Οι καθαροί ουρανοί των γερανών Α’ μέρος

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

(Πρώτο μέρος Αντιπολεμικών ταινιών από την Σ.Ένωση & τη Ρωσία)

Η Σοβιετική Ένωση είναι η πατρίδα, η μητέρα και η βάση των αρχών του σινεμά, με πρωτοπόρους πατέρες του όπως οι Κουλέχοφ, Βερτώφ, Πουντόβκιν, Αιζενσταϊν, Ντοβζένκο, Γιούτκεβιτς(στην πρώτη γραμμή ως οι ασπόνδυλοι κρίκοι – σύνδεσμοι και δημιουργοί όλων των ειδών μοντάζ), Κόζιντσεφ, Ντοτσκόι, Γερασίμοφ, Μπαρνέτ, (στην αμέσως επόμενη γραμμή αυτής της γενιάς), οι επόμενες δύο με τρεις γενιές με τους Κολατόζοφ,  Τσουχράι, Κλίμοφ, Σέπιτκο, Ρομ, Μπόντραρτσουκ, Σενγκέλια, Λέμπεντεφ. Σούσκιν, Γιεφτουσένκο, Μπικώφ, Ρουμ, Μοτίλ, Κιαουρέλι, Σεϊτζε, Καρέλοφ, Αμπντουλάντζε και φυσικά τον γιο του ποιητή Ταρκόφσκι και κληρονόμο όλων των παραπάνω, όπου με πολλούς από αυτούς ήταν ίδιας γενιάς. 

Ο Δρόμος για το Βερολίνο είναι ακόμα μακρύς και προσιδιάζει τον αγώνα δρόμου που δίνουν σήμερα οι λαοί ενάντια στην πανδημία και ελέω αυτής προσπαθούμε να κάνουμε τη ζωή σας ποιοτικότερη με προτάσεις για τις πιο σπουδαίες αντιπολεμικές ταινίες της Σοβιετικής Ένωσης, άρα και του πλανήτη.
Στο νησί δεν έρχονται πλέον τόσο συχνά πλοία, ούτε αεροπλάνα και αποκλεισμένοι περιμένουμε την πρώτη αχτίδα της Άνοιξης την 9η Μάη για τα 75 χρόνια μετά τη λήξη του Β΄ ΠΠ και του μεγάλου Πατριωτικού πολέμου, που έφερε τον Κόκκινο Στρατό νικητή μέσα στο σπίτι του κτήνους και τέλος να δώσει μια αχτίδα φωτός για τη νίκη μας στον ιό.
Το 2015 η Moshfilm με σκηνοθέτη το μεγάλο Popov γύρισε αυτό το υπέροχο αντιπολεμικό Film ως συνέχεια της μεγαλύτερης κινηματογραφικής σχολής και παράδοσης του πλανήτη αλλά και της Σοβιετικής.
Να ξέρετε πως όταν μιλάμε για Κινηματογράφο, ότι κι αν βλέπετε οφείλεται στους έξι πατέρες του σινεμά σε όλη την υφήλιο, Κουλέχοφ, Βερτώφ, Πουντόβκιν, Αϊζενστάιν, Ντοβζένκο, Γιούτκεβιτς κι αυτό υπηρετούν οι νεότεροι όπως ο Σεργκέι Ποπόφ που το 2015 γύρισε αυτό το υπέροχο φιλμ με τον τίτλο “Дорога на Берлин” που σημαίνει ο “Δρόμος για το Βερολίνο”, αλλά και άλλες που θα σας αναδείξουμε στο δεύτερο μέρος του αφιερώματος.

  • Όταν Πετούν οι Γερανοί (Летят журавлиLetyat zhuravli) 1957
    Σοβιετική Ένωση – 1957 –  97΄

Παραγωγή: Μοσφίλμ
Σκηνοθέτης: Μιχαήλ Καλατόζοφ ΄(Βασισμένο στο θεατρικό έργο του Βίκτορ Ροζόφ)
Πρωταγωνιστούν: Τατιάνα Σαμοΐλοβα, Αλεξέι Μπατάλοφ, Μ. Μερκούλιεφ, Α. Χβόριν.

Μια από τις σπουδαιότερες ταινίες του παγκόσμιου κινηματογράφου, ένα κινηματογραφικό ποίημα βραβευμένο με τον Χρυσό Φοίνικα στο Φεστιβάλ Καννών του 1958 ως μια κορυφαία αντιπολεμική ταινία και μια από τις σπουδαιότερες ταινίες όλων των εποχών. Το φιλμ είναι στηρίζεται στο εξαιρετικό σενάριο του Βίκτωρ Ροζόβ. Εκεί που δε χωράει το Λυρικό στοιχείο αλλά ενσωματώνεται αντιφατικά και αντιθετικά στη σκληρότητα και την κτηνωδία του πολέμου πότε σαν πατριωτισμός που λειτουργεί εμψυχωτικά και πότε ως μια συνθήκη που σκοτώνει τον έρωτα, την αγάπη. Στο εν λόγω υπέροχο φιλμ δοκιμάζονται η συντροφικότητα, αλλά και ο χωρισμός, το καθήκον για τη σοσιαλιστική πατρίδα, αλλά και η προσωπική αγωνία για τον συνεχώς προ των πυλών θάνατο, την απελπισία αλλά και απογοήτευση για το χαμό συντρόφων, την ελπίδα για την αθανασία, την πίστη και την προσδοκία του τέλους του πολέμου. Η Βερόνικα μαζί με τον αγαπημένο της Μπόρις ζουν τις τελευταίες στιγμές ευτυχίας και ειρήνης, μέχρι τη στιγμή που πετούν οι γερανοί συμπληρώνοντας ένα από τα τελευταία ειδυλλιακά και συνάμα ερωτικά σκηνικά της ευτυχίας που σύντομα θα δώσει τίτλους τέλους. Το ζευγάρι που η σκληρότητα του πόλεμου χωρίζει, αλλά και τα δεινά που αυτός φέρνει αποδείχνοντας το πόσο σκληρός, απάνθρωπος είναι. Η εισβολή των ναζιστικών στρατευμάτων των Γερμανών και η κτηνωδία τους αναγκάζουν τη μεγάλη Σοβιετική Πατρίδα σε κήρυξη γενικής επιστράτευσης και την κήρυξη του Μεγάλου Πολέμου. Οι αντιθέσεις ανάμεσα στον έρωτα και στην αγάπη για την σοσιαλιστική Πατρίδα τον οδηγούν σε εθελοντική κατάταξη παρά τη θέληση της οικογένειάς του αλλά και της αγαπημένης του Βερόνικα, με αποτέλεσμα να φεύγει για το μέτωπο.

  • Η Μπαλάντα του Στρατιώτη (Ballada o soldate) (1959)
    Σοβιετική Ένωση – 1959 –  88’

Παραγωγή: Μοσφίλμ
Σκηνοθέτης: Γκρ.Τσουχράι
Πρωταγωνιστούν: Β.Ιβάτσοφ, Ζ.Προκχορένκο, Α.Μαξίμοβα

O Μέγιστος Κινηματογραφιστής Γκριγκόρι Τσουχράι, είναι ο αγαπημένος κινηματογραφιστής, ο εθνικός και αγαπημένος σκηνοθέτης της ΕΣΣΔ και της σημερινής Ρωσίας. Το επίτευγμα του δεν ήταν τεχνικό, γιατί κατάφερε να μπολιάσει στο σοβιετικό σινεμά και την αυστηρή τεχνική ποιότητα του σοσιαλιστικού ρεαλισμού, την ιδιοσυγκρασία του πιο όμορφου, πιο διαβασμένου και περισσότερο εμπλεκόμενου με το στοχασμό, την κουλτούρα και την εμβάθυνση λαού του πλανήτη και τον επίσης σκληρό, αλλά και γλυκόπικρο ρομαντισμό της. Η ταινία δεν βραβεύτηκε μόνο με το Ειδικό Βραβείο της Επιτροπής στο Φεστιβάλ Καννών 1960, αλλά αποτέλεσε μέχρι σήμερα την περισσότερο εμπορική ταινία της Σοβιετικής Ένωσης και της Μοσφίλμ σε ολόκληρη την υφήλιο και σίγουρα είναι η πιο εμπορική αντιπολεμική ταινία όλων των εποχών. Στο αριστουργηματικό αυτό φιλμ, ένας Ρώσος στρατιώτης που καταστρέφει μόνος του δυο γερμανικά πάντσερ , παίρνει έξι μέρες τιμητική άδεια από τους αξιωματικούς του. Κατά την επιστροφή και στο δρόμο για το σπίτι του συναντά μια κοπέλα που θα σημαδέψει το υπόλοιπο της μικρής από εκεί και μετά ζωής του. Με την εν λόγω κοπέλα αρχικά θα ερωτευτούν και εν συνεχεία θα αγαπηθούν παράφορα. Όταν με το καλό φτάσει στο σπίτι του θα είναι αργά και πρέπει να γυρίσει πίσω. Ο πόνος και η λαχτάρα της μάνας που βλέπει το γιο της ζωντανό έστω και για λίγο αβάσταχτο μαρτύριο και η αρχή του τέλους. Αυτή η κλεφτή αγκαλιά τη μάνα του που τον βλέπει να ξαναφεύγει πριν αυτή τον χορτάσει, γιατί οι μέρες της άδειάς του τελείωσαν, κάνει ένα λαό που έδωσε πάνω από 25.000.000 για την ελευθερία όλων μας κάνει το σύμπαν να λυγά. Σε αυτό το ολιγοήμερο ταξίδι, συμπυκνώνεται η διαπάλη ενός μεγάλου λαού με τους εισβολείς, αλλά και η καταγραφή του μ.ο των ηρώων – μαρτύρων, στρατιωτών και ανταρτών, που έπεσαν και θυσιάστηκαν στα πεδία των τίμιων μαχών(που λέει και το αντάρτικο), νικώντας το μεγαλύτερο τέρας της ανθρώπινης ιστορίας το Γερμανικό Ναζισμό. Εκεί ακριβώς σε αυτό το σύντομο ταξίδι, ο αδειούχος στρατιώτης, βλέπει, παρατηρεί και γεύεται φευγαλέα και αμυδρά, τις χαρές της ζωής που δεν θα προλάβει ποτέ του να ζήσει, καθώς θα χάσει τη ζωή του στην μάχη του Βερολίνου, λίγο πριν την τελική νίκη απέναντι στον φασισμό.

  • Η Μοίρα Ενός Ανθρώπου (Sudba cheloveka)(1959) Πολωνία- 1959 –  103’- Δράμα 

Σκηνοθεσία: Sergey Bondarchuk 
Σενάριο: Yuriy Lukin, Fyodor Shakhmagonov
Πρωταγωνιστούν: Sergey Bondarchuk, Pavel Boriskin, Zinaida Kirienko

Η πραγματική ιστορία ενός γενναίου στρατιώτη Αντρέι Σοκόλοφ που σκηνοθετείται από τον Σεργκέι Μπονταρτσούκ(ο οποίος πρωταγωνιστεί κι όλας), σε μία ταινία που κέρδισε βραβείο Grand Prix στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Μόσχας το 1959. Η ταινία αφηγείται την ιστορία του εν λόγω ηρωικού πολέμου, που ο μεγάλος Πατριωτικός Πόλεμος του έκοψε στα δύο την ζωή και του σκότωσε την οικογένεια μετά από βομβαρδισμό του χωριού του. Η σύζυγος και η κόρη του πέθαναν στον βομβαρδισμό του χωριού του, ενώ ο ίδιος παρέμεινε αιχμάλωτος σε στρατόπεδο συγκέντρωσης. Η ιστορία του Αντρέι Σοκόλοφ, που ο μεγάλος πόλεμος τού έκοψε στα δύο την ζωή, τα όνειρα και την διάθεση του για σκέψεις για το μέλλον. Η σύζυγος και η κόρη του πέθαναν στον βομβαρδισμό του χωριού του, παρέμεινε αιχμάλωτος σε στρατόπεδο συγκέντρωσης κι ο γιος του πέθανε σε μια από τις τελευταίες μάχες του πολέμου. Πως ξεκινάει όμως η ταινία σύμφωνα με τον διανομέα και ποια είναι η ακριβής θεματολογία της; Μετά τη δημιουργία της Σοβιετικής Ένωσης, ο ρωσικός εργάτης Andrei Sokolov παντρεύεται την αγαπημένη του Ιρίνα και δεκαεπτά χρόνια αργότερα, το ζευγάρι έχει ένα γιο και δύο κόρες. Ο οικογενειακός άνθρωπος Αντρέι καλείται από τον Κόκκινο Στρατό ως οδηγό φορτηγού στον Β Παγκόσμιο Πόλεμο και υπόσχεται στην Ιρίνα να επιστρέψει στην οικογένειά του. Ο Αντρέι οδηγεί σε δρόμο που βομβαρδίζεται και καταλαμβάνεται από τους Γερμανούς και υποφέρει στα στρατόπεδα κρατουμένων. Έχει τη δύναμη να αντισταθεί στην κακομεταχείριση των Γερμανών στρατιωτών που σκέπτονται στην Ιρίνα και τα παιδιά του. Ο Αντρέι καταφέρνει να ξεφύγει από τους Γερμανούς και διαπιστώνει ότι η Ιρίνα και οι κόρες τους σκοτώθηκαν κατά τη διάρκεια του βομβαρδισμού του σπιτιού τους και ο γιος του Ανατόλι είναι αρχηγός του ρωσικού στρατού. Κοντά στο τέλος του πολέμου, ο Ανατόλι πεθαίνει και ο Αντρέι δεν βλέπει κανένα κίνητρο για να ζήσει. Μέχρι την ημέρα που βλέπει το λιμοκτονούν ορφανό Βάνια να ικετεύει στους δρόμους του Ουρρουπίνσκ.

  • Το ημίχρονο του θανάτου (Tretiy taym) Σοβιετική Ένωση – Α/Μ – 1960 – 80’

Σκηνοθεσία: Ευγκένι Καρέλοφ
Σενάριο: Αλεξάντρ Μπορτσαγκόφσκι 
Πρωταγωνιστούν: Λεβ Γιασίν, Γιούρι Βόλκοφ, Γιούρι Ναζάροφ, Γκλεμπ Στριζένοφ
Φωτογραφία: Σεργκέι Ζάιτσεφ

Πρόκειται για μια αληθινή ιστορία της ομάδας που συγκρότησαν κατά πλειοψηφία παίκτες της Δυναμό Κιέβου και διαφόρων επίλεκτων και τότε πήρε την ονομασία Start. Σαν συμβάν που εξελίχθηκε ως κορυφαίο αντιστασιακό γεγονός, συνέβη το καλοκαίρι του 1942 στην κατεχόμενη από τους Ναζί Ουκρανία. Ο Γερμανός διοικητής θέλοντας να «συσφίξει» τις σχέσεις των στρατευμάτων κατοχής με τους ντόπιους, αποφάσισε να διοργανώσει έναν ποδοσφαιρικό αγώνα που στο τέλος αποτέλεσαν γι αυτόν κόλαφο. Συγκέντρωσε όλους τους αιχμαλώτους πολέμου που ήταν ποδοσφαιριστές, τους έντυσε, τους έδωσε δελτία τροφής και τους υποσχέθηκε ότι θα τους αφήσει τελείως ελεύθερους μετά το τέλος του αγώνα αρκεί να χάσουν και να μη σκεφτούν ούτε καν ισοπαλία. Οι Σοβιετικοί αποφασίζουν να αγωνιστούν σε έναν αγώνα που μοιάζει από την αρχή χαμένος. Μετά από την υπόκρουση του ναζιστικού ύμνου οι παίκτες της Start, έσφιξαν τις γροθιές κι έφεραν το χέρι τους στην καρδιά φωνάζοντας τον χαιρετισμό του Κόκκινου Στρατού: ” Fizcult Huraaa”, δηλαδή “Πάμε δυνατά, Ουράαα”

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

  • Καθαρός Ουρανός (Chistoe nebo) (1961) Σοβιετική Ένωση- 1961 –  110’

Σκηνοθεσία: Grigoriy Chukhray
Σενάριο: Daniil Khrabrovitsky
Πρωταγωνιστούν: Nina Drobysheva, Evgeniy Urbanskiy, Natalya Kuzmina

Μια ακόμη ταινία του λαϊκό κινηματογραφιστή της Σοβιετικής Ένωσης που βραβεύτηκε με το Βραβείο Grand Prix στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Μόσχας 1961 ενώ την ίδια χρονιά βραβεύεται για καλύτερη σκηνοθεσία με το Βραβείο Χρυσής Πύλης στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου San Francisco. Ο «Καθαρός Ουρανός» είναι μια από τις σπουδαιότερες ταινίες του Τσουχράι ο οποίος χρησιμοποιεί με μαεστρία την παράδοση του ρωσικού λυρισμού και το σοσιαλιστικό ρεαλισμό ως μια ενιαία οντότητα. Κατά την έναρξη του πολέμου, ο Αλεξέι, ένας αεροπόρος, παντρεύεται την Σάσα Λιόβα, μια νεαρή εργάτρια. Μια μέρα, ο Αλεξέι δεν θα επιστρέψει από την αποστολή του και όλοι πιστεύουν ότι είναι νεκρός. Η ταινία πραγματοποιείται στην ΕΣΣΔ κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1940 και της δεκαετίας του 1950. Κατά τη διάρκεια του πολέμου, ο πιλότος Alexey Astakhov αγωνίζεται, καταλαμβάνεται και μετά καταφέρνει να δραπετεύσει. Η αγάπη του Sasha Lvova την οποία έχει φέρει στον πόλεμο και οι δυσκολίες της μεταπολεμικής περιόδου τον σώζουν. Ο Αλεξέι Αστάκοφ καλείται στο Υπουργείο Άμυνας και επιστρέφει στη μοίρα του ως πιλότος και δοκιμάζει τα αεροπλάνα.

  • Τα παιδικά χρόνια του Ιβάν (Ivan’s Childhood) (1962)
    Σοβιετική Ένωση – 1962 –  95’- Α/Μ

Σκηνοθεσία: Andrei Tarkovsky 
Σενάριο: Vladimir Bogomolov, Andrei Konchalovsky, Mikhail Papava, Andrei Tarkovsky
Πρωταγωνιστούν: Nikolai Burlyaev, Stepan Krylov, Nikolai Grinko, Irina Tarkovskaya, Andrei Konchalovsky
Φωτογραφία: Vadim Yusov 

Πρόκειται για την δεύτερη ταινία μεγάλου μήκους του κινηματογραφικού ποιητή Αντρέι Ταρκόφσκι βασίστηκε στο κορυφαίο αντιπολεμικό διήγημα του Βλαντιμίρ Μπογκομόλοφ. Για την εν λόγω ταινία εκφράσανε το θαυμασμό τους ο Ζαν Πολ Σαρτρ, αλλά και μεγάλο μέρος το εστέτ, παραδεχόμενοι ότι ποτέ άλλοτε δεν είχε υπάρξει μια τόσο δυνατή ταινία με θέμα τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, αλλά όχι μόνο αυτόν. Αυτή η δύναμη της ταινίας όχι μόνο επηρέασε δημιουργούς διαφορετικού μήκους κύματος όπως οι Μίλος Φόρμαν, Τζορτζ Λούκας αλλά και ο Τζιμ Τζάρμους όπου κάθε σπουδαίο του φιλμ είναι επηρεασμένο από το παρόν. Η θεματολογία της ταινίας εκτυλίσσεται κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, όπου κεντρικός ήρωας ένα δωδεκάχρονο αγόρι, ο Ιβάν, του οποίου η οικογένεια ξεκληρίστηκε εξολοκλήρου από τις θηριωδίες Ναζί στην κατεχόμενη Σοβιετική Ένωση την περίοδο 1941-1944. Το αποτέλεσμα αυτής της θηριωδίας τον οδηγεί να καταταχθεί στον Κόκκινο στρατό ως ανιχνευτής αναλαμβάνοντας δύσκολες επικίνδυνες και αναγνωριστικές αποστολές σε δύσβατες και γεμάτες βάλτους, περίπολα κι ενέδρες του βάρβαρου εχθρού κατακτητή, για τις οποίες είναι ο πλέον και μοναδικός κατάλληλος χάρις την ηλικία του, το μπόι και την ευελιξία του. Η άδολη θυσία στο μεγάλο πατριωτικό πόλεμο (όπου ήταν ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος στο Ανατολικό Μέτωπο και ειδικά στην υπό κατοχή Σοβιετική Ένωση), είναι τα παιδικά χρόνια το μεγάλου σκηνοθέτη που τον καθόρισαν και τον εμβολίασαν ανθρωπιά, αγάπη και αστείρευτη δύναμη για διαπάλη με την απληστία και το «κακό».  Στη φαρέτρα του Ταρκόφσκι δεν ήταν μόνο η ιδεατή εικόνα της θυσίας ενός αγνού και καλοκάγαθου, αλλά ταυτόχρονα σκληρού λόγο κλίματος λαού, που από μικρό παιδί περιμένει το μέλλον και το ταξίδι στο μυστήριο των αστεριών, του διαστήματος και στον απαγορευμένο κόσμο της νοσταλγίας για τις βασικές αρχές του επιστημονικού σοσιαλισμού, που μόνο ένας οδηγός με μπούσουλα και καθοδηγητή τις εικόνες που γίνονται λέξεις και το αντίστροφο  μπορούσε να μας αποδώσει.   

  • Ο Πατέρας του Στρατιώτη (Jariskatsis mama) (1965) Σοβιετική Ένωση- 1965 –  83’- Έγχρωμο – Α/Μ

Σκηνοθεσία: Rezo Chkheidze 
Σενάριο: Suliko Jgenti 
Πρωταγωνιστούν: Sergo Zakariadze, Vladimir Privaltsev, Aleksandr Nazarov

Μια από τις καλύτερες ταινίες για τον πόλεμο του Σοβιετικού λαού εναντίον του φασισμού γυρίστηκε από τον Rezo Chkheidze με αριστουργηματικό τρόπο, ούτως ώστε η ταινία να θεωρείται και να χαρακτηρίζεται έως σήμερα ως ένα από τα σπουδαιότερα και πιο ρεαλιστικά αντιπολεμικά αριστουργήματα του Σοβιετικού κινηματογράφου, όπου η σκληρότητα και αγριότητα του πολέμου να σε καθηλώνουν. Το πως επενεργεί ο πόλεμος και οι μορφές του πάνω στους ανθρώπους. Στο πως μπορεί να μετατρέψει τους ανθρώπους να είναι τόσο δημιουργικοί, όσο και καταστροφικοί, φανερώνεται και αναπτύσσεται μέσα από τη δραματική ιστορία ενός ηλικιωμένου αγρότη από τη Γεωργία. Ο εν λόγω βρίσκεται στο δρόμο για να βρει το γιο του που νοσηλεύεται στο νοσοκομείο. Όμως ο γιος του έχει ήδη φύγει για το μέτωπο με αποτέλεσμα να μη μπορεί να επιστρέψει πίσω στο χωριό του και μαζί με το Σοβιετικό στρατό θα φτάσει μέχρι το Βερολίνο, μέχρι τη νίκη κατά του φασισμού.

Ενισχύστε το portal “istosch data &technologies lab
Παρά την επιδημία του COVID-19, το portal μας εργάζεται αδιάκοπα βάζοντας ζητήματα πολιτισμού, τέχνης, κοινωνινικών επιστημών, αλλά και θετικών, καθώς και τεχνολογίας που αυτές τις μέρες μας βοηθούν να κρατηθούμε σπίτι με προτάσεις που βοηθούν τον ελεύθερο μας χρόνο και να παραμείνουμε ασφαλείς.
Με πολύ κόπο και μεγάλη διάθεση προσφοράς για να έχετε ασφάλεια και ένα δημιουργικό ελεύθερο χρόνο τώρα που πρέπει να είμαστε εντός των τοιχών, οι προσπάθειες μας είναι άοκνες ωστόσο όμως πολύ σκληρές και σε αυτές τις δυσμενείς συνθήκες, κάθε μικρή ενίσχυση για την παραπέρα συνέχεια του portal είναι πολύ σημαντική.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη βοήθεια σας και σας ευχόμαστε καλή υγεία αυτές τις δύσκολες στιγμές…





 

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: Ορισμένα αναρτώμενα πολυμέσα από το διαδίκτυο στους ιστότοπους μας, όπως εικόνες & κυρίως video που αναρτούμε (με τη σχετική σημείωση της πηγής η οποία αναγράφεται πάνω και μέσα στην ίδια την προβολή τους), αναδημοσιεύονται θεωρώντας ότι είναι δημόσιας προβολής χρήσης και αναδημοσίευσης. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, καλλιτεχνών, μουσικών, τραγουδοποιών, συγκροτημάτων, δισκογραφικών εταιρειών, κινηματογραφιστών, φωτογράφων, η ιδιοκτητών καναλιών στα διαδικτυακά πολυμέσα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολoγίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα άρθρων συνεργατών και αυτό δε μας δεσμεύει ως επιχείρηση. Για άρθρα και διαφημιστικό υλικό που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς το πρώτο απηχεί την προώθηση και προβολή των διαφημιζόμενων και το δεύτερο αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο και τις ιστοσελίδες μας.  
Το portal istosch data &technologies lab χρησιμοποιεί μόνο πρωτογενή άρθρα των συντακτών και συνεργατών του. Κάνει αναδημοσιεύσεις μόνο από αυτούς και με την δική τους συναίνεση από τα δικά τους ηλεκτρονικά έντυπα και δίνει επίσης σε αυτούς το δικαίωμα της αναδημοσίευσης. Οποιοσδήποτε άλλος θέλει να αναδημοσιεύσει οτιδήποτε πρέπει να έχει την έγγραφη άδεια του portal, istosch data &technologies lab που εκπροσωπείται δια του αρχισυντάκτη του. Διαβάστε τους όρους  παροχής και χρήσης του δικαιώματος η μη αναδημοσίευσης των κειμένων. 
Satellite of Love

Ενισχύστε το portal “istosch data &technologies lab
Μπορεί η καραντίνα να "τελείωσε", ωστόσο ο COVID-19 συνεχίζει να είναι γύρω μας με αποτέλεσμα όλα είναι σε φάση επανεκκίνησης χωρίς όμως αυτή να δείχνει σημάδια ζωηρότητας. Ωστόσο το portal μας συνεχίζει να εργάζεται αδιάκοπα βάζοντας ζητήματα πολιτισμού, τέχνης, κοινωνικών επιστημών, αλλά και θετικών, καθώς και τεχνολογίας που αυτές τις μέρες μας βοηθούν να κρατηθούμε σπίτι με προτάσεις που βοηθούν τον ελεύθερο μας χρόνο και να παραμείνουμε ασφαλείς, εντός και εκτός των τοιχών.
Με πολύ κόπο και μεγάλη διάθεση προσφοράς, αλλά και με αίσθημα ευθύνσης και σε αυτή τη φάση, σε αυτές τις δυσμενείς συνθήκες, κάθε μικρή ενίσχυση για την παραπέρα συνέχεια του portal είναι πολύ σημαντική.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη βοήθεια σας και σας ευχόμαστε καλή υγεία αυτές τις δύσκολες στιγμές…

 

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

RCT TEAM

Η ομάδα Radio Collectiva Team είναι μια εικονική ομάδα δραστηριοτήτων που ίδρυσε ο ραδιοφωνικός παραγωγός Γιάννης Κοτσώνης στα Χανιά, με αφορμή την εκπομπή του "Κολλεκτίβα της Σελήνης" το 1995 και η οποία σύντομα μετονομάστηκε σε "Ηλεκτρικές Κολλεκτίβες". Το 2008 ξεκίνησε το Blogging και σήμερα εκτός από αυτό συμμετέχει στο portal istosh data &technologies lab και στο the-blue.gr

Font Resize
istosch webPortal