Ian Curtis το Θείο Βρέφος του Ηλεκτρικού ήχου

istosch the first Chania's multinational technologies lab   the 1st multinational Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

Αιαδικτυακά Μαθήματα Αγγλικών, από την διακεκριμένη Καθηγήτρια Αρχοντούλα Κορεκτσίδου

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή

Πωλείται Οικόπεδο στην Μεσσατίδα Πάτρας, στην τιμή των 125.000€

 

 

Ian Curtis το Θείο Βρέφος του Ηλεκτρικού ήχου

Αν στις Στις 15 του Ιούνη του 1979 πάγωσε ολόκληρη η μουσική βιομηχανία γιατί εισήλθαμε και επισήμως στην νέα εποχή των παγετώνων λίγο πριν το τότε θερινό ηλιοστάσιο, τότε δηλαδή που κυκλοφόρησε ο σπουδαιότερος δίσκος του ηλεκτρικού ήχου σύμφωνα με τον Henry Rollins(ένα παμμέγιστο τοτέμ επίσης του ηλεκτρικού ήχου), μερικά χρόνια νωρίτερα και ένα μήνα ακριβώς μετά, δηλαδή στις 15 του Ιούλη του 1956, υπεισήρθαμε σε μια άλλη εποχή, περισσότερο αυθεντική, όπου οι ευαισθησίες και οι ψυχικές και ιδεολογικές μεταπτώσεις, επικρεμόνταν επί ξύλου κρεμάμενες, αφού γεννήθηκε το “Θείο βρέφος” του post Punk, το ίσως μεγαλύτερο τοτέμ του είδους μαζί με τον Mark E. Smith.
Αν για πολλούς οι Fall και ο Mark E. Smith ήταν ο μεσσίας του, οι Joy Division και ο Ian Curtis ήταν ο σπουδαιότερος θρύλος του είδους που είχε το επώνυμο post Punk.
Γεννημένος όπως προείπαμε στις 15 του Ιούλη του 1956, στο Stretford του Ηνωμένου Βασιλείου, ο Ian Curtis, κατάφερε μέσα από τις λεπτές ψυχικές του οδύνες, αλλά και ανεκπλήρωτες χαρές, να μετατραπεί στην μεγαλύτερη περσόνα όλων των δεκαετιών για τον Ηλεκτρικό ήχο.
Ακόμα και σήμερα 42 χρόνια μετά τον Θάνατο του(18 του Μάη του 1980), στην πόλη που λάτρεψε και γύρω από το γήπεδο της αγαπημένης του, αλλά και ομώνυμης ομάδας της, την Μάντσεστερ Σίτι, η εικόνα του στέκεται παντού(ρωμαλέα και σφριγηλή, σε αντίθεση με αυτό που ήταν και έδειχνε, όσο ήταν εν ζωή), σε γκράφιτι που κοσμούν δημόσια και ιδιωτικής χρήσης κτήρια.

Ήταν ο ηγέτης, η περσόνα, ο τραγουδιστής και στιχουργός του post-punk συγκροτήματος Joy Division, ήταν στην κυριολεξία τα πάντα για τους εν λόγω, αλλά και πάλι κάνουμε έκπτωση στην έντονα δημιουργική και ηγετική παρουσία του πάνω και μέσα στην μπάντα, που ακόμα τα πρώην μέλη της πίνουν νερό στο όνομα του, διότι τους έλυσε το βιοποριστικό ζήτημα άπαξ και διαπαντός, ως προς τα πνευματικά και συγγενικά δικαιώματα, που κι αυτά επικαρπώνονται απόλυτα δίκαια.
Οι Joy Division χωρίς τον Curtis(που είχε και επιτελικό και εκτελεστικό ρόλο σε αυτούς), είτε δεν θα υπήρχαν ποτέ, είτε θα ήταν μια “ασήμαντη” ηλεκτροπόπ χορευτική μπάντα, όπως κατέληξαν να είναι, στο τότε εγγύς μέλλον, όπως επί παραδείγματι οι New Order. Αυτό το καταλυτικό σχήμα, κυκλοφόρησε το πρώτο άλμπουμ του, με το τίτλο Unknown Pleasures το 1979 και ηχογράφησε το επόμενο, το Closer, το 1980, το οποίο κυκλοφόρησε ακριβώς δύο μετά από το μεγάλο κι αγύριστο ταξίδι του προς την αιωνιότητα, στις 18 του Ιούλη του 1980.
Ο Κέρτις, ο οποίος υπέφερε από επιληψία και κατάθλιψη(αυτός ήταν και ο αντικειμενικός λόγος της αυτοκτονίας, στην προετοιμασία και παραμονή της πρώτης μεγάλης περιοδείας των Joy Division στη Βόρεια Αμερική και λίγο πριν την κυκλοφορία του δεύτερου άλμπουμ τους, του 2ου σπουδαιότερου δίσκου του όλου ηλεκτρικού ήχου σύμφωνα πάντα με τον μεγάλο Henry Rollins, το Closer), αλλά αυτό το έκανε να μη δείχνει μειονέκτημα, αλλά επιθετικό στοιχείο όλων των ικανών και αναγκαίων δυνατοτήτων του, πάνω στην δημιουργική του δεινότητα, που ήταν και αυτό μέρος των αδυναμιών που διέτρεχε.
Η αυτοκτονία του αποτέλεσε σημαδιακό γεγονός και σημείο καμπής, για ολόκληρη τη Βρετανική Μουσική Βιομηχανία σε όλες τις εκδοχές της, μιας και θεωρούνταν κατά πολλούς μουσικοκριτικούς το μεγαλύτερο ταλέντο – προσωπικότητα που έβγαλε ποτέ το νησί και είχε ως αποτέλεσμα τη διάλυση, αυτού μοναδικού σχήματος δηλαδή υπήρξε η θρυαλλίδα και η αφορμή για το σχηματισμό των New Order, ενός ηλεκτροπόπ σχήματος πολύ κατώτερο από τους Joy Division, που είναι τουλάχιστον “φειδωλό”, ανεπαρκές στο καλύτερο σενάριο, για να λέμε ότι ήταν η νομοτελειακή συνέχεια τους, όσο κι αν δεν μας αρέσει αυτό.

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Πωλείται Οικόπεδο στην Μεσσατίδα Πάτρας, στην τιμή των 125.000€

Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.

ΟΥΖΟ ΧΑΝΙΩΝ ΜΑΝΩΛΑΚΑΚΗΣ.ΤΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ & ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΕΡΟ ΟΥΖΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

Ενισχύστε Οικονομικά Την Αρθρογραφία του istosch


To γεγονός ότι ο Κέρτις ήταν παιδί της εργατικής τάξης και ότι από την πρώιμη εφηβική ηλικία, είχε βιώσει στο πετσί του, την εκμεταλλευτική φύση της γραμμής παραγωγής και του τρόπου της, τον ώθησε να αποτυπώνει έμμετρα τη ζωή του και τις συνήθειες του.
Ο Κέρτις έγραφε στίχους που θα μπορούσαν να συναγωνιστούν άνετα, ακόμα και την φλεγματική ιδιοσυγκρασία της βρετανικής ποίησης του 17ου Αιώνα(η οποία χαρακτηριζόταν από μια ήρεμη και σταθερή διάθεση, η οποία συνδέεται με την αδράνεια του νευρικού του συστήματος που οδηγούσε σε εκρηκτικά ποιητικά σχήματα, τα οποία εμπεριείχαν το στοιχείο του αναχωρητισμού) και ειδικότερα, αυτής του Σαίξπηρ, που όλως τυχαία γεννήθηκαν στην ίδια πόλη. Όλα τα παραπάνω, συνετέλεσαν αποτελεσματικά, ως τις βασικές αιτίες και ταυτόχρονα αφορμές, αλλά και τα καθοριστικά γεγονότα για την παραπέρα εξέλιξη του, η οποία ήταν τραγικά δημιουργική.
Ή χαρακτηριστική μπάσα και βαρύτονη φωνή του, η υπερκινητικότητα του και η ταχύτητα του πάνω στη σκηνή(που ενώ κρεμόταν πάνω και γύρω από τη στέκα του μικροφώνου, έκανε τους θεατές να πιστεύουν ότι έπαιζε παντομίμα, αλλά δυστυχώς δεν ήταν αυτό), καθώς και το επιβλητικό του στυλ, οι σκυθρωπές, μελαγχολικές, σχεδόν απλανείς ματιές του στο κενό. Οι με δόσεις, ισχυρής εξωτερικής και μηχανηστικής αντίδρασης μέσα από τις κινήσεις του, οι οποίες ήταν γεμάτες μουντό και “άχαρο” ρυθμό, καθώς και οι εναλλακτικοί δρόμοι που χάραξε, μέσα από τις συνθέσεις των τραγουδιών, που αυτός δημιούργησε κι ερμήνευσε, ξεχειλίζανε από εικόνες, γεμάτες εν γένει και εν δυνάμει αδιέξοδα, απελπισία, βαθιά κενότητα και τάσεις παραίτησης, αποξένωσης και αλλοτρίωσης, που κατά τα φαινόμενα, είχαν ως μήτρα την ίδια την παραγωγική διαδικασία, όσο κι αν δεν το ομολογούσε αντικειμενικά και φανερά με τη ίδια του τη στάση.

Μια αλλαγή ταχύτητας, μια αλλαγή στυλ
Μια αλλαγή σκηνής, χωρίς λύπη
Μια ευκαιρία να δείτε, να θαυμάσετε την απόσταση
Ακόμα απασχολημένος, αν και το ξεχνάς
Διαφορετικά χρώματα, διαφορετικές αποχρώσεις
Πάνω από κάθε λάθος, έγιναν
Πήρα την ευθύνη
Χωρίς κατεύθυνση τόσο απλό να το δεις
Ένα γεμάτο όπλο δεν θα σας ελευθερώσει
Ετσι λες
Θα μοιραστούμε ένα ποτό και θα βγούμε έξω
Μια θυμωμένη φωνή και ένας που έκλαιγε
Θα σας δώσουμε τα πάντα και πολλά άλλα
Το στέλεχος είναι πάρα πολύ, δεν μπορεί να πάρει πολύ περισσότερα
Ω, έχω περπατήσει πάνω στο νερό, τρέχω μέσα από φωτιά
Δεν φαίνεται να το νιώθω πια
Ήμουν εγώ, με περίμενε
Ελπίζοντας για κάτι περισσότερο
Εγώ, με βλέπω αυτή τη φορά
Ελπίζοντας για κάτι άλλο
Από την ταινία για το μεγάλο Ian Curtis

English for life, business and travelling
Ιδανικό / απευθύνεται σε επαγγελματίες και σπουδαστές οι οποίοι θέλουν να βελτιωθούν και να επικοινωνούν αποτελεσματικά σε επιχειρηματικό περιβάλλον αλλά και έξω από αυτό όπως στα ταξίδια αναψυχής ή κοινωνικές συζητήσεις.
Διάρκεια: 70 ώρες
Οκτώβριος – Μάιος
Πρόγραμμα: Δευτέρα 20:00 – 21:00 και Πέμπτη 20:00 – 21:00
Τμήμα: 6-8 ατόμων
Μέσο: online
Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι στο επίπεδοΒ1.Περισσότερα εδώ….

English for life, business and travelling
Ιδανικό / απευθύνεται σε επαγγελματίες και σπουδαστές οι οποίοι θέλουν να βελτιωθούν και να επικοινωνούν αποτελεσματικά σε επιχειρηματικό περιβάλλον αλλά και έξω από αυτό όπως στα ταξίδια αναψυχής ή κοινωνικές συζητήσεις.
Διάρκεια: 70 ώρες
Οκτώβριος – Μάιος
Πρόγραμμα: Δευτέρα 20:00 – 21:00 και Πέμπτη 20:00 – 21:00
Τμήμα: 6-8 ατόμων
Μέσο: online
Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι στο επίπεδοΒ1.Περισσότερα εδώ….

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ 1: Ορισμένα αναρτώμενα πολυμέσα από το διαδίκτυο στους ιστότοπους μας, όπως εικόνες & κυρίως video που αναρτούμε (με τη σχετική σημείωση της πηγής η οποία αναγράφεται πάνω και μέσα στην ίδια την προβολή τους), αναδημοσιεύονται θεωρώντας ότι είναι δημόσιας προβολής χρήσης και αναδημοσίευσης. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, καλλιτεχνών, μουσικών, τραγουδοποιών, συγκροτημάτων, δισκογραφικών εταιρειών, κινηματογραφιστών, φωτογράφων, η ιδιοκτητών καναλιών στα διαδικτυακά πολυμέσα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολoγίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα άρθρων συνεργατών και αυτό δε μας δεσμεύει ως επιχείρηση. Για άρθρα και διαφημιστικό υλικό που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς το πρώτο απηχεί την προώθηση και προβολή των διαφημιζόμενων και το δεύτερο αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο και τις ιστοσελίδες μας.  


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ 2:Το portal istosch data &technologies lab χρησιμοποιεί μόνο πρωτογενή άρθρα των συντακτών και συνεργατών του. Κάνει αναδημοσιεύσεις μόνο από αυτούς και με την δική τους συναίνεση από τα δικά τους ηλεκτρονικά έντυπα και δίνει επίσης σε αυτούς το δικαίωμα της αναδημοσίευσης. Οποιοσδήποτε άλλος θέλει να αναδημοσιεύσει οτιδήποτε πρέπει να έχει την έγγραφη άδεια του portal, istosch data &technologies lab που εκπροσωπείται δια του αρχισυντάκτη του. Διαβάστε τους όρους παροχής και χρήσης του δικαιώματος η μη αναδημοσίευσης των κειμένων.

Το ημερολόγιο φορτώνει...
Powered by Booking Calendar
captcha

Ενισχύστε το portal “istosch data &technologies lab

Στις δύσκολες εποχές του COVID-19, που συνεχίζει να είναι γύρω μας αμείωτα, με αποτέλεσμα όλα είναι σε φάση ύφεσης και χωρίς εμφανή σημάδια ζωηρότητας.
Το ανεξάρτητο κέντρο Τεχνολογίας και διαδικτύου, καθώς και το
portal μας συνεχίζουν να εργάζεται αδιάκοπα βάζοντας ζητήματα πολιτισμού, τέχνης, κοινωνικών επιστημών, αλλά και θετικών, καθώς και τεχνολογίας στο τελευταίο, που αυτές τις μέρες μας βοηθούν να κρατηθούμε ζωντανοί με προτάσεις που βοηθούν τον ελεύθερο μας χρόνο και να παραμείνουμε ασφαλείς, εντός και εκτός των τοιχών.
Με πολύ κόπο και μεγάλη διάθεση προσφοράς, αλλά και με αίσθημα ευθύνσης και σε αυτή τη φάση, σε αυτές τις δυσμενείς συνθήκες, κάθε μικρή ενίσχυση για την παραπέρα συνέχεια του portal είναι πολύ σημαντική.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη βοήθεια σας και σας ευχόμαστε καλή υγεία αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάμε, με μια υπόσχεση από μας, ότι κάνουμε το καλύτερο δυνατόν, πάνω και μέσα στα πλαίσια της εποχής.

 

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

 

Πωλείται Οικόπεδο στην Μεσσατίδα Πάτρας, στην τιμή των 125.000€

Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.

ΟΥΖΟ ΧΑΝΙΩΝ ΜΑΝΩΛΑΚΑΚΗΣ.ΤΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ & ΠΟΙΟΤΙΚΟΤΕΡΟ ΟΥΖΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

RCT TEAM

Η ομάδα Radio Collectiva Team είναι μια εικονική ομάδα δραστηριοτήτων που ίδρυσε ο ραδιοφωνικός παραγωγός Γιάννης Κοτσώνης στα Χανιά, με αφορμή την εκπομπή του "Κολλεκτίβα της Σελήνης" το 1995 και η οποία σύντομα μετονομάστηκε σε "Ηλεκτρικές Κολλεκτίβες". Το 2008 ξεκίνησε το Blogging και σήμερα εκτός από αυτό συμμετέχει στο portal istosh data &technologies lab και στο the-blue.gr