istosch eFanzine

istosch eFanzine

istoschPORTAL [data &technologies lab]

Cinema

Έξι ταινίες του 2023 που “εξιτάρουν”

istosch the first Chania's Alternative technologies lab   the 1st Alternative Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ  - ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ - ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ - ΜΕΣΙΤΙΚΑ
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.
Ψηφιακό Φωτοτυπικό κέντρο Δημοκρατίας 97 Χανιά
Στo SPORTBIKES προσφέρουμε υπέυθυνο service και πλήρη κάλυψη ανταλλακτικών, όλων των ηλεκτρικών ποδηλάτων, που αντιπροσωπεύουμε.
διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών
"Το κορίτσι που καθρευτίζονταν στο Νερό" της Αιμιλίας Πλατή

 

 

Έξι ταινίες του 2023 που “εξιτάρουν”

Οι έξι ταινίες που θα αναδείξουμε για πολύ σπουδαίες, όσον αφορά το 2023, την χρονιά δηλαδή προβολής τους, έχουν αυτό που δεν θέλει το Hollywood & το κάθε λογής Netflix.
Οι εν λόγω, πέραν του ότι είναι παραγωγές του 2022, εξάπτουν το ενδιαφέρον, ενθουσιάζουν, κοντολογίς “εξιτάρουν” και αυτό δεν είναι διόλου παράξενο και παράλογο, καθότι ζούμε σε μια μεταβατική φάση στον σύγχρονο καπιταλιστικό τρόπο παραγωγής και η αναγκαιότητα της έκφρασης, ακόμα και των “χαμηλών ενστίκτων”, παρουσιάζει ένα ιδιαίτερο Κινηματογραφικό ενδιαφέρον, μιας και αποτελεί εκφραστική αγωγό και μεθοδολογία, σε μια εποχή που τείνουν να απαγορευθούν και τα όνειρα, αλλά και η μεθοδολογία ανάδειξης τους που είναι η τέχνη, ειδικά η 7η Τέχνη που μάλλον για τους κρατούντες είναι άχρηστη, εφόσον δεν λειτουργεί ως θέαμα και κατ’ επέκτασιν ως προπαγάνδα της κερδοφορίας, άρα και ανίκανη προς εκμετάλλευση.
Δεν είναι τυχαίο, ότι το Θρυλικό ΣΙΝΕ ΙΝΤΕΑΛ, στην Πανεπιστημίου 46, στην Αθήνα, θα μετατραπεί σε ξενοδοχείο, αναδείχνοντας για ανάπτυξη τις τουριστικές υπηρεσίες πολυτελείας και όχι την καλλιτεχνική δημιουργία που είτε έτσι, είτε αλλιώς περιγράφει την εποχή της, η τα ελατήρια, τις αιτίες και τις αφορμές της έμπνευσης, που μετατράπηκε σε έκφραση, ενώ περιμένουν στην γωνία, τα Άστορ και Ίριδα, για μια ακόμα μελλοντική και υποτιθέμενη κατεδάφιση.

1) Οι δυο όψεις του ξυραφιού

ΕΠΙΣΗΜΗ Α’ ΠΡΟΒΟΛΗ ΦΛΕΒΑΡΗΣ 2023
ΠΑΡΑΓΩΓΗ: 2022 Γαλλία
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Κλερ Ντενί
ΣΕΝΑΡΙΟ: Κλερ Ντενί, Κριστίν Ανγκό
ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Ζιλιέτ Μπινός, Βενσάν Λιντόν, Γκρεγκουάρ Κολέν, Μπουλ Οζιέ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Ερίκ Γκοτιέ
ΜΟΥΣΙΚΗ: Tindersticks
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 117′
ΔΙΑΝΟΜΗ: Weird Wave

Στην πραγματικότητα αυτό το ιδιόμορφο, αλλά και αξέχαστο από άποψη εξάρτησης ερωτικό τρίγωνο, που αναπτύσσεται ανάμεσα σε μια τριάδα από μεσήλικες ενηλίκους, είναι και ένα εξαιρετικό φιλμ, που κινείται ανάμεσα σε αργόσυρτους ποιητικής φύσης κινηματογραφικούς ρυθμούς και αμέσως εναλλάσσεται σε μια έξαρση από συγκρούσεις, αφενός μεν είναι μια ποιητική και ίσως “σκληρή”(από άποψη συναισθημάτων και διλημμάτων που ξετυλίγονται)κομεντί, αφετέρου δε, αποτελεί γρίφο, αν ήταν ένα κινηματογραφικό σενάριο, η μια καταγραφή εκπληρωμένων, η και ανεκπλήρωτων ερωτικών πόθων και ονείρων;
Αντικειμενικά κανείς δεν μπορεί να απαντήσει, γιατί δεν μπορεί γνωρίζει, η δεν μπορεί να καταλάβει αν είναι προϊόν μυθοπλασίας, η μια άγνωστη σελίδα του παρελθόντος της μεγάλης δημιουργού Κλερ Ντενί, που σήμερα είναι 77 ετών, κατά το παρελθόν της, ανακατεμένη με παραλληλισμούς και μυθιστορηματικά σενάρια για να μην δώσει δικαιώματα σε κανέναν υστερόβουλο.

Περιεχόμενο Σύμφωνα με το Διανομέα

Στο Παρίσι τη λεγόμενη “Πόλη του Φωτός”(και η οποία δικαιολογημένα φλέγεται τον τελευταίο μήνα, όπως ολόκληρη η ΕΕ και είναι μόνο η αρχή), η Σάρα (Ζιλιέτ Μπινός) βρίσκεται εγκλωβισμένη ανάμεσα σε δυο άντρες, όπου ο ένας είναι ο σύντροφος της στη ζωή, Ζαν (Λιντόν) και ο άλλος είναι ο καλύτερος του φίλος (Κολίν) – και άλλοτε εραστής της…
Σε αυτό το περιρρέον και κοχλάζον κλίμα, η κομεντί και το ερωτικό δράμα περιπλέκονται κι αναβλύζουν από χαρά και χάρη, μέχρι εκρηκτικά συμβάντα, με τα επαναλαμβανόμενα πάθη και λάθη να βρίσκονται διαρκώς σε εκκρεμότητα, αποφέροντας, αλλά δυστυχώς και επιφέροντας δυσάρεστες εκπλήξεις, οι οποίες μετατρέπουν τον θεατή σε συμμέτοχο αυτού του εξελισσόμενου δράματος, ανεβάζοντας πότε μεγάλες δόσεις σεροτονίνης, αλλά και οξυτοκίνης(αυτή είναι η ερωτική ορμόνη και η ορμόνη της αγάπης) και πότε μεγάλες δόσεις αδρεναλίνης την κάρα του και στο Κεντρικό Νευρικό του Σύστημα.

2) Τόρι και Λοκίτα

ΕΠΙΣΗΜΗ Α’ ΠΡΟΒΟΛΗ ΦΛΕΒΑΡΗΣ 2023
ΠΑΡΑΓΩΓΗ: 2022 Βέλγιο, Γαλλία
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Ζαν-Πιερ Νταρντέν, Λικ Νταρντέν
ΣΕΝΑΡΙΟ: Jean-Pierre Dardenne, Luc Dardenne
ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Pablo Schils, Joely Mbundu, Alban Ukaj
ΜΟΝΤΑΖ: Marie-Hélène Dozo
ΔΙΑΡΚΕΙΑ:88′
ΔΙΑΝΟΜΗ: Danaos Films
Βραβεία/Διακρίσεις:
75ο Επετειακό Βραβείο – Cannes Film Festival 2022
Ειδική Μνεία – Jerusalem FF 2022
Βραβείο Euskal Gidoigileen Elkartea – San Sebastián IFF 2022

ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΓΙΑ ΑΝΗΛΙΚΟΥΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 15 ΕΤΩΝ

Η Πανευρωπαϊκή αντίληψη για του ξεζούμισμα των των προσφύγων και οικονομικών μεταναστών που η ίδια η ΕΕ έχει δημιουργήσει βρίσκεται στο στόχαστρο των αδελφών Νταρντέν, οι οποίοι με τρόπο γλαφυρό, αλλά και ενίοτε αιχμηρών καταγράφουν την διττή και προκλητική συμπεριφορά ενάντια στους πρόσφυγες και μετανάστες από τις χώρες του τρίτου κόσμου.
Χώρες για τις οποίες φέρουν βαριές και βαθιές ευθύνες, για την οπισθοδρόμηση τους και την καθυστέρηση που αυτοί οι Ευρωπαίοι δημιούργησαν με την αποικιοκρατία, τους πολέμους και το διαίρει και βασίλευε, το οποίο συνεχίζει, πότε με το ρατσισμό και πότε με τις ΜΚΟ που κάνουν μπίζνες πάνω στον ανθρώπινο πόνο, ανοίγοντας και δημιουργώντας δρόμους και προσδοκίες για παραπέρα εκμετάλλευση, φτηνού ευέλικτου εργατικού δυναμικού.

Περιεχόμενο Σύμφωνα με το Διανομέα

Οι έφηβοι Λοκίτα και ο μικρός Τόρι, είναι Αφρικανοί μετανάστες, οι οποίοι φτάνουν στο Βέλγιο και καταλήγουν σε μία δομή ασυνόδευτων προσφύγων.
Παγιδευμένοι από λαθρέμπορους που τους μεταφέρουν έως εκεί, συμμετέχουν σε ένα κύκλωμα διακίνησης ναρκωτικών, ενώ παράλληλα πρέπει να πείσουν τις αρχές πως είναι αδέλφια αλλιώς η Λοκίτα κινδυνεύει με απέλαση.
Εδώ έχουμε την πλέον οργισμένη και ενάντια στις πολιτικές επιλογές της ΕΕ και των Μ.Κ.Ο*, ταινία των αδελφών Νταρντέν, που όχι μόνο περιγράφουν ωμά μία Ευρώπη παραδομένη στη διαφθορά και στην απάθεια, με μία πανοραμική και πολιτικά διεισδυτική ματιά, αλλά ενισχύουν και την βαθιά ανθρώπινη περιγραφή της ανίκανης Ευρώπης να χειριστεί το μεταναστευτικό πρόβλημα που δημιούργησε η ίδια, μαζί με τον βασικό της “σύμμαχο” στη “σωστή πλευρά της ιστορίας”*.

*(Δική μας παρέμβαση)

3) Joyland

ΕΠΙΣΗΜΗ Α’ ΠΡΟΒΟΛΗ ΦΛΕΒΑΡΗΣ 2023
ΠΑΡΑΓΩΓΗ: 2022 Πακιστάν
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Σαϊμ Σαντίκ
ΣΕΝΑΡΙΟ: Σαϊμ Σαντίκ – Μάγκι Μπριγγς
ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Ράστι Φαρούκ, Σαργουάτ Τζιλάνι,Αλίνα Καν
ΔΙΑΡΚΕΙΑ:126′

Γι αυτήν την ταινία μπορεί να πει κανείς πολλά και να αρθρώσει έναν λόγο πολιτικά περιεκτικό, συμπυκνωμένο και εξόχως σύνθετο, αποτινάσσοντας την λογική του μεταμοντέρνου κι “απολιτίκ” βολονταρισμού, καθώς επίσης και αντιθετικό, όχι όμως αντιφατικό ως προς το μέγεθος του εν λόγω κοινωνικού φαινομένου, που σαφώς και είναι πολύ δευτερεύων(αν όχι τριτεύων και βάλε), ως προς τις σχέσεις παραγωγής.
Το σημαντικό είναι ότι η ταινία αυτή, έχει μια καθαρά δυτικότροπη και δυτικοτραφή άποψη για τις σύγχρονες κοινωνίες που έχουν ξεπεράσει τις τέσσερις βασικές αντιθέσεις του καπιταλισμού, καθώς και την κυρίαρχη που είναι η αντίθεση – αντίφαση της κοινωνικής παραγωγής και του κεφαλαίου, ενώ διαγράφουν με μια μονοκοντυλιά, τα ζητήματα που άπτονται της εθνικής και κοινωνικής συμπεριφοράς μιας εθνότητας και μιας λαότητας, που έχουν ριζωθεί στο χρόνο, ανεξάρτητα αν είναι λάθος, η σωστά(δεν εξετάζουμε αυτό το ενδεχόμενο), με σκοπό να επιβληθεί ως σωτήρας, ο δυτικός οδοστρωτήρας και να αποθεώσει ένα μέρος της πανσπερμίας των ατομικών βουλήσεων, ως υπέρτατα και μοναδικά αγαθά.
Φυσικά κανείς δεν μέμφεται την αναγκαιότητα το καθενός και της κάθε μιας να υπερασπιστούν το ηθικό μέρος, ακόμα και μιας λανθάνουσας μορφής βούλησης, του λανθάνουσας μορφής “δικαιωματισμού” των Μ.Κ.Ο και τάχα μου δήθεν “ελευθεριότητας”, που ενίοτε λειτουργούν ως δούρειος ίππος, και που εδώ είναι δυνητικά ανίκανη και πολύ δευτερεύουσα, ως βούληση, για να ξεπεράσει τους υφάλους τις σκοπιμότητας, ανεξάρτητα και πέρα από το γεγονός, ότι ναι κάποια πράγματα πρέπει να λειτουργούν στα όρια της ανεκτικότητας, όχι όμως με θολούς όρους και πρακτικές, που αποτελούν μέρος της επιβολής της οικονομικής γεωγραφίας της ξεπερασμένης και παρασιτικής Καπιταλιστικής Δύσης, αποκλειστικά και μόνο στο όνομα της λογικής του ικανού ποσοστού κέρδους.
Πρακτικά αν ξεκινήσουμε από το τελευταίο, μένοντας αποκλειστικά σε αυτό, κι ουσιαστικά γι αυτή την ταινία, αναδείχνονται όλες εκείνες οι πλευρές, που την κάνουν μια προοδευτική, ειλικρινή ταινία της εποχής της.
Ωστόσο παρά τα παραπάνω και παρά τις αναφορές της σε “σύγχρονα θέματα”, αλλά και το ποιοτικό της γύρισμα, συνεχίζει να μιλάει για την εποχή της περιγράφοντας ως ελατήρια, τις αιτίες και τις αφορμές της έμπνευσης, που μετατράπηκαν σε έκφραση, δηλαδή απαντώντας σε ένα ερώτημα που δεν τέθηκε από κανένα κίνημα ιστορικά, αλλά ως μια περιθωριακή αντανάκλαση των απαγορευτικών άτυπων θεσμών μιας κοινωνίας, η οποία περιορίζει, μιας λανθάνουσας μορφής σεξουαλικότητας, γιατί όπως και να το κάνουμε, το “φύλο” κι ο ερωτισμός, έχουν γενετική και όχι κοινωνική δομή.
Ωστόσο παρά την παραπάνω κριτική, η ταινία έχει πολλές ενδιαφέρουσες πλευρές, που αναδείχνουν και τα ανταγωνιστικά πεδία μέσα σε έναν τρόπο παραγωγής και κατ’ επέκτασιν σκέψης ανάμεσα σε προγενέστερες, κυρίαρχες και επερχόμενες αντιλήψεις, πάντα στα πλαίσια τις εκμεταλλευτικής παραγωγικής διαδικασίας και των εποικοδομημάτων που περιστρέφονται και παράγονται, γύρω από τα τελευταία.**

Περιεχόμενο Σύμφωνα με το Διανομέα

Ο μικρότερος γιος μιας παραδοσιακής πακιστανικής οικογένειας, πιάνει δουλειά σαν χορευτής στο σόου μιας τρανς, (σε ένα “παρακμιακό” και λούμπεν ερωτικό χοροθέατρο με ιλουστρασιόν περιτύλιγμα).*
Το συγκεκριμένο γεγονός, θα το κρύψει και θα το αποκρύψει από όλους, δηλαδή ότι προσλήφθηκε σαν χορευτής, λέγοντάς τους, ότι έχει αναλάβει διευθυντικά καθήκοντα.
Θα νιώσει όμως ακόμα πιο εγκλωβισμένος, όταν αρχίσει να ερωτεύεται τη δυναμική performer, ενώ η γυναίκα του, θα πιεστεί από το σόι του, να εγκαταλείψει τη δουλειά της, για να βοηθήσει τη συννυφάδα της, στην ανατροφή των παιδιών.
Ολόκληρη η πακιστανική καθημερινότητα, είναι ο αληθινός πρωταγωνιστής, της ταινίας που καταγράφει την ιστορία, ενός απαγορευμένου έρωτα, συνδυάζοντας αριστοτεχνικά την συγκινητική περιγραφή, ενός πολλαπλού αδιεξόδου, που δεν μπορεί να ενταχθεί στην πατριαρχική ασιατική και μουσουλμανική πραγματικότητα.
Παρόλο που η ταινία προτάθηκε από το Πακιστάν, για το Όσκαρ διεθνούς ταινίας και απέσπασε δύο βραβεία του φεστιβάλ Κανών, έχει απαγορευτεί η προβολή της στη χώρα αυτή.

*(Δική μας παρέμβαση)

**(Η ίδια ανάλυση, ισχύει εν πολλοίς και στις δύο παρακάτω ταινίες)

4) Μπλε φεγγάρι

ΕΠΙΣΗΜΗ Α’ ΠΡΟΒΟΛΗ Γενάρης 2023
ΠΑΡΑΓΩΓΗ: 2021 Ρουμανία
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Αλίνα Γκριγκόρε
ΣΕΝΑΡΙΟ: Αλίνα Γκριγκόρε
ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Ιοάνα Τσίτου, Μιρτσέα Ποστελνίκου, Μιρτσέα Σιλάγκι
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Αντριάν Παντουρέτου
ΜΟΝΤΑΖ: Μιρσέα Ολτεάνου
ΔΙΑΝΟΜΗ: Weird Wave
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 85′

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου


Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.
«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή

Ενισχύστε Οικονομικά Την Αρθρογραφία του istosch

**

Περιεχόμενο Σύμφωνα με το Διανομέα

Η Ιρίνα, προσπαθεί με κάθε τρόπο να φύγει για σπουδές στο Βουκουρέστι, μακριά από τον οικογενειακό κλοιό, που την κάνει να ασφυκτιά.
Στην ζωή της στην ακαδημαϊκή της διαδρομή, θα προκύψει μία σύντομη περιπετειώδης ερωτική σχέση, που θα περιπλέξει περισσότερο τα συναισθήματα και τη συμπεριφορά της.
Μία έκπληξη από το νέο ρουμανικό σινεμά, για το πόσο βαθιά φτάνει η ορατή και αόρατη βία που διατηρεί τις ενδοοικογενειακές ισορροπίες, αλλά και το πόσο μεθοδικά καλλιεργούν τις ανισότητες η πατριαρχία και ο επαρχιωτισμός.
Πρόκειται για ένα οικογενειακό Δράμα, γυναικείας χειραφέτησης, που ψηλαφίζει με-μία ανεπιτήδευτη επιμονή και θαρραλέο ρεαλισμό, μία κοινωνική πραγματικότητα, σημαδεμένη από πολιτικά, ψυχολογικά και πολιτισμικά τραύματα, κέρδισε το βραβείο καλύτερης ταινίας, στο φεστιβάλ του Σαν Σεμπαστιάν.

*(Δική μας παρέμβαση)

**(Η ίδια ανάλυση, ισχύει εν πολλοίς και σε αυτήν την ταινία όπως και στην Joyland)

5) Petter Von Kant

ΕΠΙΣΗΜΗ Α’ ΠΡΟΒΟΛΗ ΜΑΡΤΗΣ 2023
ΠΑΡΑΓΩΓΗ: 2022 Γαλλία
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Φρανσουά Οζόν
ΣΕΝΑΡΙΟ: François Ozon
ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Ιοάνα Τσίτου, Μιρτσέα Ποστελνίκου, Μιρτσέα Σιλάγκι
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Manu Dacosse
ΜΟΝΤΑΖ: Laure Gardette
ΔΙΑΝΟΜΗ: Film Trade
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 85′

**

Περιεχόμενο Σύμφωνα με το Διανομέα

Ένας διάσημος σκηνοθέτης ο Peter Von Kant, θα γνωρίσει μέσω της πρώην μου σας του Σιντονί, τον όμορφο νεαρό Αμίρ τον οποίο και θα ερωτευτεί.
Θα τον προτείνει να μοιραστεί το διαμέρισμά του, για να τον βοηθήσει να μπει στον κόσμο του κινηματογράφου.
Το σενάριο της ταινίας είναι εμπνευσμένο από το θεατρικό που έγραψε το 1970 ο μεγάλος Ράινερ Βέρνερ Φασμπίντερ*, ο διάσημος Γερμανός σκηνοθέτης και ξεσήκωσε τότε θύελλα αντιδράσεων.
Όταν η Ζωή και η τέχνη συγκρούονται πάνω και μέσα στην παρορμητική προσωπικότητα ενός καλλιτέχνη του οποίου το ασυγκράτητο πάθος και η εκρηκτική τόλμη, θα τον οδηγήσουν στην καταξίωση και στη μοναξιά.

*(Δική μας παρέμβαση)

**(Η ίδια ανάλυση, ισχύει εν πολλοίς και σε αυτήν την ταινία όπως και στην Joyland)

6) Вызов(Ρωσικά) – The Chalenge of Doctor’s House Call (Αγγλικά) – Η πρόκληση (Ελληνικά)

ΕΠΙΣΗΜΗ Α’ ΠΡΟΒΟΛΗ 12 – 20 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2023
ΠΑΡΑΓΩΓΗ: 2022 – 2023 Ρωσία – Διεθνής Διαστημικός Σταθμός
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: Klim Shipenko
ΣΕΝΑΡΙΟ: Klim Shipenko
ΗΘΟΠΟΙΟΙ: Γιούλια Πέρεσιλντ, Μίλος Μπίκοβιτς, Βλάντισλαβ Νικολάεφ, Μαξίμ Ματβέγεφ, Βλαντίμιρ Μασκόφ, Σεργκέι Μπουρούνοφ, Polina Agureeva

Το The Challenge, γνωστό και ως Doctor’s House Call (ρωσικά: Вызов), είναι μια επερχόμενη κι εξαιρετική ρωσική δραματική ταινία, εξ ολοκλήρου γυρισμένη στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό όσον αφορά τα πλάνα της στο διάστημα, σε σενάριο και σκηνοθεσία του Klim Shipenko.
Μαζί με τη Yulia Peresild, η οποία πρωταγωνιστεί ως χειρουργός, η οποία στάλθηκε στο διάστημα ούτως ώστε να βοηθήσει έναν άρρωστο κοσμοναύτη, και όλη η πλοκή περιστρέφεται με όρους κοινωνικού προβληματισμού στα όρια του δράματος με διαστημική ούγια, για πρώτη φορά στην ιστορία της ανθρωπότητας, όπου το γύρισμα σε μεγάλο βαθμό είναι στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό και φυσικά ο βαθμός δυσκολίας των γυρισμάτων, μάλλον είναι πολύ περισσότερο επίπονα και δύσκολα, κάτι που ως γεγονός την κάνει πρωτοποριακή, αν και το σενάριο δεν είναι τόσο μέτριο, τουναντίον θα λέγαμε, είναι στο επίπεδο και στο ύψος του αριστουργηματικού.


Το καστ της ταινίας περιλαμβάνει τους Miloš Biković και Vladimir Mashkov, ενώ μαζί με το κινηματογραφικό συνεργείο, του οποίου επικεφαλής ήταν ο Anton Shkaplerov, συνοδευόταν και από τους πραγματικούς κοσμοναύτες Oleg Novitsky, Pyotr Dubrov και Mark T. Vande Hei.
Αυτή είναι η πρώτη συνεργασία μεταξύ της ρωσικής διαστημικής εταιρείας Roscosmos και του δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού φορέα Channel One.
Ο κατά προσέγγιση προϋπολογισμός της ταινίας ήταν 1,155 δισεκατομμύρια ρούβλια για 2 εβδομάδες γυρισμάτων.
Αντικειμενικά και ιστορικά ως γεγονός επίσημα καταγεγραμμένο, αποτελεί και την πρώτη ταινία μυθοπλασίας μεγάλου μήκους, που γυρίστηκε στο διάστημα από επαγγελματίες δημιουργούς ταινιών, και έχει προγραμματιστεί να βγει στους κινηματογράφους στη Ρωσία στις 12 και στις 20 Απριλίου 2023 από την Central Partnership.

Από την προσεδάφιση του συνεργείου και των ηθοποιών στο Κοσμοδρόμιο του Μπαϊκονούρ, στο Καζαχστάν.


English for life, business and travelling
Ιδανικό / απευθύνεται σε επαγγελματίες και σπουδαστές οι οποίοι θέλουν να βελτιωθούν και να επικοινωνούν αποτελεσματικά σε επιχειρηματικό περιβάλλον αλλά και έξω από αυτό όπως στα ταξίδια αναψυχής ή κοινωνικές συζητήσεις.
Διάρκεια: 70 ώρες
Οκτώβριος – Μάιος
Πρόγραμμα: Δευτέρα 20:00 – 21:00 και Πέμπτη 20:00 – 21:00
Τμήμα: 6-8 ατόμων
Μέσο: online
Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι στο επίπεδοΒ1.Περισσότερα εδώ….

English for life, business and travelling
Ιδανικό / απευθύνεται σε επαγγελματίες και σπουδαστές οι οποίοι θέλουν να βελτιωθούν και να επικοινωνούν αποτελεσματικά σε επιχειρηματικό περιβάλλον αλλά και έξω από αυτό όπως στα ταξίδια αναψυχής ή κοινωνικές συζητήσεις.
Διάρκεια: 70 ώρες
Οκτώβριος – Μάιος
Πρόγραμμα: Δευτέρα 20:00 – 21:00 και Πέμπτη 20:00 – 21:00
Τμήμα: 6-8 ατόμων
Μέσο: online
Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι στο επίπεδοΒ1.Περισσότερα εδώ….

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Ορισμένα αναρτώμενα πολυμέσα από το διαδίκτυο στους ιστότοπους μας, όπως εικόνες & κυρίως video που αναρτούμε (με τη σχετική σημείωση της πηγής η οποία αναγράφεται πάνω και μέσα στην ίδια την προβολή τους), αναδημοσιεύονται θεωρώντας ότι είναι δημόσιας προβολής χρήσης και αναδημοσίευσης. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, καλλιτεχνών, μουσικών, τραγουδοποιών, συγκροτημάτων, δισκογραφικών εταιρειών, κινηματογραφιστών, φωτογράφων, η ιδιοκτητών καναλιών στα διαδικτυακά πολυμέσα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολoγίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα άρθρων συνεργατών και αυτό δε μας δεσμεύει ως επιχείρηση. Για άρθρα και διαφημιστικό υλικό που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς το πρώτο απηχεί την προώθηση και προβολή των διαφημιζόμενων και το δεύτερο αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο και τις ιστοσελίδες μας.  
Το portal istosch data &technologies lab χρησιμοποιεί μόνο πρωτογενή άρθρα των συντακτών και συνεργατών του. Κάνει αναδημοσιεύσεις μόνο από αυτούς και με την δική τους συναίνεση από τα δικά τους ηλεκτρονικά έντυπα και δίνει επίσης σε αυτούς το δικαίωμα της αναδημοσίευσης. Οποιοσδήποτε άλλος θέλει να αναδημοσιεύσει οτιδήποτε πρέπει να έχει την έγγραφη άδεια του portal, istosch data &technologies lab που εκπροσωπείται δια του αρχισυντάκτη του. Διαβάστε τους όρους  παροχής και χρήσης του δικαιώματος η μη αναδημοσίευσης των κειμένων. 
Το ημερολόγιο φορτώνει...
Powered by Booking Calendar















To show CAPTCHA, please deactivate cache plugin or exclude this page from caching or disable CAPTCHA at WP Booking Calendar - Settings General page in Form Options section.

Ενισχύστε οικονομικά την επιβίωση του portal “istosch data &technologies lab“ Ενισχύστε την επιστημονική και καλλιτεχνική παρέμβαση στο διαδίκτυο

Στις δύσκολες εποχές, που το λαϊκό εισόδημα στενάζει και όλα τα οικονομικά αποθέματα εξαϋλώνονται κατά γεωμετρική πρόοδο, τα προς το ζειν μέσα από ένα ισχνό μισθό, δεν φτάνουν ούτε για “αέρα κοπανιστό”, και δεν μας οδηγούν στο “ευ ζειν”, άπαντα γίνονται δύσκολα για όλους.
Με ένα εξοντωτικό φορολογικό νόμο, που αφανίζει τους αυτοαπασχολούμενους και μεγαλώνει την κερδοφορία των πολύ μεγάλων επιχειρήσεων, μετατρέποντας ουσιαστικά τη χώρα φορολογικό παράδεισο για τις πολυεθνικές, εμείς κρατάμε ζωντανό το όνειρο μας, σε ένα περιβάλλον που θέλει πολύ δύναμη και πολλές θυσίες για να επιβιώσεις. 
Το Εναλλακτικό κι Ανεξάρτητο Κέντρο Τεχνολογίας - Διαδικτύου καθώς και το E - Funzine (portal) μας, συνεχίζουν να εργάζονται αδιάκοπα και με πάθος, βάζοντας ζητήματα πολιτισμού, τέχνης, ανθρωπιστικών, κοινωνικών επιστημών, αλλά και θετικών, καθώς και τεχνολογίας στο τελευταίο, με προτάσεις κι αναλύσεις που βοηθούν τον ελεύθερο μας χρόνο και να αναπτύξουμε μια άλλου είδους κοινωνική και κυρίως ταξική συνείδηση, που σήμερα βρίσκεται στο στόχαστρο.
Με πολύ κόπο και μεγάλη διάθεση προσφοράς, αλλά και με αίσθημα ευθύνης, ειδικά σε αυτή τη φάση, σε αυτές τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες, κάθε μικρή ενίσχυση για την παραπέρα συνέχεια του portal είναι πολύ σημαντική.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη βοήθεια σας και σας ευχόμαστε καλές ηλεκτρονικές Περιηγήσεις, με μια υπόσχεση από μας, ότι κάνουμε το καλύτερο δυνατόν, πάνω και μέσα στα πλαίσια της εποχής.

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL
ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ  - ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ - ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ - ΜΕΣΙΤΙΚΑ
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.
Ψηφιακό Φωτοτυπικό κέντρο Δημοκρατίας 97 Χανιά
Στo SPORTBIKES προσφέρουμε υπέυθυνο service και πλήρη κάλυψη ανταλλακτικών, όλων των ηλεκτρικών ποδηλάτων, που αντιπροσωπεύουμε.
διαδικτυακά μαθήματα Αγγλικών
"Το κορίτσι που καθρευτίζονταν στο Νερό" της Αιμιλίας Πλατή

RCT TEAM

Η ομάδα Radio Collectiva Team είναι μια εικονική ομάδα δραστηριοτήτων που ίδρυσε ο ραδιοφωνικός παραγωγός Γιάννης Κοτσώνης στα Χανιά, με αφορμή την εκπομπή του "Κολλεκτίβα της Σελήνης" το 1995 και η οποία σύντομα μετονομάστηκε σε "Ηλεκτρικές Κολλεκτίβες". Το 2008 ξεκίνησε το Blogging και σήμερα εκτός από αυτό συμμετέχει στο portal istosh data &technologies lab και στο the-blue.gr

Translate »

istosch eFanzine