδος, έχει “ατελή” σκέψη, “ατελή” συμπεριφορά, “ατελείς” ταγούς, που παράγουν “ατελή” κέρδη γι αυτούς που κατέχουν τα μέσα παραγωγής, για την οικονομική εξουσία(την πραγματική δλδ).
Να ξεκαθαρίσουμε το πρόβλημα δεν είναι η Α.Ι, αλλά ο τρόπος που χειραγωγείται από τους υποψήφιους Θεούς, στη “Θεογονία” του Καπιταλισμού κι εδώ ο Ησίοδος, δεν ανήκει στη σφαίρα της Μυθολογίας, αλλά της πραγματικότητας, κι όσο υπάρχει ο Καπιταλισμός, δεν υπάρχει κανένα φως στον ορίζοντα, διότι η ανάπτυξη της Α.Ι, θα επικεντρωθεί στο ένα και μοναδικό γεγονός, στο πως θα παραχθεί το ικανό ποσοστό κέρδους, με όρους ανταγωνιστικότητας, επιχειρηματικότητας και φυσικά πως θα γίνει ακόμα μεγαλύτερη η συγκέντρωση και συγκεντροποίηση της παραγωγής και του Κεφαλαίου.
Όλα αυτά, μέσα στα πλαίσια ενός Καπιταλισμού που ολοκληρώνεται με τον πιο βάρβαρο τρόπο, στο ανώτατο του στάδιο και με τους πιο βάρβαρους ρυθμούς, με την επιστράτευση κάθε είδους εκμεταλλευτικού εργαλείου από την ιστορία της ανθρωπότητας, αναγεννώντας το.
Η Συμβολή της ΕΣΣΔ, στην ανάπτυξη της Ανθρωπότητας, αποτυπώνεται γλαφυρά και επιγραμματικά σε κάθε έρευνα για την ανθρώπινη νόηση και είναι πλέον αξίωμα, όπως πλέον αξίωμα είναι η στροφή προς την άγνοια, την κατακερματισμένη υπερπληροφόρηση, η οποία μετατρέπεται σε παραπληροφόρηση, και που καταδείχνει την παντελή αποδιοργάνωση του εκπαιδευτικού συστήματος μέσα από την απομείωση, μέχρι εξαφάνισης της κριτικής σκέψης, δηλαδή η μη συμβολή του σοσιαλιστικού τρόπου παραγωγής, που από το 1991 και μετά αγνοείται.
Όσο θα αγνοείται αυτό το μοντέλο ανάπτυξης, τόσο η βλακεία θα κερδίζει εκθετικά έδαφος και αυτό το λένε, σχεδόν όλες οι μελέτες του δυτικού καπιταλιστικού κόσμου, από τον τομέα των κοινωνικών και ανθρωπιστικών επιστημών, που περιθωριοποιούνται, από την δράκα των επίσης Κεφαλαιοκρατικού τρόπου παραγωγής ταγούς, τεχνοφεουδαλιστές της Σίλικον Βάλει.
Θα μπορούσαμε να μιλάμε για ώρες επί αυτού του θέματος, η από τις σημειώσεις που έχουμε ατάκτως ερριμμένες, ήδη από το 1996 και όταν βρεθεί το απαραίτητο χρήμα θα κινηθούν προς μια έκδοση, άγνωστο το πότε, όμως, ωστόσο δεν θα το κάνουμε σε αυτή τη φάση.
Κλείνοντας, πρέπει αντικειμενικά να σημειώσουμε το γεγονός, ότι βαδίζουμε σε καιρούς μάλλον πολύ σκληρούς, ο νέο – μεσαίωνας παίρνει τη μορφή χιονοστιβάδας, οι κοινωνίες εκπαιδεύονται στα δευτερεύοντα τους με όρους αμοιβάδας, με σκοπό να επέλθουν οι ταγοί που επέταξαν την τεχνολογική επανάσταση στα δικά τους μέτρα της σταθμά μέσω της χειραγώγησης της Α.Ι.

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Ορισμένα αναρτώμενα πολυμέσα από το διαδίκτυο στους ιστότοπους μας, όπως εικόνες & κυρίως video που αναρτούμε (με τη σχετική σημείωση της πηγής η οποία αναγράφεται πάνω και μέσα στην ίδια την προβολή τους), αναδημοσιεύονται θεωρώντας ότι είναι δημόσιας προβολής χρήσης και αναδημοσίευσης. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, καλλιτεχνών, μουσικών, τραγουδοποιών, συγκροτημάτων, δισκογραφικών εταιρειών, κινηματογραφιστών, φωτογράφων, η ιδιοκτητών καναλιών στα διαδικτυακά πολυμέσα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολoγίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα άρθρων συνεργατών και αυτό δε μας δεσμεύει ως επιχείρηση. Για άρθρα και διαφημιστικό υλικό που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς το πρώτο απηχεί την προώθηση και προβολή των διαφημιζόμενων και το δεύτερο αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο και τις ιστοσελίδες μας.
Το portal istosch data &technologies lab χρησιμοποιεί μόνο πρωτογενή άρθρα των συντακτών και συνεργατών του. Κάνει αναδημοσιεύσεις μόνο από αυτούς και με την δική τους συναίνεση από τα δικά τους ηλεκτρονικά έντυπα και δίνει επίσης σε αυτούς το δικαίωμα της αναδημοσίευσης. Οποιοσδήποτε άλλος θέλει να αναδημοσιεύσει οτιδήποτε πρέπει να έχει την έγγραφη άδεια του portal, istosch data &technologies lab που εκπροσωπείται δια του αρχισυντάκτη του. Διαβάστε τους όρους παροχής και χρήσης του δικαιώματος η μη αναδημοσίευσης των κειμένων.
Το ημερολόγιο φορτώνει...
Powered by Booking Calendar















To show CAPTCHA, please deactivate cache plugin or exclude this page from caching or disable CAPTCHA at WP Booking Calendar - Settings General page in Form Options section.

Ενισχύστε το portal “istosch data &technologies lab

Στις δύσκολες εποχές, που το λαϊκό εισόδημα στενάζει και όλα τα οικονομικά αποθέματα εξαϋλώνονται κατά γεωμετρική πρόοδο, τα προς το ζειν μέσα από ένα ισχνό μισθό, δεν φτάνουν ούτε για “αέρα κοπανιστό”, και δεν μας οδηγούν στο “ευ ζειν”, άπαντα γίνονται δύσκολα για όλους.
Με ένα επερχόμενο σφόδρα εξοντωτικό φορολογικό νόμο, που αφανίζει τους αυτοαπασχολούμενους και μεγαλώνει την κερδοφορία των πολύ μεγάλων επιχειρήσεων, μετατρέποντας ουσιαστικά τη χώρα φορολογικό παράδεισο για τις πολυεθνικές, εμείς κρατάμε ζωντανό το όνειρο μας, σε ένα περιβάλλον που θέλει πολύ δύναμη και πολλές θυσίες για να επιβιώσεις. 

Το Εναλλακτικό κι Ανεξάρτητο Κέντρο Τεχνολογίας - Διαδικτύου καθώς και το E - Funzine (portal) μας, συνεχίζουν να εργάζονται αδιάκοπα και με πάθος, βάζοντας ζητήματα πολιτισμού, τέχνης, ανθρωπιστικών, κοινωνικών επιστημών, αλλά και θετικών, καθώς και τεχνολογίας στο τελευταίο, με προτάσεις κι αναλύσεις που βοηθούν τον ελεύθερο μας χρόνο και να αναπτύξουμε μια άλλου είδους κοινωνική και κυρίως ταξική συνείδηση, που σήμερα βρίσκεται στο στόχαστρο.

Με πολύ κόπο και μεγάλη διάθεση προσφοράς, αλλά και με αίσθημα ευθύνης, ειδικά σε αυτή τη φάση, σε αυτές τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες, κάθε μικρή ενίσχυση για την παραπέρα συνέχεια του portal είναι πολύ σημαντική.

 

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη βοήθεια σας και σας ευχόμαστε καλές ηλεκτρονικές Περιηγήσεις, με μια υπόσχεση από μας, ότι κάνουμε το καλύτερο δυνατόν, πάνω και μέσα στα πλαίσια της εποχής.

 

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL
istoschBOOKSTORE «Το Κορίτσι που καθρεφτιζόταν στο νερό»: της Αιμιλίας Πλατή (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.
«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» (Νέα Κυκλοφορία)

istosch

Το portal istosch data &technologies lab, είναι μέρος του istosch data &web center που ιδρύθηκε το 2004 ως ιδέα και με το πέρας της έναρξης του νομικά ξεκίνησε τη νόμιμη δραστηριότητα του στις 31.3.2006 ως ανεξάρτητο κέντρο παροχής υπηρεσιών προετοιμασίας εισαγωγής δεδομένων, σχεδιασμού και ανάπτυξης ιστοσελίδων και portal, φιλοξενίας όλων των παραπάνω, πωλήσεων και τεχνικής υποστήριξης υπολογιστικών συστημάτων και σχεδιασμού λογότυπων. Από το 2016 ενόψει των δέκα χρόνων λειτουργίας του, αποφάσισε να αναπτύξει και το τμήμα δικτυακής προβολής πολιτιστικών, καλλιτεχνικών, επιστημονικών και άλλων δραστηριοτήτων που θα δώσουν προέκταση και θα γεφυρώσουν το εκδοτικό κομμάτι με το καλλιτεχνικό, αυτό των ανθρωπιστικών επιστημών και τα όλα μαζί με αυτό της τεχνολογίας.

Translate »
istosch eFanzine

istosch eFanzine