Συνδεθείτε με το λογαριασμό σας άμεσαΕγγραφείτε άμεσα στο κατάστημα μαςΞεχάσατε το συνθηματικό σαςΚαλάθι αγορώνΟι αγορές μου Όροι Χρήσης

Από Αύγουστο Σεπτέμβρη…Οι προσφορές συνεχίζονται

http://istos-ch.com/shop/index.php?route=product/category&path=33_94 http://istos-ch.com/shop/index.php?route=product/product&path=33_82&product_id=182 http://istos-ch.com/shop/index.php?route=product/category&path=20_68

Διαφημίσεις & istoschSHOP OFFERS

http://istos-ch.com/shop/index.php?route=product/product&path=33_82&product_id=182

Διαφημίσεις

Διαφημίσεις & istoschSHOP OFFERS

Ανακατασκευασμένα Laptop για λίγες μέρες width=

Διαφημίσεις

Διαφημίσεις

Διαφημίσεις

Διαφήμιση

Διαφημίσεις

Διαφημίσεις

“Η Πτώση της Αμερικανικής Αυτοκρατορίας”

Ο σπουδαίος κινηματογραφιστής αλλά κυρίως σκηνοθέτης, ο 73 χρόνος Ντενί Αρκάν, που μάλλον ολοκλήρωσε την οικονομικοπολιτική του παρέμβαση με την ταινία, “Η Πτώση της Αμερικάνικής Αυτοκρατορίας” τριάντα δύο χρόνια μετά την «Παρακμή της Αμερικανικής αυτοκρατορίας» του 1987, καταδείχνει το σήμερα εκεί που δε μπορεί να παρατηρήσει ο, άστεγος, ο υπάλληλος, ο μικροαστός και φυσικά ο άνεργος, που το σύστημα τους χρησιμοποιεί και μετά πετάει σαν στυμμένη λεμονόκουπα. Πως ότι αναφέραμε στην αμέσως παραπάνω παράγραφο και αυτά που αναφέραμε ως πρόλογο λίγο ακόμα παραπάνω, είναι μια πραγματικότητα που δεν αλλάζει σε αυτή τη φάση και δεν φαίνεται να συμπαρασύρει τις μαστουρωμένες από ανάγκη αποταμίευσης πλούτου λαϊκές μάζες, σε επαναστατικές διαδικασίες με προοπτική. Μπορεί το Καπιταλιστικό σύστημα να παρήκμαζε ήδη από την δεκαετία του 1980, αλλά τώρα παραπαίει πραγματικά, όμως με όρους λοβητούρας και σκοτεινών διαδρομών του χρήματος που ούτε οι χρήσιμοι ανόητοι της κρατικής καταστολής μπορεί να αντιληφθούν μιας και εκφράζουν την πλειοψηφία των ακαλλιέργητων, των λούμπεν και των μικροαστών που θέλουν ησυχία νεκροταφείου και μπροστά στα μάτια τους χωρίς φυσικά να παίρνουν χαμπάρι το οτιδήποτε.

Περισσότερα

“Η Τσιγγάνικη Σονέτα του ματωμένου γάμου”

Φανταζόμαστε (γιατί αυτό μόνο μας απέμεινε από τον τεράστιο Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα), να ζούσε φυσιολογικά μερικά χρόνια ακόμα και να αποθέωνε την πιο δημιουργική ποιητική και συγγραφική του έμπνευση του που δε θα σταματούσε στην τριλογία που υπογράμμιζε και στηλίτευε διαρκώς την πειθήνια υποταγή των γυναικών της ισπανικής υπαίθρου που αποζητούσαν ελευθερία από την παραδοσιακή κοινωνία της. Μια κοινωνία ηθικών κανόνων μιας αυστηρής καθολικής ηθικής που αρνούνταν πεισματικά την κοινωνική και ερωτική ισότητα. Πότε με νέες σονάτες των σκοτεινών ερώτων, πότε με νοερά ταξίδια στη σελήνη, πότε με τις αναλύσεις του για τους “ματωμένους γάμους” και τα πρώτα ερωτικά σκιρτήματα με τις αντάρτισσες που έβρισκαν διαφυγή και καταφυγή με τους Δημοκρατικούς στον Ισπανικό εμφύλιο που τον πρόλαβε ίσα ίσα στο ξεκίνημα του ακριβώς ένα μήνα πριν τον βρουν και συλλάβουν τα καθάρματα. Σίγουρα δεν θα περιορίζονταν στα τρομερά θεατρικά έργα της τριλογίας όπως “Το Σπίτι της Μπερνάρντα Άλμπα” – “Γέρμα”- “Ματωμένος Γάμος”, ούτε στα αριστουργήματα όπως ο “Ο έρωτας του δον Περλιμπλίν με την Μπελίζα στον κήπο του” και φυσικά η “Θαυμαστή Μπαλωματού”. Η φυγή του ήταν ένα αναπάντεχο χτύπημα στη γνώση, στην αγάπη, στον έρωτα και στην αιώνια αναγκαιότητα για την χειραφέτηση και κοινωνική απελευθέρωση των γυναικών στην ισπανικής υπαίθρου.

Περισσότερα

Οι συνθέτες της αντεστραμμένης μελωδίας

Από το Boise της πολιτείας του Idaho, η παρέα του Doug Martsch, κατασκευάστηκε το 1992 για να διαχυθεί στο ωτορινολαρυγγολογικό σύστημα της κάρας των τυχαίων ακροατών της, ως η τελευταία εναλλακτική λύση των “αρχαίων” ηλεκτρικών μελωδιών που προσπαθούν να γίνουν “διάσημες” και να προβάλλονται διαρκώς από το εγγύς μέλλον.

Περισσότερα

Χιροσίμα Αγάπη μου(του Αλέν Ρενέ)

Εδώ πέρα έχουμε σε πρώτη φάση ένα παιχνίδι εντυπώσεων που για να γίνει ερωτικό και να συγκινήσει το ανθρώπινο μυαλό, χρησιμοποιούνται περίεργα μέσα. Οι εικόνες που παρουσιάζουν έκαστος και εκατέρωθεν δημιουργούν σύγχυση, ανάμεσα στο αξίωμα του δικαίου και του άδικου, του ηθικού και του νοσηρού. Η επαναλαμβανόμενες εκ μέρους του αναφορές της φρίκης μετά τον βομβαρδισμό της Χιροσίμα και της αποστροφής από την κοινωνία της Νεβέρ όσον αφορά την Γαλλίδα ηθοποιό, απ’ τις αφηγήσεις της δεύτερης, δημιουργούν έντονα συναισθήματα και στο ζευγάρι και στους θεατές. Συναισθήματα τα οποία γίνονται εφαλτήρια και ελατήρια κατάκτησης του ενός απέναντι στον άλλο με μέθοδες συγκινησιακής παραδοχής, χωρίς όμως να είναι σίγουρο πως οι εικόνες που παρουσιάζουν δεν είναι υπερβολές και μάλλον αποκυήματα της φαντασίας.

Περισσότερα