istosch eFanzine

istoschPORTAL [data &technologies lab]

altROCKJazzOn Line ΜαθήματαΜαθήματα ΚιθάραςΜουσικά Ρεύματα

Μαθήματα και τεχνικές της ηλεκτρικής κιθάρας σε όλες τις κατηγορίες του εναλλακτικού ροκ (Μάθημα Γενικής Θεωρητικής Κατεύθυνσης)

istosch the first Chania's multinational technologies lab   the 1st multinational Chania's web design & development center   simply& dedicated web Hosting    istoschSHOP, Τα πάντα από βιβλία & νέα τεχνολογία...

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.
Arsenali Tango Marathon (Chania 19-22 April 2024)

 

 

Μαθήματα και τεχνικές της ηλεκτρικής κιθάρας σε όλες τις κατηγορίες του εναλλακτικού ροκ (Μάθημα Γενικής Θεωρητικής Κατεύθυνσης)

Πέρασαν σχεδόν δύο χρόνια από το τελευταίο μάθημα κιθάρας, ωστόσο φέτος θα συνεχίσουμε το αφήγημα μας από εκεί που το αφήσαμε, στις 21.11.2021 στο μάθημα “Οι τεχνικές τις ηλεκτρικής κιθάρας στα σύγχρονα μουσικά ρεύματα”, όπου ήταν και το τελευταίο μάθημα μας μέχρι σήμερα, όπου κάναμε μια ανφορά στο πως πραγματοποιούνται κάποιες τεχνικές της ηλεκτρικής κιθάρας πάνω και μέσα στο πλαίσιο των σύγχρονων μουσικών ρευμάτων, αλλά σήμερα δεν θα ασχοληθούμε με αυτό, αλλά με κάτι άλλο, που δεν αφορά αποκλειστικά αυτά, ούτε και φυσικά αυτό που ονομάζουμε ανεξάρτητο και εναλλακτικό ροκ, πάνω στο οποίο πραγματοποιούνται τα μαθήματα μας, αλλά θα συμβάλουμε στην κατανόηση βασικών αρχών της μουσικής παιδείας πάνω στην κιθάρα για να γίνει κατανοητό τι λέμε και με ποιόν τρόπο.

Ας φρεσκάρουμε τη μνήμη μας, με τα μαθήματα της ηλεκτρικής κιθάρας που έχουν γίνει μέχρι σήμερα, προχωρώντας στον προγραμματισμό μας για το Φθινόπωρο που επέρχεται και το επόμενο μας μάθημα που οριοθετείται στις 26.9.2023.

Μάθημα: Μαθήματα και τεχνικές της ηλεκτρικής κιθάρας σε όλες τις κατηγορίες του εναλλακτικού ροκ (βήμα, βήμα) Α’ Μέρος
Μάθημα: Μαθήματα και τεχνικές της ηλεκτρικής κιθάρας σε όλες τις κατηγορίες του εναλλακτικού ροκ (βήμα-βήμα) Β’ Μέρος
Μάθημα: Μαθήματα και τεχνικές της ηλεκτρικής κιθάρας σε όλες τις κατηγορίες του εναλλακτικού ροκ (βήμα-βήμα) Γ’ Μέρος – Συγχορδίες μάθημα πρώτο –
Μάθημα: Μαθήματα και τεχνικές της ηλεκτρικής κιθάρας σε όλες τις κατηγορίες του εναλλακτικού ροκ (βήμα-βήμα) Δ’ Μέρος – Συγχορδίες μάθημα δεύτερο –
Μάθημα: “Πώς λειτουργεί μια κιθάρα με όρους φυσικής (Α’ Μέρος)”
Μάθημα: “Οι τεχνικές τις ηλεκτρικής κιθάρας στα σύγχρονα μουσικά ρεύματα”

Νέο Μάθημα Γενικής Θεωρητικής κατάρτισης

Γονικές

Το πως ορισμένα τραγούδια, η ορισμένες συνθέσεις μοιάζουν μεταξύ τους, είναι απόρροια τριών βασικών και γονικών παραγόντων, αλλά ο πρωταρχικός είναι αυτός της επίδρασης και επιρροής από κάποιο άλλο συνθέτη που κι αυτός από κάποια συνθήκη του εξωτερικού περιβάλλοντος επηρεάστηκε, εξάλλου, η μουσική μπορεί να θεωρούμε ότι βγαίνει από μέσα μας, ωστόσο λειτουργεί ως εξαρτημένο αντανακλάστικό κι αν σκεφτεί κανείς ότι οι νότες όλες κι όλες είναι 12, καταλαβαίνει κανείς, το τι γίνεται, τόσο από άποψη συνδυασμών, όσο και από άποψη, ποιος έχει επηρεάσει τι και πως;
Μύλος η κατάσταση δλδ, 1212, δηλαδή μιλάμε για 106.993.205.379.072 συνδυασμούς(πάντα θεωρητικά), αλλά και πάλι είναι πεπερασμένοι, περισσότερο πεπερασμένοι απ’ ότι ο δεκαπενταψήφιος αριθμός καταδείχνει, τουλάχιστον είναι περισότερο πεπερασμένος από τις φυσικές γλώσσες, οι οποίες τείνουν στην νιοστή, δεν συζητάμε για τις εικόνες φυσικά.
Από αυτή την άποψη λοιπόν με τόσους πολλούς συνδυασμούς, δεν θα έπρεπε να είχαμε συμπλεύσεις, όσον αφορά το συντακτικό της μουσικής επένδυσης, σε ένα θέμα, η σε ένα τραγούδι, είναι όμως τόσο απλοϊκό το ζήτημα, η υπάρχουν κι άλλου παραμέτροι;
Παρά το γεγονός λοιπόν, της τόσο μεγάλης δυνατότητας που υπάρχει στην παραγωγή συδυασμών 1212, αυτό που παρατηρούμε συχνά, είναι να έχουμε συνθέσεις που μουσικά η μια προσιδιάζει(η φαινομενικά αντιγράφει), την άλλη, αυτό λοιπόν είναι ένας όρος διερεύνησης, που για τους μουσικούς, επαγγελματίες, ερασιτέχνες, σπουδαγμένους κι αυτοδίδακτους, είναι ξεκάθαρο για τους τρεις παράγοντες που θα εξηγήσουμε παρακάτω.

Γιατί κάποιες συνθέσεις μοιάζουν μεταξύ τους

Παρά την τόσο μεγάλη δυνατότητα όγκου παραγωγής, 106.993.205.379.072 συνθέσεων όπου δεν είναι ούτε καν πλειοψηφικά απαραίτητα τραγουδία, που αντικειμενικά, λογικά, αλλά και θεωρητικά, κανένα δεν θα έπρεπε να μοιάζει με κανένα στη μουσική σύνθεση, συμβαίνει μάλλον το αντίθετο, δηλαδή κάποια και μάλιστα πάρα πολλά τραγούδια, αλλά κι άλλες τόσες μουσικές συνθέσεις μοιάζουν αρκετά μεταξύ τους, διότι υπάρχουν τρεις βασικοί παράγοντες, η μάλλον τρεις βασικές συνθήκες.
Αυτό λοιπόν συμβαίνει για:
α) Η πρωταρχική συνθήκη, είναι η επίδραση και η επιρροή, του ενός συνθέτη, βασίζεται δηλαδή σε ιδιοσυγκρασίες έκφρασης, η οποίες πέραν του γεγονότος, ότι είναι αντανάκλαση του φυσικού και του κοινωνικού περιβάλλοντος, αλληλοδιαπερνώνται, με αποτέλεσμα, η μουσική σύνθεση να χωρίζεται σε γονικούς συνθέτες(τη λεγόμενη πρωτοπορία) και σε συνθέτες που έχουν επηρεαστεί από αυτούς και αντικειμενικά βγαίνει από μέσα τους, γιατί είναι τα ίδια ακούσματα τους.
β) Γιατί κάποιες νότες(τόνοι και ημιτόνια), είναι συγγενείς μεταξύ τους, όπως για παράδειγμα οι B & C(ημιτόνιο της πρώτης νότας) και οι E & F(ημιτόνιο επίσης της πρώτης) νότας και σχεδόν ομόηχες μεταξύ τους, αν και αυτό λογίζεται ως ένα αδόκιμο θεώρημα, που άλλοτε ισχύει και άλλοτε όχι , ανάλογα με τον δρόμο(σκοπό), που ακολουθεί, τόσο στην αρμονική, όσο και στη μελωδική γραμμή, εξάλλου, αποτελούν και άλλη συχνότητα, έκαστη εξ αυτών .
γ) Γιατί υπάρχουν οι μουσικοί δρόμοι που, μαζί με τους ρυθμούς και την οργανική ομοιότητα και ταυτοφωνία καθορίζουν τα είδη και τα στυλ.

Φυσικά σε μια σύνθεση και μόνο στο μουσικό μέρος ενός τραγουδιού, έχουν σημασία κι άλλα πράγματα, τα γονικά μέρη είναι τρία, αλλά και μετά από αυτά έχουμε άλλα τόσα που καθορίζουν, ένα είδος(πχ Rock, Jazz, Metal, Punk, Λαϊκό, Έντεχνο, Δημοτικό κλπ) και τα στυλ τους, όπως για παράδειγμα το Thrash, το NWBHM, το Poser, το Black, το Power κ.ο.κ, που μεταξύ τους δεν έχουν και τις καλύτερες σχέσεις πάντα.

Γονικά και θυγατρικά μέρη μιας σύνθεσης

Γονικά Μέρη

Τα βασικά μέρη μιας μουσικής σύνθεσης είναι τα εξής και επαναλαμβάνουμε είναι γονικά.
α) Ο Ρυθμός(που είναι και το ποιο δύσκολο μέρος σε μια σύνθεση), μιας και χωρίζεται στα μέτρα, ωστόσο ο ρυθμός είναι το γενικό και το μέτρο το ειδικό όπως θα λέγαμε στην επιστήμη της διαλεκτικής.
Ο Ρυθμός είναι ο συνολικός αρθμητικός χρονισμός μιας σύνθεσης στο σύνολο των μέτρων, ορίζεται με την ποσοτική τοποθέτηση μουσικών τόνων στο χρόνο που καθορίζεται από τον παρονομαστή, ο οποίος καθορίζει και την ταχύτητα, η τις αξίες μιας σύνθεσης.

Το Μέτρο είναι εκείνη η ελάχιστη χρονική υπομονάδα, που όταν αθροιστεί με τον εαυτό της, τότε ακριβώς παράγεται και ο ρυθμός, διότι αν δεν επαναληφθεί με τον εαυτό της η εν λόγω υπομονάδα, η δεν προστεθεί με κάποιο άλλο μέτρο(και τα μέτρα είναι το 2 και το 3, δεν υπάρχουν άλλα), δεν υπάρχει υπόθεση και προϋπόθεση μιας σύνθεσης. Ωστόσο είναι σημαντικό να σημειώσουμε εδώ πέρα και επικουρικά πάντα, ότι τόσο στο 2, όσο και στο 3, πρέπει να υπάρχει περιοδικότητα και αυτό γίνεται με την ύπαρξη του ισχυρού μέρους, που είναι πάντα το πρώτο.
Για παράδειγμα στα 2/4, το πρώτο από τα δύο χτυπήματα, είναι το ισχυρό και το δεύτερο το ασθενές, όπως και στα 3/4, επίσης είναι το πρώτο χτύπημα το ισχυρό και τα δύο επόμενα τα ασθενή. Στην πρώτη περίπτωση έχουμε αυτό που οι μουσικοί ονομάζουμε (ΤΟΥΜ-ΠΑ) και στην δεύτερη (ΤΟΥΜ-ΠΑ-ΠΑ), όπου με το ένα η το άλλο κι αποκλειστικά με αυτά τα δύο και μόνο με αυτά, ξεκινάνει και μια σύνθεση από τον μαέστρο, η τον ντράμερ και τον ονομάζουμε νεκρό μέτρο.
Ο Ρυθμός, είναι πάντοτε περιοδικός, άλλοτε είναι σταθερός κι άλλοτε ασταθής, η ευμετάβολος(ευμετάβλητος), δηλαδή είναι άστατος, ωστόσο και οι δύο περιπτώσεις συνιστούν ρυθμό, επαναλαμβάνουμε έχει περιοδικότητα και στις δύο περιπτώσεις, ως προς το ισχυρό μέρος, που καθορίζει κάθε φορά το μέτρο στην εκκίνηση του και κατ’ επέκτασιν στην επανάληψη του, η στην συντακτική του τρόπον τινά, συνέχεια του με κάποιο άλλο μέτρο.
Τον τόνο και βάση στο ρυθμό δίνουν το Μπάσο και τα ντραμς(που αντικειμενικά, λειτουργούν σα να είναι ένα όργανο), ενώ η μέτρηση τους γίνεται με μια αναλογία, η ένα κλάσμα, όπου ο αριθμητής αντιστοιχεί στους τονισμούς και ο παρονομαστής στις αξίες, δλδ στις ταχύτητες μιας σύνθεσης.
Σε αντίθεση με τον αριθμητή ενός ρυθμού, που είναι ο συνδυασμός πολλών μέτρων, που μπορούν να φτάσουν σε ότι αριθμό ενδιαφέρονται, ο παρονομαστής, δηλαδή οι αξίες, δηλαδή οι ταχύτητες είναι τα /2, τα /4, τα /8, τα /16, σπάνιοτερα /32, σπανιότατα τα /64 και θεωρητικά, αλλά σχεδόν ποτέ τα /128.
Με βάση του ρυθμό, μπορούμε να καθορίζουμε ένα στυλ μιας εθνικής – λαϊκής – έντεχνης και σύγχρονης μουσικής, που καθορίζόνται ως είδη.
Για παράδειημα το σύνολο των Θρακιώτικων ρυθμών είναι κατά μέσο όρο τα 16/16, των Καλαματιανών τα 7/8, του ζεϊμπέκικου τα 9 και 11/8, του βαλς τα 3/4 και σε γενικές γραμμές του κλασικού ροκ τα 4/4.
β) Το Αρμονικό διάστημα (Αρμονία – Συγχορδίες, Riffs και συνήχηση, με τη βάση της Αρμονικής Γραμμής που είναι το Μπάσο), δηλαδή το ταυτόχρονο παίξιμο, ενός συνδυασμού από νότες(πχ στην κιθάρα συγχορδίες), αλλά και από μια σειρά από όργανα, που συνήθως, αλλά αυτό δεν είναι κανόνας, σχετίζεται και με την οργανική σύνθεση μιας ορχήστρας.
γ) Το Μελωδικό διάστημα (Σόλο, Κλίμακες, Licks κλπ, καθώς και οι δρόμοι, οι σκοποί που καθορίζονται από ποιόν τόνο και ποια γραμμή ακολουθεί αυτός, όπως για παράδειγμα ο Ιωνικός δρόμος, η Ματζόρε(μείζονα) που ξεκινάει με βάση την C, και είναι Τ.Τ.Η.Τ.Τ.Τ.Η, δλδ C – D – EF – G – A – BC.
Το μελωδικό διάστημα είναι μια ακολουθία και αλληλοακολουθία, η αλληλοδιαδοχή, από νότες στη σειρά, οι οποίες παίζονται σε μια χορδή, είτε στην ίδια, είτε στις αμέσως επόμενες πάνω, η κάτω.
Σε κάθε πεντάγραμμο, η σε κάθε ταμπλατούρα για όλους εμάς που παίζουμε κιθάρα, όλα αυτά είναι καταγεγραμμένα για να μπορεί να τα διαβάσει ο κάθε επαγγελματίας, η ερασιτέχνης μουσικός(όπως οι υποφαινόμενοι), πχ τα 4/4 τα γράφονται, είτε με ένα κεφαλαίο C, η 4/4.

Θυγατρικά Μέρη

Φυσικά τα επόμενα μέρη στη σύγχρονη “δυτική” μουσική, είναι η ενορχήστρωση και τα οργανικά μέρη ενός σχήματος(πως παίζει δλδ, ένα μπάσο, δύο κιθάρες, ένα σετ ντραμς, που κι αυτό εντάσσεται:
α) Στην ενορχήστρωση
β) Στις Τεχνικές, στα γνωρίσματα και στις Τεχνοτροπίες, (που σε κάθε είδος και ακόμα πιο εκειδικευμένα, στα επακόλουθα στυλ του, είναι επίσης διαφορετικές, αν όχι αντιθετικές), καθώς και γ) Στην μουσική τεχνολογία, πχ παραγωγή ήχου, ωστόσο υπάρχουν κι άλλα θυγατρικά, αλλά δεν είναι της ώρας, εξάλλου αυτές οι αράδες, είναι ένας προάγγελος, για την κατανόηση επόμενο άρθρο στο Ε-Funzine μας, στα μαθήματα κιθάρας.

Ποσοτικά και Ποιοτικά χαρακτηριστικά μιας οποιασδήποτε σύνθεσης

Για να μην αναλώνουμε άλλο χώρο, με εξειδικευμένη γνώση, που για τα αυτιά των ακροατών, ίσως να είναι και άχρηστη, εξάλλου τα εγκεφαλικά και όλα τα κύτταρα του σώματος μας, έλκονται από τις συχνότητες των τονικών συνδυασμών και των ρυθμών που δημιουργούν, άρα από αυτή την άποψη σε τεχνικό και αποκλειστικά μουσικό επίπεδο, δεν υπάρχουν καλές, η, κακές μουσικές.
Εξάλλου τα ποιοτικά χαρακτηριστικά σε ένα τραγούδι, είναι άλλα και καθορίζονται αποκλειστικά από τον στίχο.
Να σημειώσουμε εδώ πέρα, ότι το τραγούδι είναι κύρια στίχος, επενδεδυμένος με μουσική, ενώ ένα μουσικό κομμάτι είναι μόνο μουσική.
Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά είναι:
1) Να αποτελούν ιστορικό στοιχείο της εποχής τους
2) Να μην οδηγούν τους ακροατές στα υποκατώτατα ένστικτα, στην λογική της ατομικής ευθύνης, της ατομικής λύσης ενός προβλήματος και στον κοινωνικό αυτοματισμό,
3) Το κάθε περιοδικό, άκουσμα ενός τραγουδιού, να είναι διαχρονικό και κάθε φορά, να δίνει νέες ανακαλύψεις, επί της σύνθεσης].

Τα ποιοτικά χαρακτηριστικά λοιπόν, καθορίζουν το ύψος της αξιακής κατηγοριοποίησης μιας σύνθεσης, η ενός είδους και των συνακόλουθων στυλ του, που μπορεί επαναλαμβάνουμε, να μην είναι φίλα προσκείμενα στο γονικό, αλλά και αντιθετικά με αυτό, όπως ακριβώς και στη ζωή.
Με βάση τον πρόλογο που αναφέραμε, πάμε να δούμε πως ένα τραγούδι το “Απορώ” του Γιάννη Πάριου, με την ΦΩΝΑΡΑ του Μάκη Χριστοδουλόπουλου, το οποίο είναι βαθιά επηρεασμένο από ένα τραγούδι του υπερμέγιστου Μάνου Λοΐζου “Το σήριαλ”, με την επίσης τότε ΦΩΝΑΡΑ, του Βασίλη Παπακωνσταντίνου.


Προσέξτε τις νότες, αλλά και τη συγγένεια του ρυθμού κι εδώ δεν έχει σημασία ο δρόμος, γιατί στο “έντεχνο” και στο λεγόμενο “ελαφρολαϊκό, παίζουν και δεν παίζουν σημαντικό ρόλο.


Το κυρίαρχο είναι η επιρροή του Λοΐζου, στον Πάριο.
Ο δρόμος που ακολουθείται είναι ο Φρύγιος: (D)Re – (C) Do – (B))Si – (A)La – (G)Sol – (F)Fa – (E)Mi (T-H-T-T-T-H-T)


1)Το σήριαλ
Παπακωνσταντίνου Βασίλης
Μουσική/Στίχοι: Λοΐζος Μάνος/Λοΐζος Μάνος


D ματζόρε ()
Ερμηνεία.: Βασίλης Παπακωνσταντίνου (1974) // Ανοιχτή Θάλασσα (2002)


D G A
Έπαιζες το θύμα κι ήταν ένοχοι πολλοί

Bm G Em7 A
Σ’ αυτό το σή – ριαλ που παίζαμε ό – όλοι

G A D D7
Και ξαφνικά μια νύχτα, στην πιο κρίσιμη σκηνή

G Gm D A
φεύγεις κρυφά απ’ την οθόνη

Bm A G D
Καλώς ήρθες Μαργαρίτα, με τα κό – κκινα μαλλιά

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.
«Η γοργόνα με τα όμορφα πόδια»: Ένα παιδικό παραμύθι» της Αιμιλίας Πλατή

Ενισχύστε Οικονομικά Την Αρθρογραφία του istosch

G D Em7 A
Καλώς ήρθες Μαργαρίτα μες στην πόλη

Bm A G D
Σε θυμάμαι που κρατούσες κάτι σχέδια παιδικά

G D Em7 A
Τώρα κρύβεις μες στην τσέπη σου πιστόλι

Ακόρντα του σόλο

Bm A D F#m G D Em7 A
Φώτα, αστυνομία ποιος θα βρει το γιώτα-χι
Ποιος το φονιά και ποιος το θύ – υ – μα
Ο κόσμος θέ – λει βία περιμένει τη σκηνή
Κάνε λοιπόν το πρώτο βήμα
Καλώς ήρθες Μαργαρίτα, με τα κόκκινα μαλλιά…

2) Απορώ Χριστοδουλόπουλος
Μάκης Μουσική/Στίχοι: Πάριος Γιάννης/Πάριος Γιάννης

D ματζόρε ()

D G D
Απορώ μ’ εμένα, απορώ

Dm A D
που σε θέλω ακόμα απορώ

D G D
Κάνεις τόσα λάθη και στα συγχωρώ

Dm A D
σαν βροχή το χώμα σε ζητώ

Dm A D
Bm F#m
Απορώ με την καρδιά μου

G A D
που αντέχει να πονά

D7 B Em Gm
φαίνεται πρώτη φορά μου

D A D
αγαπώ αληθινά

D G D
Απορώ μ’ εμένα, απορώ

Dm A D
κάνω για να φύγω, δεν μπορώ

Dm A D
Ξέρω πως μου κάνεις μέσα μου κακό

Dm A D
όμως δεν το κρύβω σ’ αγαπώ

Bm F#m
Απορώ με την καρδιά μου… ] 2x

Ο πρώτος κύκλος Μαθημάτων και φυσικά της αρθρογραφίας θα έχει την εξής σειρά και θα αποτελείται από 8 και 4 γενικών Θεωρητικών γνώσεων, που αφορούν τόσο την επιστήμη της μουσικής, όσο και την θέση της κιθάρας μέσα από την Επιστήμη της Φυσικής.
Μαθήματα Θεωρητικά και υπομαθήματα όπου χρειαστεί με αρθρογραφημένο υλικό και 4 πρακτικά, τα οποία θα είναι υπό τη μορφή σημειώσεων. Όταν τελειώσει αυτός ο κύκλος θα ανοίξουμε τον κύκλο και την αρθρογραφία για τα είδη που πραγματοποιούμε στις Ηλεκτρικές Κολλεκτίβες στις κατηγορίες και τις οικογένειας του Ανεξάρτητου, Εναλλακτικού, Μαχητικού, Υπερηχητικού, Νέου Ροκ Post Punk, Jazz-Punk καθώς και Punk Rock και σε όλες τις υποκατηγορίες τους, τάξεις, ομοταξίες, συνομοταξίες, από το γένος του ηλεκτρικού ήχου, η rock n roll και φυσικά όχι σε όλο το τελευταίο.

Βασικές Θεωρητικές Γνώσεις

1) Α)Πόσες Οκτάβες έχουν η Κλασική, η Ακουστική & Ηλεκτρική κιθάρα και γιατί πρόκειται για 3 διαφορετικά όργανα (Παραπάνω Σημερινή Αναφορά).
Β)Τονικές κλίμακες).
Γ)Πόσες Οκτάβες έχουν η Κλασική, η Ακουστική & Ηλεκτρική κιθάρα και γιατί πρόκειται για 3 διαφορετικά όργανα (Παραπάνω Σημερινή Αναφορά). Β)Τονικές κλίμακες.
Δ) Διαστήματα.

Ενότητα Αρμονία
2) Συγχορδίες (α) διφωνικές(μικρες συγχορδίες riffs, power chord’s family), τριφωνικές, τετραφωνικές, πενταφωνικές – Είδη, Κλίμακες και Βαθμίδες Συγχορδιών (β) 2ας, 3ης, 4ης, 5ης, 6ης, 7ης, 8ης(Οχτάβας), 9ης, 13ης κοκ
3) Δημιουργία και κατασκευή Συγχορδιών – Κατανόηση Βαθμίδων Συγχορδιών
4) α)Διαβατικές Συγχορδίες β)Μπαρέ Συγχορδίες γ)Λύση Συγχορδιών δ)Αυξημένες-Ελαττωμένες-Καθαρές, Σύνθετες Σύγχορδίες ε) Μείζονες η Δεσπόζουσες & Ελάσονες, στ) Διακοπτόμενες Συγχορδίες.

Ενότητα Μελωδία – Δρόμοι
5) Δρόμοι – Μακάμια – Κλίμακες, ( ματζόρε, μινόρε, ουσάκ, νιαβέντ, χιτζάζ, σαμπάχ). Διαστήματα και Κλίμακες Ανιούσα – Κατιούσα
7)Δακτυλισμοί(η Licks), Σόλο, Τεχνικές Ηλεκτρικής Κιθάρας.
8) Ευθύγραμη και κυκλική μελωδία, Νέοι Δρόμοι, Νέα κουρδίσματα, Νέες τεχνικές.
Ενότητα Ρυθμός & Τέμπο
9) Ρυθμοί – Μέτρα

Ενότητα Ομοιότητες και Διαφορές
10) Διαφορά Αρμονίας – Μελωδίας. Είναι η Αρμονία αποκλειστικά Ρυθμός και ο Ρυθμός Αρμονία;

Άλλες Τεχνικές και Μουσική Τεχνολογία
11)Τι είναι τα κλειδιά.
12) Τι είναι Ταμπλατούρα και γιατί οι κιθαρίστες διαβάζουν από εκεί και όχι από το κλασικό Πεντάγραμμο.Πρακτικά.
13) Πιασίματα του μπράτσου της κιθάρας και τεχνικές με πένα η με δάχτυλα & Βασικό Κούρδισμα.
14) Ανάπτυξη μιας μελωδίας σε μια χορδή και πως συνδέονται οι τεχνικές της πένας με το ρυθμό και το μέτρημα.
15) Τεχνικές Ηλεκτρικής Κιθάρας και τεχνικές στον Ανεξάρτητο Ηλεκτρικό Ήχο.
16)Ενορχήστρωση και Παραγωγή.
17)Πετάλια, Εφέ, Παραμορφωτές στο εναλλακτικό ροκ.

English for life, business and travelling
Ιδανικό / απευθύνεται σε επαγγελματίες και σπουδαστές οι οποίοι θέλουν να βελτιωθούν και να επικοινωνούν αποτελεσματικά σε επιχειρηματικό περιβάλλον αλλά και έξω από αυτό όπως στα ταξίδια αναψυχής ή κοινωνικές συζητήσεις.
Διάρκεια: 70 ώρες
Οκτώβριος – Μάιος
Πρόγραμμα: Δευτέρα 20:00 – 21:00 και Πέμπτη 20:00 – 21:00
Τμήμα: 6-8 ατόμων
Μέσο: online
Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι στο επίπεδοΒ1.Περισσότερα εδώ….

English for life, business and travelling
Ιδανικό / απευθύνεται σε επαγγελματίες και σπουδαστές οι οποίοι θέλουν να βελτιωθούν και να επικοινωνούν αποτελεσματικά σε επιχειρηματικό περιβάλλον αλλά και έξω από αυτό όπως στα ταξίδια αναψυχής ή κοινωνικές συζητήσεις.
Διάρκεια: 70 ώρες
Οκτώβριος – Μάιος
Πρόγραμμα: Δευτέρα 20:00 – 21:00 και Πέμπτη 20:00 – 21:00
Τμήμα: 6-8 ατόμων
Μέσο: online
Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι στο επίπεδοΒ1.Περισσότερα εδώ….

ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ 1: Ορισμένα αναρτώμενα πολυμέσα από το διαδίκτυο στους ιστότοπους μας, όπως εικόνες & κυρίως video που αναρτούμε (με τη σχετική σημείωση της πηγής η οποία αναγράφεται πάνω και μέσα στην ίδια την προβολή τους), αναδημοσιεύονται θεωρώντας ότι είναι δημόσιας προβολής χρήσης και αναδημοσίευσης. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, καλλιτεχνών, μουσικών, τραγουδοποιών, συγκροτημάτων, δισκογραφικών εταιρειών, κινηματογραφιστών, φωτογράφων, η ιδιοκτητών καναλιών στα διαδικτυακά πολυμέσα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολoγίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα άρθρων συνεργατών και αυτό δε μας δεσμεύει ως επιχείρηση. Για άρθρα και διαφημιστικό υλικό που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς το πρώτο απηχεί την προώθηση και προβολή των διαφημιζόμενων και το δεύτερο αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο και τις ιστοσελίδες μας.  


ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ 2:Το portal istosch data &technologies lab χρησιμοποιεί μόνο πρωτογενή άρθρα των συντακτών και συνεργατών του. Κάνει αναδημοσιεύσεις μόνο από αυτούς και με την δική τους συναίνεση από τα δικά τους ηλεκτρονικά έντυπα και δίνει επίσης σε αυτούς το δικαίωμα της αναδημοσίευσης. Οποιοσδήποτε άλλος θέλει να αναδημοσιεύσει οτιδήποτε πρέπει να έχει την έγγραφη άδεια του portal, istosch data &technologies lab που εκπροσωπείται δια του αρχισυντάκτη του. Διαβάστε τους όρους παροχής και χρήσης του δικαιώματος η μη αναδημοσίευσης των κειμένων.

Το ημερολόγιο φορτώνει...
Powered by Booking Calendar
captcha

Ενισχύστε το portal “istosch data &technologies lab

Στις δύσκολες εποχές , που το λαϊκό εισόδημα στενάζει και όλα οικονομικά δύσκολα για όλους 
Το Εναλλακτικό κι Ανεξάρτητο Κέντρο Τεχνολογίας - Διαδικτύου καθώς και το E-Funzine
(portal) μας, συνεχίζουν να εργάζoνται αδιάκοπα και με πάθος βάζοντας ζητήματα πολιτισμού, τέχνης, κοινωνικών επιστημών, αλλά και θετικών, καθώς και τεχνολογίας στο τελευταίο, με προτάσεις κι αναλύσεις που βοηθούν τον ελεύθερο μας χρόνο και να αναπτύξουμε μια άλλου είδους κοινωνική συνείδηση, που σήμερα βρίσκεται στο στόχαστρο.
Με πολύ κόπο και μεγάλη διάθεση προσφοράς, αλλά και με αίσθημα ευθύνσης και σε αυτή τη φάση, σε αυτές τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες, κάθε μικρή ενίσχυση για την παραπέρα συνέχεια του portal είναι πολύ σημαντική.
Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη βοήθεια σας και σας ευχόμαστε καλές ηλεκτρονικές Περιηγήσεις, με μια υπόσχεση από μας, ότι κάνουμε το καλύτερο δυνατόν, πάνω και μέσα στα πλαίσια της εποχής.

 

Διαφήμιση Εξωτερικού συνδέσμου

Μισθώστε Διαφημιστική Προβολή στο istoschPORTAL

istoschBOOKSTORE «Το Κορίτσι που καθρεφτιζόταν στο νερό»: της Αιμιλίας Πλατή (Νέα Κυκλοφορία)
Βουρλάκης Νίκος, Πύργος Ψιλονέρου Χανιά. Τα πάντα για την Οικοδομή σας.

istosch

Το portal istosch data &technologies lab, είναι μέρος του istosch data &web center που ιδρύθηκε το 2004 ως ιδέα και με το πέρας της έναρξης του νομικά ξεκίνησε τη νόμιμη δραστηριότητα του στις 31.3.2006 ως ανεξάρτητο κέντρο παροχής υπηρεσιών προετοιμασίας εισαγωγής δεδομένων, σχεδιασμού και ανάπτυξης ιστοσελίδων και portal, φιλοξενίας όλων των παραπάνω, πωλήσεων και τεχνικής υποστήριξης υπολογιστικών συστημάτων και σχεδιασμού λογότυπων. Από το 2016 ενόψει των δέκα χρόνων λειτουργίας του, αποφάσισε να αναπτύξει και το τμήμα δικτυακής προβολής πολιτιστικών, καλλιτεχνικών, επιστημονικών και άλλων δραστηριοτήτων που θα δώσουν προέκταση και θα γεφυρώσουν το εκδοτικό κομμάτι με το καλλιτεχνικό, αυτό των ανθρωπιστικών επιστημών και τα όλα μαζί με αυτό της τεχνολογίας.

Translate »
istosch eFanzine

istosch eFanzine